Zoover

2008

mooie vakantie

FAM. Ve
20-8-2008

leuk hotel,lekker eten,mooie ligging , maar toch overal dichtbij ; prijs kwaliteit prima supervriendelijk personeel!

Alleen het tapijt op de kamer zou ik er liever niet zien .

Gereisd Familie in augustus 2008

geweldig en zeker zijn 5 sterren waard

Nicole, Philip en Robin
2-8-2008

het was prima vertoeven in Munamar. Kamers waren goed. Genoeg kastruimte, en de verzorging ook prima. De bar was gezellig en er was altijd wel iets te doen. Personeel was ook erg vriendelijk en liepen de benen onder zich uit. Inderdaad, wat anderen ook melden, dat je moet betalen voor je bedje aan het strand, maar als het dit maar is! Echt een aanrader, ook gezien de ligging aan het strand en in in het centrum.

geweldig hotel

Nicole, Philip en Robin
17-7-2008

Dit hotel heeft alles!. Geweldige ligging, aan boulevard en aan het strand. Eten is afwisselend en zeer goed. Personeel is zeer vriendelijk en doet alles om je vakantie zo plezierig mogelijk te laten verlopen. Gezellige bar, met genoeg zitruimte, waar de obers je aan tafel komen bedienen. Inclusief live-muziek. Kamers zien er goed uit en er is genoeg ruimte. Wij hadden een prachtig uitzich op de zee.

Zeer goed hotel en wel de 5 sterren waard,enigste minpunt

Fons stads
17-7-2008

Zeer goed hotel en wel de 5 sterren waard,enigste minpunt is zeggen dat de bedjes voor niets zijn maar dan wel het matrasje laten betalen dat vindt ik in principe niet juist ,verders niets dan lof ,kom er zeker terug,we hebben ook van de aardschok wat meegekregen maar van paniek was geen sprake eerder het tegenovergestelde.

Gereisd Familie in juli 2008

We zijn van 2/5 tot 9/5 naar dit hotel geweest en we mega

Sabine
12-5-2008

We zijn van 2/5 tot 9/5 naar dit hotel geweest en we hebben mega genoten.

Het eten was erg divers met heel veel keuze.

Het personeel verdiend wat ons betrefd wel 10 sterren. Ze zijn erg lief en heel hartelijk en lopen de benen onder hun lijf vandaan om het ons naar onze zin te maken.

De kids (3 en 8) hadden het ook mega naar hun zin. het voordeel van het wat kleinere zwembad is dat je wel lekker overzicht kan houden.

We willen het liefst morgen weer terug. Dit was vakantie zoals vakantie bedoeld hoort te zijn.

we zijn in oktober voor de tweede keer geweest het was was

L.c.f.koeleman
26-11-2007

we zijn in oktober voor de tweede keer geweest het was weer geweldig eten was goed bediening was goed en het weer was goed wat wil je nog meer in mei gaan we zeker terug tot ziens

Gereisd Familie in november 2007

wij zijn net terug van 8 dagen (voor all inclusive lang we

tojabisika
22-10-2007

wij zijn net terug van 8 dagen (voor all inclusive lang genoeg) munamar, we hebben erg genoten. Vriendelijk personeel wilden alles voor je doen, schone kamers, goed van eten en drinken(elke dag gratis vers water in de minibar) prachtige ligging aan zee en je bent zo in de stad/dorp waar woensdag een hele grote markt van s'morgens tot s'avonds is. heerlijk wandelen langs de boulevard en de hamam in het hotel of een van de vele massages is zeker een aanrader en daarbuiten zijn er allerlei leuke uitstapjes bv. lazy day bbq erg van genoten

Voor onze vakantie las ik het verslag van Wilma en Andre

Henk en Riet
5-9-2007

Voor onze vakantie las ik het verslag van Wilma en Andre die een gemiddelde waardering van 3.5 gaven voor Joy Munamar,ik kon dit niet geloven omdat wij er ook al zijn geweest waren in 2006.Ik weet niet wat hun verwachtingen zijn,misschien een Amstel Hotel in Turkije met elke dag biefstuk op je bord.Helaas wees realitisch voor circa 1000 euro 14 dagen per persoon all in waar vind je dit met zoveel kwalitet.

PS.Elke dag orgaanvlees en open riool is een absolute leugen.Er wordt wel veel gewokt maar er is ook lam aan het spit ect.Ook een keer buiten de deur eten is leuk en daar nog erg goedkoop.Voor ons is Turkije nog steeds een zeer goed en gastvrij vakantieland en waar voor je geld.Ik voeg foto,s van de restaurant het zgn open riool en kamer bij.

tot zover

Wij net terug uit Turkije en hebben wederom een goede ! is

Serge van Boogaard
1-9-2007

Wij net terug uit Turkije en hebben wederom een goede vakantie gehad ! Hotel Joy Munamar is perfect ( ligging, service etc etc ) ook met kleine kinderen. Het is dan ook niet voor niets dat wij nu voor de tweede keer in dit hotel zijn geweest. De kamer was wat klein maar nog ruim genoeg. Je kan een grote familie kamer nemen. Alleen kost dat wat meer centjes. Het eten was zeer goed alleen na twee weken all inclusief heb je het wel gehad. Dan is het ook leuk om een keer echt uit eten te gaan. Dit hotel is een blijvertje !!! Ook de plaats Icemeler is een aanrader !!! Ik zeg tot de volgende keer !!!

Hotel: mooi en goed verzorgd

C. Roeten
26-8-2007

Hotel: mooi en goed verzorgd. Vriendelijke bediening. Wij hadden overigens een vrij kleine kamer (3 personen), maar daar werd weinig tijd in doorgebracht. Wel netjes en dagelijks schone handdoeken.

Eten: all-inclusive, 3x per dag zeer ruime keuze (buffet stijl en een paar plaatsen waar gebakken werd) voor eten, deserts, en fruit/kaas. Ondanks de ruime keuze lijkt na een week het eten een beetje op elkaar. Maar er zijn genoeg restaurantjes in de buurt om eens uit te gaan eten.

Strand: rieten parasols en ligstoelen. Alleen de matrassen (aanrader) betalen (2 voor 3 euro/dag). Zo mooi, dat zelfs gasten uit Marmaris vaak naar Icemeler kwamen om aan het strand te zijn.

Verder: leuke excursies gedaan (via touroperator). Hamam natuurlijk, Dalyan (boot en modderbad!) en een Turkse avond. Ook erg leuk was de Traditionele Guletboottocht (hollandse eigenaar, nieuwe boot, mooie baaien, lekker eten) - ligt bij het Maris hotel.