Zoover

Hotel Samara

Hotelstersterstersterster
8,3

2019

Goed resort met een aantal verbeterpuntjes

Marjoleine Jansen
30-5-2019

Het is mijn 3de keer. Het resort is kleinschalig en rustig. Veel oudere mensen. Wat is overigens prima vind. Het eten is goed, de kamers etc ook. Mijn bed lag vreselijk, maar nadat ik daar over geklaagd had, ook direct opgelost. Top dus.

Wat ik een min puntje vind:

Geen koffie fasc. op de kamer.

De ijskast minimum gevuld kan ook wel wat beter, of doe anders niets.

Koffie kwaliteit in het restaurant is echt waardeloos. Vraag een paar euro meer pw en serveer de mensen kwaliteit die hoort bij 5* en geen slootwater.

Jammer dat het om Samara zo vol word gebouwd, maar ik begrijp dat Samara daar zelf niet veel aan kan doen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

waanzinnig

peter breuer
1-11-2018

wereld hotel alleen niet heen gaan als je wil wandelen

maar alles gelijkvloers zeer schoon personeel zeer aardig geen lange wacht tijden bij drank halen strand combinatie zwembad heel mooi eten is erg goed

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Wederom naar verwachting, heel goed!

Peter Romeijn
24-5-2017

Wederom erg genoten van dit fantastische kleinschalige Hotel. De buitenbarren en restaurant zijn verbouwd en stralen nu meer klasse uit. Kamer in hoofdgebouw helemaal naar wens!

Als het goed is is Hotel Nikki Beach geopend (er vlak naast gebouwd) mogelijk dat dat enig geluidsoverlast kan geven. Bij het testen van de geluidsinstallatie in Mei was dit een enorme herrie, kan mij echter niet voorstellen dat gasten van dat Hotel het op prijs zullen stellen, dus dat zal hopelijk wel meevallen.

Ik ga Oktober weer om mijn lustrum te vieren.

Een echte aanrader voor mensen die rust en geweldig eten/drinken/slapen/sfeer zoeken.

Beter dan verwacht !

Aime
8-5-2017

goed: eten, drinken, kamer en personeel

min: wat afgelegen

Gereisd Alleenreizend in april 2017

De eerste keer maar ook de laatste keer!

Davy
16-10-2016

Zeker niet om aan te bevelen en veel te hoog aangeschreven in de beoordelingen!! Zeer groene tuin, voldoende bars, grotendeels vriendelijk personeel kamers in bungalow niet luidruchtig zijn de pluspunten! De negatieve punten te beperkte lokale drankenkaart. Een stomme cappuccino moet je extra betalen en zo zijn er nog dranken. Dranken door de dag voornamelijk zelf gaan halen.Eten weinig variatie maar het grootste negatief punt geen enkele keer was het eten warm. Voornamelijk lauw en koud! Zo goed als geen animatie door de dag. S avonds een dooie boel geen muziek aan de bars. Als je pas een avond lucht naar huis hebt moet je om 12u uitschecken en geen mogelijkheid op kamer ge verlengen of ergens een douche te nemen. Strandstoelen heel dicht op elkaar en bij drukte handdoeken heel vroeg leggen!

Ook 3e keer weer naar volle tevredenheid

Peter
23-10-2015

Samara blijft een heerlijk, kleinschalig resort. Alles is geweldig schoon, een rustige sfeer en fantastisch eten. Als je het complex kent (daar is deze site o.a. voor) weet je dat er weinig te beleven valt dus als je voor de rust komt is het er geweldig!

Het personeel is super vriendelijk en bezorgd je biertje aan je tafel bij het zwembad, komt misschien omdat ze je herkennen want ik heb er geen geld voor betaald :-)

Oktober 2016 ben ik er weer! In Mei ga ik met vrouw, kinderen en kleinkinderen eens kijken in Voyage torba, schijnt ook geweldig te zijn.

Eerste keer maar volgt zeker een tweede keer!

Peter Romeijn
1-11-2013

Veel gelezen hier en zoover en wilde het zelf bekijken. Wist op voorhand dat er weinig te doen is op het park maar dat weet je dus! Busje naar Bodrum net even iets meer dan 10 minuten.

Zeer schoon, prachtige kamer (301) heerlijk bed, uitstekende stoelen bij de zwembar, fantastisch uitzicht over de baai, ruim en schoon zwembad, opgeruimd strand. Kortom wat ik mij voorgesteld had kwam helemaal uit, het is gewoon een goed hotel. Het eten is voor iedereen anders. Natuurlijk heb je wel eens een "dubbel" gerecht, moet men het vlees dan weggooien?! Er is heel veel gevarieerd met het eten en elke dag vond ik het goed tot heerlijk. Verse Zalm, fazant, kip, lamsvlees, steaks veel lekkers dus. Rijst, patat (en goed gefrituurd!), puree, gepofte aardappelen je kwam niets tekort. Nee het is mij zeker niet tegengevallen en ik heb toch aardig wat hotels gezien in Turkije. Ik kom terug!

The best!

Nathalie
26-9-2010

Binnenkort weer naar samara,voor de vijfde maal in twee jaar.

Omdat ik een eenpersoonskamer wilde boeken( via touroperator) aanvaarde het hotel de aanvraag aanvankelijk niet.Maar uiteindelijk,na een vriendelijke mail waarin ik uitlegde dat ik enkel hotel Samara wil en geen ander hotel, hebben ze een uitzondering gemaakt en de aanvraag goedgekeurd!

Dit noem ik service!!! Ongelooflijk wat ze allemaal voor je willen doen,als je het maar gewoon vriendelijk aan hen vraagt. Dit typeert Samara helemaal.Een hotel waar je echt nog kan genieten van die typische en welgemeende gastvrijheid.Het professioneel opgeleid personeel maakt(en niet te vergeten de prachtige kamers,het lekkere eten en de netheid) van je vakantie een onvergetelijke ervaring! Twijfel je nog om te boeken?Niet doen,want waar krijg je nog zoveel luxe en service aan die prijs?Gewoon doen!!!

Samara blijft investeren in kwaliteit

Patrick
7-11-2009

5 jaar geleden hebben wij voor de eerste keer gekozen voor Turkije. Vergeleken met alle andere hotels die we ondertussen al hebben gedaan, blijft Samara toch onze top favoriet. Mijn ouders gaan ondertussen voor de 4de maal terug. Dit jaar ben ik hen een weekje gaan bezoeken en na al die jaren heeft het hotel nog niets van zijn charme verloren. Het management blijft investeren, wat de hotelgasten enkel ten goede komt. Het personeel is buitengewoon vriendelijk. De service is steeds aanwezig. Netheid en kwaliteit wordt steeds nagestreeft.

Steeds een verzorgde en leuke animatie. Kind vriendelijk. Lekker en gevarieerd eten, elke dag opnieuw.

Een dikke proficiat aan het voltallige team. Hotel Samara in Torba, Bodrum blijft een echte aanrader.

2 x een geweldige tijd

marjolein/mayo
30-7-2009

geweest van 23-6/4-7 met twee personen en van 21-7/29-7 alleen.Beide keren geweldig. Een heel mooi hotel en erg schoon, vriendelijk personeel en een super annimatie team, je wordt nergens toe gedwongen en leuke shows s avonds.Zo van het zwembad naar de zee en vooral veel bedjes die heerlijk liggen.

Heb de tweede keer erg genoten mede door de mede vakantiegangers en het annimatie team allemaal hartelijk dank voor veel gezelligheid.

Toch een minpuntje, voor de versgeperste jus moet je betalen en helaas geen lekkere kleine croissants , maar waar heb ik het over.

Voor iedereendie nog gaat heel veel plezier en vergeet niet om bij Ozzie de hamam/massages te reserveren die zijn werkelijk helemaal top!

Vriendelijke vakantie groet van marjolein/mayo