Zoover

Hotelsterstersterster
7,9

Nancy Aalderink
24-10-2019

Dit is echt een heel fijn hotel als je hier wilt zijn voor je rust in deze periode. Er is leuke animatie die niet opdringerig is. Je kunt vrijblijvend aan de activiteiten mee doen. Er is handdoeken service lekker eten, heel uitgebreid in lopend buffet. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoongemaakt

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Precies wat we ervan verwacht hadden.

Dani
24-10-2019

2e keer en weer prima vermaakt . Goed,netjes en voor ons gewoon prima .

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Leuk verblijf, vriendelijk personeel!

Sabine van der Wal
18-10-2019

het verblijf is heel leuk, leuke beestjes (honden/katten), de bedden zijn alleen wat hard maar het is prima te doen. Het resort zelf is prachtig! Animatie team heel vriendelijk!

Leuk verblijf

Jade
18-10-2019

Het is een leuk verblijf en er zijn leuke katten en honden om mee te spelen. Alleen het eten is niet heel goed en veel hetzelfde dus ik raad het aan maar niet te lang.

Fantastisch. Super fijn verblijf

Edith
17-10-2019

Prima hotel. Zeker een aanrader. Vriendelijk personeel. Spreken prima Duits en Engels. Super animatie team die er van alles aan doen om het naar je zin te maken. Wij hebben erg genoten van onze vakantie. Eten is ook goed. Genoeg variatie. Op 10 minuten lopen ligt dorpje gumuldur waar leuke winkeltjes zijn. Ook een nachtbazaar. Ook is er een groot aquapark maar deze was net gesloten

toen wij aan kwamen. We komen zeker nog een keer terug naar dit hotel.

Fantastisch.

Chantal
9-10-2019

Alles is goed schoon, vriendelijke mensen, heerlijk eerlijk eten, erg gevarieerd. Eten wordt geserveerd. Dit is zeker voor herhaling vatbaar maar dan met mijn kinderen. Genoeg zwembaden. Mooie nette kamers. Elke dag schone handdoeken.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2019

Uitstekend

M.
23-9-2019

Goed resort, maar niet dicht bij grote plaats

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldige vakantie gehad

Romy
8-9-2019

Na een fout van ons reisbureau zijn wij in dit hotel geplaatst. We waren nogal sceptisch na het lezen van de reviews. Maar niets is minder waar. Het hotel is in oud Turkse stijl, daar moet je even door heen kijken. We kwamen midden in de nacht aan, de tafel was gedekt en we kregen een warm welkom van het vriendelijke personeel. De familie kamer was ruim en erg schoon, zelfs met bad! De volgende dag sliepen we uit, schoven we aan bij het uit slaap ontbijt en we waren blij verrast dat er nog bedjes beschikbaar waren. Heerlijke dagen beleefd, strand, zwembaden allemaal top. Het animatieteam was geweldig. Er waren wel wat weinig Nederlanders, wat de kids jammer vonden, maar uiteindelijk hadden ze een leuk groepje. Het personeel was helemaal gek van ons dochtertje en iedereen was aardig en vriendelijk. Het aquapark is groot en spectaculair. Al met al een top vakantie dus. We willen terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nijhof
30-8-2019

Alles bij elkaar een voldoende, meeste personeel met verkeerde been uit bed gestapt op een enkeling na. Het aqua park maakt weer een hoop goed. Schoonmaak is veel te summier!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super leuk gehad

Evsen
31-7-2019

Voor vakantie met je hele gezin, vriendelijke personeel, schone hotel en kamers, uitgebreid eten en heel veel soorten, animatie personeel top, heel veel activiteiten om het uur, zee 100meter van afstand. Heel fijn vakantie gehad. Een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019