Zoover

Hotel Yigitalp

8,1

Mirjam
16-10-2014

Prima hotel met vriendelijk personeel. Vooral de dame in de receptie is erg klantvriendelijk en behulpzaam, spreekt ook goed engels. Wij vonden onze kamer met tweepersoonsbed, waar wij speciaal om gevraagd hadden, bij nader inzien toch niet prettig, het bed was erg smal. Zonder problemen omgeruild voor een andere kamer. Schoon, netjes en prima bedden. Ontbijt is prima en veel keus, sappen helaas niet vers en mierzoet. Diner is goed, maar niet heel bijzonder. Ligging van het hotel vonden wij optimaal, echt niet meer dan 10 minuten lopen van de Bazaar en openbaar vervoer op minder dan 2 minuten lopen. Prima hotel voor een stedentrip !

Een mooie, rustige plek voor een korte vakantie

Nolda
7-7-2013

De ligging van het hotel t.o.v. de bezienswaardigheden in de oude stad is prima. Alles is goed beloopbaar. Openbaar vervoer is op ca. 5 minuten lopen van het hotel. In de omgeving van het hotel is er ook veel te zien/ doen. Het hotel is in klassieke stijl ingericht en dat heeft ook wel wat vind ik zelf. De bedden zijn goed, maar voor mij wel wat aan de harde kant. Na een nachtje wen je daar ook aan. WiFi werkte prima. De service in het hotel is goed. Het personeel is heel beleefd. Het ontbijtbuffet is goed. De hamam die in het hotel is gevestigd is prima, de massages zijn fantastisch. Je voelt je daarna als herboren, want alle stress wordt weg gemasseerd. Mede hierdoor was ons verblijf in Istanbul zeer de moeite waard.

dicksijtsma
24-3-2013

Het hotel is prima gelegen op ca. 1,5 km. van de grote bazaar, de blauwe moskee etc. De tram(lijn 1) is eventueel op loopafstand. Gebruik het diner zeker ook eens in het hotel: uitstkende prijzen en prima kwaliteit

Zoals normaal in Turkije moet je je niet teveel voorstellen van het ontbijt. Op zich prima maar voor ons Westerlingen...

Gereisd Met partner in maart 2013

Prima hotel, kamers aan de achterkant heel rustig

gaste
21-5-2012

Prijs-/kwaliteitsverhou-

ding prima. Kamers niet te groot, prijs niet te hoog. Goed ontbijt. Restaurant ook goed. Aardig personeel in de receptie (proberen wel meteen een excursie te verkopen als je info vraagt),

Gereisd Met partner in mei 2012

volgende keer een ander hotel.

wester
3-11-2011

De kamers waren prima, maar de airco betekent dat je de kamer alleen kunt verwarmen.

Ik weet niet wat er in het hotel gebeurt, maar het is verschrikkelijk warm in de kamer.

Slecht slapen. Je kunt het raam open doen, maar met het lawaai op straat is dat geen optie. Het eten, ontbijt is goed. Het hotel ligt niet in een buurt, waar je snel een leuk restaurantje vindt. Je moet er dan op uit met de tram. De buurt van het hotel is veilig.

Redelijk hotel voor een stedentrip

Syl
10-6-2011

We zijn vijf dagen met 4 personen in dit hotel verbleven. We hadden als voorkeur aangegeven een connected room of 2 kamers naast elkaar. Hier is niets mee gedaan. De kamers waren klein. De bedden waren hard. De muren heel heel erg dun. We konden letterlijk de vrijpartij van de buren horen. En de volgende nacht konden we een kotsende buurman horen. En geen uitzicht uit het raam!

De ligging is centraal. Zeer positief. Nog geen 5 min. naar de tram. Nog geen 10 min. lopen naar de grote Bazaar en ongeveer 15 a 20 min. naar de Blauwe Moskee en de overige bezienswaardigheden. Sowieso kom je met de tram overal.

Het ontbijtbuffet was goed; brood (zelfs bruin brood), yoghurt, vlees, kaas, zoetigheid, cornflakes, vers fruit. Niets over te klagen.

Service was oké. Eén van onze vrienden moest aangifte doen bij de politie wegens verlies eigendom op straat. De politie sprak geen Engels. Ze hebben het hotel gebeld en die heeft voor hen getolkt

Uitstekend Hotel voor je geld

Gerard en Erna
13-4-2011

Uitstekend Hotel voor een verblijf van 5 a 6 dagen zoals wij geboekt hadden.

De ligging is perfect op een paar honderd meter van de tramaan/metro, terplekke een Jetton kopen en dan kom je overal. Hotel ligt op 25 min. van het vliegveld. Print wel even de plattegrond uit, de taxidrivers zijn niet slim.

De kamers zijn schoon, Gratis WiFi in het hele Hotel, het eten in het Hotel is prima en goedkoop. Voor herhaling vatbaar

Overgewaardeerd als ik de scores bekijk

bart
14-3-2011

Het beschrevene is meestal waar in de beoordelingen. We kregen een piepklein kamertje in het begin met uitzicht op een muur/rommelige binnenplaats (no.401), na klagen kregen we een kamer als je mag verwachten. Hotel wordt super (te) warm gestookt. Beide kamers waren heel erg gehorig: je kon de omgeving bijna letterlijk verstaan en alle WC geluiden horen :-((. Restaurant goed voor 1 keer; we aten er drie maal maar het enige wat varieerde was het stukje vlees, de rest was iedere keer identiek. Tram/metro op 200 m, een muntje (jeton) voor TL 1,75 (+/- 75 cent) ongeacht de af te leggen afstand. Luchthaven Attaturk voor dit bedrag goed te bereizen vanaf station Aksaray. Grote Bazar op 10 min lopen. Hotel bevat voornamelijk niet Tukse gasten (reisbureau's). Elke dag (!)nieuwe lakens en baddoeken. Ik zou volgende keer verder zoeken naar meer waar voor je geld.

paar dagen Istanbul

FR
25-2-2011

Ligging hotel gunstig t.o.v. tramhalte richting centrum - bezienswaardigheden. Prachtig!!

Service en ontbijt: goed.

Kamers zijn schoon, maar helaas erg gehorig en in deze periode van het jaar dag en nacht ontzettend warm gestookt. Airco kan niet gebruikt worden als verwarming nodig is.

Gereisd Met partner in februari 2011

beatrix
23-11-2010

Prima Hotel, goede service en brandschoon. Pluspunt is ook dat er vlakbij een tram rijdt, waarmee je heel Istanbul kunt doorkruisen. Het ontbijt was overvloedig en lekker en ook het restaurant is prima wanneer je na een dag lang lopen geen zin meer hebt om er weer op uit te gaan. Klein minpuntje waren de harde matrassen. Wij kregen oorspronkelijk een kleine kamer met 'twin beds' toebedeeld. Het uitzicht was daar ook niet erg fraai. Toen we de volgende dag om een andere kamer vroegen, kregen we die meteen. Deze kamer was veel groter en had een tweepersoonsbed. De matrassen waren echter nog steeds hard.