Zoover

Relaxte plek

Birgit
18-10-2018

Geweldige week!

Geen geluid van de buren.

Super relaxte vakantie, zeer vriendelijk personeel.

Ik kom zeker terug!

Eten heerlijk.

Kamers wel gehorig.

Zwembaden zijn heerlijk.

Gereisd Anders in oktober 2018

Fantastisch hotel ! We komen zeker terug

Marlijn
28-5-2017

Aangezien het Vera Miramar Resort nog niet geopend was, hebben wij gekozen voor Samara. Geen moment spijt gehad van de keuze ! Hotel is brandschoon, personeel ontzettend vriendelijk & het eten is goed en gevarieerd. De bezetting van het hotel was aan de magere kant 20-30%. Erg sneu voor het personeel & de Turkse bevolking. Aan het einde van de straat staan taxi's en dolmusjes waardoor je binnen 10 minuutjes in Bodrum bent. Het animatieteam was enthousiast en deed echt z'n best, maar de lage bezetting hielp niet echt mee. Enige nadeel zijn de gehorige kamers. Wij komen zeker terug !

Samara

Vanhove anne
27-5-2017

Waren al voor de vijfde keer naar Samara geweest het was er weer super het is alsof wij thuis komen . Dit jaar gaan we terug op 6 mei en deze keer voor twee weekjes . Eerst gingen we voor 1 week maar dat vonden we niet lang genoeg dus het jaar daarop gingen we voor 9 dagen en dit keer was het weer niet lang genoeg daarom besloten we om in oktober nog een weekje te gaan . Zo sinds 2016 gaan we dus tweemaal per jaar naar hotel Samara . Het personeel is er zo vriendelijk en helpen je waar ze kunnen . Ik kan niet zeggen dat er iets is wat niet goed is in dit hotel . Mensen die hier klagen wat hebben ze dan thuis vraag ik me af. Wij worden elke keer met open armen ontvangen en worden terug uit gezwaaid als we terug naar huis moeten en dat is dan met veel tegenzin We kijken echt uit naar 6 mei

Fantastisch hotel zeker zijn prijs waard

Vanhove Anne
22-5-2016

Voor de derde keer naar dit hotel weer een fantastisch verlof gehad vriendelijk personeel we voelden ons echt weer echt welkom gaan zeker nog terug

Gereisd Anders in mei 2016

Genoten van iedere minuut!

Britt
7-8-2015

Allereerst ziet het hotel er prachtig uit. De kamer was mooi en werd iedere dag goed schoon gemaakt. Het personeel is super behulpzaam en ook in voor een praatje en een lolletje.

Het eten is heerlijk! Veel afwisseling en erg uitgebreid, zowel 's ochtends, 's middags en 's avonds.

Overdag is het genieten geblazen aan het zwembad óf aan het strand waar je vanaf je eettafeltje al op kijkt.

Ik was met mijn moeder op vakantie en we wilde ook wat meer van Bodrum en omgeving zien én er mocht natuurlijk geen Turske Hammam massage ontbreken.

We hebben in het hotel een afspraak gemaakt voor een hammam massage en konden dezelfde avond nog terecht. Dat was een dikke aanrader!!! Erg relax, fijn, schoon en rustgevend.

Op dinsdag zijn we naar de wekelijkse markt geweest en op woensdag hebben we een stadsexcursie gehad die erg leuk en interessant was. We zijn op vrijdag met een Turkse boot (gulet) weg geweest en langs verschillende baaien gevaren, erg fijne dag was dat!.

Wij komen zeker terug!

super vakantie gehad !

denise mayer
4-5-2015

hotel Samara, is top ! Super vriendelijk personeel en ook de mensen van de animatie super vriendelijk, als je niet mee wilde doen, niet opdringerig.

1 min puntje voor ons was de erg "luidruchtige" kamer !

kamer op zich verder prima (met bad en ruim balkon) en super locatie (bijna op het strand)

kom hier zeker nog een keer terug. :)

Gereisd Anders in april 2015

goed hotel

fmvanmansvelt
5-11-2013

mooi hotel met uitstekende receptie en mooie ligging in een baai nabij Bodrum. receptie is erg bekwaam. hebben al veel zaken goed afgedekt. eten is prima. voor alles wat je wilt zijn er meerdere keuzes te maken. ereg goede prijs-kwaliteitverhouding. de kamers worden iedere dag schoongemaakt. alles ziet er schoon uit en verzorgt. zelfs in oktober was waren er veel activiteiten verzorgt door het animatieteam.

Zeer zwakke animatie team 2013

Daniel Verstraeten
12-8-2013

Zijn dit jaar einde mei en einde juli naar H.Samara geweest het 6de maal in totaal.Wat ons opviel was het verschil van inzet van het nochtans zelfde animatie team,in juli overdag vaak afwezig (mensen waren aan hun lot overgelaten bij volley,boccia...)een begroeting was ook al moeilijk te krijgen.Allee 0 voor het animatie team van hotel.gelukkig was Stefanie van de touroperator daar om zich te ontfermen over de alle kinderen(ook andere touroperators etc..).Voor de rest was het weer een geslaagde vakantie,het jonge personeel in restaurant is vriendelijk maar niet altijd professioneel,in de bars was het meestal ok.Onze familie kamer was zeer ruim en proper.

Rust

Nic
11-6-2013

Hotel is prachtig, eten super, superschoon overal, kamers goed alleen voor mensen die ouder zijn een erg hoge instap in bad om te kunnen douchen.

Nadeel is dat de dolmus niet voor het hotel komt en je 2 steile heuvels op moet om bij de bus te komen. Optie is een taxi maar die kost 20 euro heen en 20 euro terug. Bij het hotel is er verder geen enkele andere uitwijkmogelijkheid om te wandelen langs een boulevard of i.d. Jammer dat het hotel geen eigen busje heeft om hun gasten naar de dolmushalte te brengen. Het hotel heeft vnl ouder publiek.

Ik ga zeker nog een keer terug

Ilona
7-5-2013

Het is een heerlijk hotel, met alles wat je nodig hebt op een relaxte vakantie voor handen is. Het ligt direct aan een mooi zandstrand, het personeel is zeer vriendelijk, niet opdringering en gaat erg goed met z'n gasten om. Ik twijfel zelf altijd aan het eten in een all inclusive hotel. Ik houd niet zo van dat massale, maar het eten hier is perfect! Twee saladebars, iedere dag andere gerechten. Meer dan genoeg en voor ieder wat wils en zelfs iedere dag ook nog iets aparts, zoals zalm, kalkoen of lamsvlees door een echte kok bereid. De kamers zijn super schoon en wordt iedere dag schoongemaakt. Er is een fitnessruimte, een eigen hamam, sauna en jacuzzi waar gratis gebruik van gemaakt kan worden. Het hotel ligt alleen niet midden in Bodrum, maar met een Dolmusbusje ben je er binnen een kwartiertje voor 1,50. Ik raad iedereen dit hotel aan die even toe is aan ontspanning en gezelligheid.