Zoover

Matig

Nooit meer

Annoniem
15-11-2019

Echt een verwaarloosd hotel er zijn veel dingen stuk. Ontbijt niet echt veel bijzonders. De foto's op de site van de touroperator kloppen echt niet.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Thuis

Karin
10-9-2019

Het is een klein hotel. Verwacht geen tophotel. Begint te vervallen. Maar daarom betaal je ook niet veel. Ligt op een toplocatie. Veel restaurants op de boulevard. Het buffetontbijt is eenvoudig. Bij ons werd elke dag de kamer gedaan en om de dag schone lakens en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Jij vraagt en hun doen wat in hun macht ligt. We zijn er 4 keer geweest en het is een beetje thuiskomen. Mensen in de restaurants en winkels herkennen je. En als je in de zomervakantie daar bent dan tref je nederlanders in je hotel. Altijd gezellig. Het zwembad word elke dag schoongemaakt. Toch wel belangerijk

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer!

Yasemin Bingöl
24-8-2019

Slechte wifi, de kamers zijn vreselijk! Bijna alles was kapot op de kamer en de kamers hebben een muffe geur..zelfs de handdoeken stonken.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Hotel schreewt om renovatie en goed management!

Hillegonda
2-7-2019

We zijn hier 19 dagen geweest, prachtige vakantie gehad. Hotel staat op een toplocatie, maar is echt aan renovatie toe. Ook de tuin is een puinhoop, je ligt tussen de rommel (gebrek aan prullenbakken) is ook niemand die daar naar omkijkt. Ligbedjes en parasols zijn veelal stuk. (jammer dit kan zoveel beter) De kamer is klein maar ja wat ben je daar nou? Je leeft buiten. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is sober maar goed te doen. Gelijk aan boulevard met gezellige eettentjes en muziek. Strand is prima, ligbed en parasol tegen betaling. WIFI is slecht. Tip: bij de receptie heb je wel WIFI. We hebben genoten van de 12-eilandentocht, schildpaddenstrand en de kloof (Saklikent) Echt een aanrader. Hotel is gemoedelijk maar verwacht absoluut geen luxe, daar is de prijs ook naar.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijne vakantie gehad.

Irma van der Hoeven
21-9-2018

Prachtige plek, hotel met fijn zwembad aan boulevard. Jammer dat de tuin niet wordt onderhouden, je ligt meer in de aarde en troep. Alle ligbedden zijn stuk, matrasjes erg vies en stuk. Moet nodig worden vervangen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Oud simpel hotel

Willem
24-10-2017

We waren niet vriendelijk onthaalt in het hotel. Hadden een prachtig uitzicht over zee, echter heb je lang last van muziek en mensen die aan de bar zitten. Bedden waren erg hard en er waren geen extra kussen. Ook was er maar 1 klein laken. Regelmatig was er geen warm water. Het ontbijt en avond eten waren heel basis, kan je beter in de omgeving wat eten in 1 van de vele restaurantjes. Het is een prima hotel als je niet veel luxe verwacht, de ligging is prachtig en vanuit het hotel kan je makkelijk uitstapjes doen. Het zwembad is prachtig.

Vakantie verpest door agressie barman

Jocker
1-10-2017

We komen hier al 6 jaar en dit jaar hebben ze een nieuwe barman, ontzettend agressieve man die mijn dochter van 22 bedreigd en daarna mij en om geen enkele reden. In al die jaren daarvoor alleen maar genoten, leuke bar medewerkers en vriendelijk personeel. Na 5 heerlijke vakanties zijn we geneigd hier niet meer terug te komen door deze ontzettend agressieve barman. Ook een klacht bij de baas Emra helpt niets. Ik raad dit hotel helaas aan niemand meer aan!!

Thuiskomen en een warm onthaal

19-9-2017

Het was een basic, schoon hotel. Er werd alles aan gedaan om het naar de zin te maken. Voor mij was het de perfecte omgeving met het hotel op toplocatie.

Ik heb geen negatieve ervaringen over dit hotel.

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Fantastiche vakantie, op het barpersoneel na.

Daisy
30-7-2017

Het was een fantastische vakantie, maar het barpersoneel was ronduit agressief.

We komen hier al jaren en dit hebben we nog nooit meegemaakt. Er werd ons op een hele onaangename manier duidelijk gemaakt dat "onze vrienden" niet meer welkom waren. Geen idee wat er gebeurt is, zelf waren we die avond niet bij het hotel. Beetje een smet op een heerlijke vakantie. Ramazan van de receptie is een topper. Altijd een vriendelijk woord en niets is teveel als je hem wat vraagt.

Het hotel is simpel, maar volstaat. De omgeving van Calis en Fethiye is perfect om helemaal tot rust te komen. Er is genoeg keuze op de boulevard om heerlijk te eten, en wat te drinken.

Calis is geweldig, nu het bar personeel van Area Hotel nog...

Wij komen terug in september!

heerlijk relaxen en alles op loop afstand!!

annette
12-6-2017

vriendelijke mensen, ontbijt was prima en ik had niets te klagen.

Gereisd Met partner in september 2016