Zoover

8,3

mooi plek

ar gr
23-10-2011

Net terug uit Munamar Leuke vakantie gehad met gezellige mensen uit Belgie en Ned. Maar Het eten was niet gevarieerd en het toetjes buffet was erg eenvoudig en om 5 uur droge koek . Jammer het is een mooi hotel mooie ligging maar om een 5 sterren te zijn moeten ze er wel wat veranderen,

Wel een plus was nadat we om 12 uur de sleutel hadden ingeleverd konden we tot S,avonds 22,30 eten en drinken.dat is wel service.

Geen last van Russen,

Animatie mag ook beter .

Verander er wat aan en het kan een Topper worden

goed hotel

ar gr de L
23-10-2011

We net zijn terug uit Munamar mooi hotel en de ligging is prachtig Maar voor een 5 sterren hotel moeten ze nog veel veranderen het eten is niet gevarieerd en toetjes buffet is erg eenvoudig

.En s,middags om 5 uur droge koekjes .

Met de Russen viel het mee geen last van gehad ,

Al met al doe er wat aan ,want met een beetje veranderingen kan het een topper worden.

Niet aan mijn verwachting voldaan

Rosie
19-10-2011

We zijn net terug van Munamar en hebben een leuke vakantie gehad het plezier moet je toch zelf maken

De ligging is van dit hotel fantastisch, het strand met gratis bedden, parasols en handdoekservice is oké ook de strand man was tof, beter en veel vriendelijker dan het overige personeel.

Het eten is wel uitgebreid maar gaat in de 2e week vervelen omdat het niets nieuws te bieden heeft.

De kamers waren sober, geen zitje of stoel op de kamer

Er was geen snackbuffet en voor een cocktail moesten we betalen, de middernachtsoep heb ik nergens ontdekt.

De animatie stelde beslist niet veel voor, een optreden van 8 minuten of 1 rondje bingo per avond

De welness was prima

Het geheel was nogal ouderwets ingericht en beslist niet luxe

In de eerste week waren er inderdaad veel Russen maar daar hadden we totaal geen last van, het waren gezinnen waarvan het gedrag normaal was, geen overlast dus.

We gaan beslist wel terug naar Turkije maar niet meer naar Munamar, dit hotel is geen 5 sterren waard

laatste keer

fam uit Apeldoorn
11-10-2011

3 jaar geleden ook naar Munamar geweest toen waren de kamers nog niet zo mooi gerenoveerd maar de sfeer was vele malen beter.

Personeel was stug er kon nauwelijks een goede morgen af.

Het hotel zit voor 90% vol met russen en dat is op z,n zachts gezegd vervelend volk.

Zelf op het strand presteerden ze het om ons luchtbed te stelen.

Mede door de behulpzame strandjongen kon ik hem terug halen.

Het eten is op zich goed maar vaak hetzelfde na een week begint het behoorlijk te vervelen.

Jammer, maar voor mij geen 3e keer.

Volgend jaar weer naar Aqua dat zat nu jammer genoeg vol.

Daar hebben wij in mei gezeten en dat was super!!!

Een geweldige week gehad

Trudi
2-10-2011

Een week geleden zijn wij teruggekomen van een weekje Munamar, met 5 volwassenen. Fantastische week gehad. Ze lieten ons 3 verschillende soorten kamers zien, waar we uit konden kiezen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, het hotel was niet heel lux, maar gewoon goed. Ligbedden aan strand en zwembad waren gratis, en altijd genoeg. Totaal geen last gehad van russen, heb ze ook geen grote hoeveelheden eten zien halen. Uitzicht op de baai was geweldig. Omgeving fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

Geweldig!

Mariska
3-8-2011

Wij zijn hier heel wat keertjes geweest en vonden het een superhotel. De plek van het hotel was ook helemaal top! Het plaatsje was ook geweldig. Heb heel veel mooie herinneringen aan dit hotel. Alleen ik hoor hier de laatste tijd zoveel berichten over. Dat dit failliet is en / of overgenomen is door Russen.. Zou hier toch graag nog eens heen willen, maar heb geen zin in een hotel met bijna allemaal van die oostblokkers.....

Voor herhaling vatbaar komen terug

Marie
5-9-2010

Zeer uitgebreid bufet,ligging aan het stranden in het centrum.Kamers zeer goed onderhouden.

Gereisd Met vrienden in januari 2005

erg leuk!

Desiree
10-11-2009

Leuk hotel aan het strand van Icmeler, voorals het zwembad vind ik erg leuk met vele lounge plekken. Mooie inrichting, alles heel mooi verzorgd. Goed eten. Zeer goede ligging aan het strand en in het centurm. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2009

heerlijk hotel

Caroline
19-10-2009

Wij zijn van 3 t/m 14 oktober in Munamar geweest en het was geweldig. De ligging is super aan de boulevard en mooi breed strand met veel leuke winkeltjes in de buurt. Het personeel is heel aardig en het eten heerlijk en gevarieerd.De kamers zijn heel ruim en comfortabel en elke dag 2 flesjes water in de minibar.Enig minpunt is het kleine zwembad maar je moet toch wat te zeuren hebben.Voor herhaling vatbaar.

Helemaal TOP!!!!!

Anita
11-10-2009

Ik ben net terug en kan alleen maar zeggen dat het zeer zeker voor herhaling vatbaar is. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ziet er prachtig uit en het is schoon. Het eten is top er is voor ieder wel wat, ik ben geen vleeseter maar ik heb er echt heerlijk gegeten.

Munamar is een echte aanrader.....ik kom er zeker terug.

ps; nog een aanrader cafe Anne...voor heerlijke koffie en gebak.