Zoover

8,3

2019

C.M.H. Brands
18-7-2019

Geweldig hotel schoon goed eten en fantastisch personeel

Gereisd Met vrienden in april 2019

tegenvaller

LeoHzn
11-10-2015

Hotel Samara is een goed hotel, maar is zijn hoge beoordelingen niet waard. Het hotel ligt afgelegen en buiten het hotel is niets. De kamers zijn goed. Het buffet is weinig afwisselend en vlak van smaak. Drankjes alleen lokaal. Alleen instant koffie, voor verse moet je 7 TL bijbetalen. De versnaperingen buiten de buffettijden vallen erg tegen. Op ligbedden worden al heel vroeg handdoeken gelegd, waardoor een groot deel van de dag de bedden ongebruikt blijven en waar niemand tegen optreedt. Er is wel elke avond een programma. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

goed voor een weekje uitrusten

hendrik
18-9-2015

Prima kamer met airco en een goed bed. Eetzaal indeling is een rommeltje hoe de tafels staan .Eten is verder goed en voldoende maar hotel mag zich niet bij de beste toe voegen ,er zijn betere hotels beoordeling 9,1 is daarom te hoog. Hebben ons wel goed vermaakt maar komen hier niet weer terug .

Gereisd Met vrienden in september 2015

Goed, maar enkele punten die moeten verbeteren...

Abio
12-7-2015

Een goed hotel, maar volgende minpunten mogen aangepakt worden (of houd er rekening mee als je boekt...):

-Wij hebben personeel lege waterflessen zien vullen met kraantjeswater, om nadien aan de gasten uit te delen.

-Een kluis in de hotelkamer hoort vast te zitten…

-De kamers zijn vrij gehorig.

-De douchekop zou wat hoger mogen.

-Vrij veel lauw eten.

-De tafels in het hoofdrestaurant staan niet goed opgesteld. Je krijgt 1 groot mierennest.

-De bedjes op het strand en aan het zwembad staan toch wel dicht op elkaar.

-Het personeel lijkt soms een beetje lui.

-De lunchpakketjes zijn om te schamen.

-De “TV’s” in de slaapkamer zijn lachwekkend. Ik denk dat onze tablet zowat even groot is.

-De WI-FI is soms een echte ramp… Maar zelf vond ik dat minder erg dan de rest van ons gezelschap.

-De kuisvrouwen leken toch wel vrij veel over het hoofd te zien…

-Kom hier niet met kinderen... Er zijn zoveel hotels in de streek met ware speelparadijzen… Hier heb je voor de kinderen weinig te doen.

weer een goede vakantie gehad

p.a breuer
16-6-2015

na 14 keer dit jaar met vrienden voor de 15e maal geweest

alle kamers nieuwe boxspring matrassen nieuwe kluizen en nieuwe koelkastjes alles was weer erg schoon enige nadeel blijft dat je niet kan wandelen maak voor mij niet uit taxi naar bodrum 14,5 euro als je met lira betaald

eten was weer zeer goed kreeft gegeten in ala cart restaurant kost wel extra . maar alles kan . kom wel weer terug wanneer ?????

Fantastisch hotel met super service

Corrie Faber
7-9-2014

Hebben met 6 vriendinnen een heerlijke week doorgebracht in dit hotel.

Het is wel zo dat je s'morgens de wekker moet zetten, wil je verzekerd zijn van een plekje op strand.

Fantastisch zwembad, leuke animatie en super vriendelijke personeel. Internetverbinding was slecht, met hulp van baliepersoneel werd dit iedere dag ingesteld.

Je kan vanuit het hotel geen wandelingen maken, maar een uniek hotel voor een weekje luieren.

Leuk voor één keer

Arie
2-9-2014

Vriendelijk ontvangen bij receptie. Leuk restaurant,maar kan beter. Heel vaak koude friet omdat men teveel in één keer bakt. Tegen 21:00 uur wordt er niet meer gebakken.Om 08:15 konden we nog geen gebakken eieren krijgen. De koffie vonden wij niet lekker.Fijn zwembad alhoewel wij één dag heel troebel water hadden zodat je de bodem niet zag. De kamer was keurig netjes en schoon,trouwens alles was schoon want er wordt de hele dag door gepoetst.Veel personeel spreekt geen woord Engels.Er zaten veel Franstalige gasten in het hotel. De reden dat wij hier niet meer teruggaan is dat er 's avonds niets meer te beleven is of je moet van rust houden.Wel kan je in vijf minuutjes naar de bus wandelen en je bent zo in het centrum van Bodrum.

Mooi proper hotel

Mitch van Bendegem
7-8-2014

Samara is een mooi proper hotel met veel belgen. Het enige wat ons tegenviel was het eten. Zeer veel keuze maar niet zo lekker klaargemaakt. Zeer veel dezelfde smaken. Voor de rest een super vakantie gehad. Bij de jet-ski wordt je in de zak gezet! We hadden onderhandeld om voor 53€ 20 min te varen maar na 14min stond hij al met zijn vlag te zwaaien dat we eruit moesten!

Top vakantie

Irma Kroon
12-7-2014

Van 3 tot en met 10 juli met 3 vriendinnen nar dit top hotel geweest.

prima kamers (suite), alles heel goed schoon, wat een ontzettend lief personeel, het eten is super goed, het is er gemoedelijk en je voelt je er snel thuis. Wij komen er zeker terug. Er zijn natuurlijk ook altijd verbeterpuntjes: dat handdoekje leggen om half 6 in de ochtend ..daar moet wat tegen gedaan worden. Voor het goede zou er een toilet bij het strand moeten komen en dat animatie team is werkelijk een giller! Gelukkig hadden wij deze niet nodig hi hi. Wij hebben er werkelijk een feestweek gehad! Een groot plus punt is ook de wind die er bijna elke dag aanwezig is. Ik zeg boeken en genieten! Ik kijk terug met een grote glimlach.

fijne vakantie gehad van 17-27 mei.

danielle bongers
15-6-2014

Voor de 1e keer in Samara geweest met familie en ons zoontje van 3. We hadden een bungalow met airco. Op zich netjes, met elke dag schoonmaak en schone bedden en handdoeken. Wel wat gehorig. Bedden vond ik wat hard en badkamer wat gedateerd. Een bedje was opgemaakt voor ons zoontje maar er was zo een babbybed gebracht. Personeel is vriendelijk, vooral tegen ons zoontje. Het eten is goed en smakelijk, zou wat warmer kunnen. De buffetten zijn goed. Je zou de hele dag door kunnen eten en drinken, elke bar heeft een verschillende lijst met cocktails. Elke avond kinderdisco en een show, comedy, Turkse dans, sambadans, Chinese act, live muziek. Echter in de omgeving geen boulevard maar barretjes zat en ons vermaakt in de poolkamer. Er is ook een disco. Met de dolmus ben je 10 min in Bodrum. Wij hebben meer aan het strand gelegen, maar m'n zoontje was niet bij het kinderbad weg te slaan. Er waren veel mensen die jaren terug komen, Nederlanders en Belgen.