Zoover

7,6

Basic maar supervriendelijk!!

Marcel
29-7-2018

Tropicana Beach is een super vriendelijk hotel, met een fijn zwembad en een strand vlak voor de deur (met gratis ligstoelen voor hotelgasten). Hotel is basic, maar wat ze aanbieden doen ze goed!!

Must do: De boottocht (= met 4 snorkelstops) via het hotel regelen: Want een mooie en niet drukke boot!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Rustig gelegen, kleinschalig aparthotel

Bettina
26-7-2018

Prima apart hotel. Kleinschalig,direct aan het strand. Gelegen op loopafstand van de boulevard. Bushalte voor de deur. Vriendelijk personeel. Let op dat je geen kamer krijgt die grenst aan de keuken van het naastgelegen hotel. (Enig geluidsoverlast).

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk!

Aniek
14-5-2018

Mooi appartementencomplex. Openbare ruimtes zien er netjes uit en worden goed schoongehouden. Super service, de mensen willen alles voor je doen en erg klantvriendelijk! Het appartement zelf was ruim, inrichting wel verouderd en bed was hard.

Het strand ligt aan de overkant van de weg en de ligbedden zijn gratis, ideaal. Gumbet is vrij rustig, maar genoeg leuke winkeltjes en restaurants. In 10/15 minuten zit je met de dolmus of taxi in Bodrum. En, niet geheel onbelangrijk; je kunt overal heerlijk eten en het is er spotgoedkoop!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Te veel lawaai van bar voor een rustige vakantie

Mirthe
29-10-2017

Wij zouden hier niet terugkomen. Kwamen op zaterdagavond laat aan in enorme herrie van de zwembadbar dus gelijk een slechte eerste indruk. Gelukkig viel het volume doordeweeks mee maar er staat wel altijd luide muziek aan. Kregen direct het appartement op de allerslechtste plek, onderin tegenover de gaarkeuken met joelende airco, rioolstank en een ‘terras’ in het looppad. Gelijk teruggegaan naar receptie en hij zei: ‘I already know what you come for’, dat zegt genoeg. Gelijk een ander appartement. Betere plek maar nog steeds onderin zonder enig uitzicht. 2 dagen later konden we, op eigen verzoek, verhuizen naar een studio die dus een stuk kleiner was (geen probleem) maar wel met mooi rustig balkon en we konden van ons af kijken. Ligging tov strand (pal voor de deur) en boulevard (5 minuten lopen) was prima. Gumbet zelf was uitgestorven in de eerste week van oktober. Het seizoen hield dit jaar heel vroeg op zeiden ze.

De kinderen (14-17 jaar) hadden een super vakantie

Sylvia
16-4-2016

Het personeel is heel erg vriendelijk en doen alles om er een top vakantie van te maken. De ligging is super, vlak bij het strand en op loop afstand naar het centrum. De muziek staat wel eens hard maar daar heb je binnen echt geen last van. Wij hebben eerst boven gezeten en zijn daarna verhuisd naar beneden, naast familie. Van te voren maak je je toch een beetje druk over de muziek maar dat is helemaal niet storend. Vooral de kinderen vonden het geweldig, de jongens (Oktay, Ismail enz.)daar doen echt hun best om er een leuke vakantie van te maken voor de jeugd. Waar je wel goed op moet letten is de fooi voor de kamermeisjes. Geef deze aan de dames zelf en leg het niet op je kussen bij vertrek. Er loopt een chagrijnige oude man rond met snor die snel het geld pakt als je met je koffers bent vertrokken. We hebben daar op de laatste dag nog een enorme ruzie over gehad. Jammer als je zo moet afsluiten terwijl we daar twee super weken hebben gehad.

goede ligging!

miranda
12-11-2015

Ligging goed .

schoon maak slecht

erg vriendelijk personeel.

strand aan de overkant.

Dicht bij op loop afstand van centrum.

bus voor de deur naar Bodrum.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Alleen als Logies boeken

Andries Koster
6-8-2015

Tropicana Beach appartementen is een mooie locatie voor een weekje vakantie, leuke omgeving met het strand voor de deur.

Schuin tegenover het complex begint een wandelroute rond de baai met daarlangs allerlei restaurantjes en winkeltjes.

In Gumbet zelf, 10 minuten lopen, is een groot winkelcentrum maar ook het uitgaanscentrum. Hoe hoger je komt hoe meer discotheken er zijn, allemaal openlucht.

Tropicana Beach hebben wij geboekt met Half pension, dat viel tegen. Geen mooi buffet met ruime keuze maar een hele kleine kaart waaruit gekozen kon worden.

Keuze in ontbijt was Turks ontbijt of 4 soorten omelet, keuze in diner was een aantal varianten spaghetti en pizza's.

Tweemaal per week is een variatie, woensdag BBQ en zaterdag steak.

Wij hadden een keurig eenkamer appartement op de begane grond, ruime kamer met keurig sanitair. Airco mag de hele nacht aan maar was niet nodig.

Advies is hier: boek deze appartementen alleen als logies en ga in Gumbet lekker en voor weinig eten. Keuze genoeg.

gewoon geweldig!!!

Marja Toonen-Anker
17-9-2014

Wat is het toch een heerlijk appartementencomplex.

We zijn er nu voor de derde keer geweest, de voorlaatste keer was 6 jaar geleden, en het is weer buitengewoon goed bevallen.

Het personeel aardig en behulpzaam, de manager even vriendelijk.Heerlijk, of we thuis kwamen.

De muziek staat 's avonds wel hard, maar niet zo erg meer als 6 jaar terug.

Het personeel doet er alles aan om het ieder naar de zin te maken.

bij leven en welzijn volgend jaar weer!!!!

Goede uitvalsbasis

Pietje
14-8-2014

Ik kom net terug van Tropicana Beach. Op zich een redelijk appartement, maar de inrichting laat sterk te wensen over. De bedden zijn zeer onprettig vanwege de veren matrassen. Voor de rest is het wel vriendelijk personeel, maar ze hebben iets te veel belangstelling voor mannen dus wees hierop attent! Het appartement ligt op een prima plek. Je kan van hieruit prima op excursies of naar het centrum van Bodrum gaan. Het strandje is niet groot maar ook niet heel druk. Het ontbijt valt wel sterk tegen als je slecht ''logies en ontbijt'' hebt. Je kan dan slechts kiezen uit enkele variaties aan omeletten of een turks ontbijt. Voor de all inclusive heb je een velen grotere kaart tot je beschikking. De schoonmaaksters komen elke dag je bed opmaken en je krijgt voldoende handdoeken. Echter pas wel goed op want de schoonmaakster kunnen nog wel eens door je spullen graaien!!! Voor de rest spreekt het personeel zeer slecht Engels, slechts 2 personen konden zich verstaanbaar maken.

Super vakantie

Lydia van der Plas
6-8-2014

We hebben het geweldig gehad in tropicana beach. Aardige mensen, prima service. Gratis airco die ook 's nachts gewoon doorgaat. Minpunten waren de mega- herrie van de harde muziek bij de bar 's avonds en grote groepen Engelsen die niet altijd even beschaafd waren. De ligbedjes worden al vroeg gereserveerd met handdoeken. Het appartement is geluiddicht dus 's nachts geen last van het lawaai. Het strand is lekker en wordt prima schoon gehouden. Om de dag schone handdoeken. Schoonmaak is niet super maar goed genoeg. Niet alle appartementen liggen zo mooi als op de foto's. Wij zaten beneden en hadden uitzicht op de blinde muur van de keuken. Al met al was het toch super en gaan we zeker weer terug.