Zoover

2019

Wederom super!

Kevin Cardinaal
8-5-2019

Wederom geweldig! Hotel blijft ieder jaar vernieuwen en verbeter. Kamers ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het resort is ook schoon, netjes en onderhouden. Eten is goed, veel variatie en lekker. Medewerkers zijn stuk voor stuk gastvrij, vriendelijk en spreken prima Engels.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fam. Schenk
7-5-2019

Wat een fantastisch resort! vriendelijk personeel. Het eten wat echt super. Beste resort waar we zijn geweest

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Voor herhaling vatbaar! Aanrader.

Ann
6-9-2016

We hebn dit hotel geboekt aan een prijs 1850€ voor 1 week in aug. Nadien merkten we dat we een koopje hebben gedaan. Het is geen groot hotel. Het personeel werkt hard en zijn bijna allen supervriendelijk. Sommige spraken een aardig woordje Nederlands. Ik vind dit een ideaal hotel voor jonge gezinnen. Zee en zwembad kort bij elkaar. Je hebt zandstrand , je zie ziet vissen zwemmen in de zee. In de namiddag kregen we een verkoelende zeebriesje over ons heen . Iedere bar heeft eenuitgebreide cocktail kaart. Eten vond ik lekker en gevarieerd. Peuterzwembadje is 40 cm diep en heeft een glijbaan. Animatie voor de kindjes vond wij goed. Savonds was er show , twee keer een hele mooie show gezien met ingehuurde acrobaten.

goed hotel maar niet 5 ster waardig

lisanne
5-7-2016

netjes hotel maar vinden het geen 5 sterren in vergelijking met andere hotels waar wij geweest zijn spanje, egypte,kroatie personeel zeer vriendelijk maar engels is slecht.De kamers zijn ruim en netjes,de schoonmaak mag beter!de spetters zonnebrand gehele week op de spiegel ,ons zoontje had shipskruimels geknoeit en ook dit is de hele week blijven liggen.zo ook de wc en badkuip de gehele week niet afgenomen.dit vonden we een minpunt! Hotel is zeker niet brandschoon.In de douche's spa behoorlijk schimmelvorming

buffet vonden we matig, als het een 3 sterren hotel geweest was had het prima geweest maar voor een 5sterren hotel hadden wij meer verwacht betreft kwaliteit en variatie. dinertijd vanaf 19:00 zou iets eerder mogen ivm kleine kinderen

Animatie was prima, enkel vonden wij het iets wat laat beginnen. voor de kleintjes 21 uur

prima hotel voor stelletjes of oudere mensen, maar voor gezinnen met jonge kindjes is er buiten het zwemmen weinig te doen.

Heerlijke week genieten

Tessa
14-6-2016

Samen met mijn man en zoontje van 8 maanden genoten van een heerlijke week in Hotel Samara. Mooi en ruim opgezet hotel met meerdere barretjes, voldoende ligbedden en ruimte in het restaurant. De gasten zijn voornamelijk Engels, Frans, Belgisch of Nederlands sprekend. ( Russen worden hier niet toegelaten ). Het eten is hier zeer goed te noemen. Ook de diversiteit van het eten was ruim voldoende. Er was ook nog een mogelijkheid om a la carte te dineren, maar dat hebben wij ivm ons zoontje overgeslagen. Samara ligt dichtbij de stad Bodrum (en nabijgelegen vliegveld), hierdoor een zeer korte transfer. De service was erg goed en ook de kamers zijn ruim en zeer netjes.

Mochten we weer een keertje voor all inclusive willen gaan, dan staat dit hotel wel hoog op ons lijstje!

Top Hotel voor de 2e maal geweest.

ByteC
29-4-2016

Wij zijn met ons gezin (2 volw. + 2 kinderen 4jr en 1,5jr) voor de tweede maal naar Samara geweest.

De voorkeur voor dit hotel was,Dat het hotel op max.30 min rijden van het vliegveld van Bordum ligt.

Het Hotel is gelegen in een baai.

Hierdoor heeft het hotel een eigen privé strand.

Verder heeft het hotel een buitenbad en kleiner binnenbad.

Het hotel kan max. 600 personen herbergen.

Hierdoor is het complex niet mega groot maar overzichtelijk.

Dit maal hadden wij een kamer in het bijcomplex op de begane grond.

Dit was op verzoek van ons zelf. In de kamer ligt een plavuizen vloer.

In ons geval ideaal voor de kleine die rust kan rond kruipen.

Op de kamer was een extra slaapbank en een kinderbedje.

Wijzelf sliepen in een tweepersoons bed.

De matrassen blijft persoonlijk. Ik vond ze goed geen doorlig bedden.

Het Hotel is op basis van all inclusief. Allee voor de zelf geperste jus bij het ontbijt en buitenlandse sterke drank moet je bij betalen.

Het eten is goed en gevarieerd.

Alleen in vergelijk met twee jaar gelden is het aanbod wel afgenomen wat eten betreft.

Animatie Team is aanwezig maar zeker niet opdringerig.

Bij het Hotel zit een Spa.

Hier kun je naar de sauna of aan massage krijgen tegen betaling.

Zelf heb ik gekozen voor een massage van 50min. dit is mij erg goed bevallen en kan het dan ook zeker aanraden.

Mocht je een echte goed massage willen krijgen kun je het beste naar Mami vragen.

Kortom erg genoten, lekker gegeten en heerlijk ontspannen.

Geen 5 sterren meer waard

R
31-10-2015

Accomodatie, omgeving, personeel prima. Het hotel heeft nu wel her en der onderhoud nodig. Toeristen die voor de eerste keer in dit hotel zijn geweest in de laatste week dat het hotel open is komen waarschijnlijk niet meer terug. Kwaliteit eten werd steeds minder. Buiten bars gingen al vroeg dicht of helemaal dicht. Op deze manier was de verhouding prijs/kwaliteit scheef

Jammer

Esther
28-10-2015

7e keer dit hotel. Veel pluspunten maar die worden in de laatste week teniet gedaan. Dat alles minder wordt kunnen we begrijpen maar na 6 keer hier met veel plezier en goede ervaringen te zijn geweest valt het nu tegen. Het eten is lala, de poolbar is al definitief dicht, terwijl we nog twee dagen met heel mooi weer te gaan hebben. De enige bar buiten die nog open is sluit al om 22.30 uur ipv 00.00 uur.

Na 6 positieve ervaringen gaan wij op zoek naar een andere accomodatie. Jammer

Fantastisch hotel

Patricia
15-9-2015

Wij zijn met ons zoontje van 14 maanden naar hotel Samara geweest voor 2 weken. We zijn net terug en vonden het fantastisch, niks te klagen. Zo hoort vakantie te zijn, volop keuze in eten ook voor kinderen en zeer afwisselend. Personeel ontzettend vriendelijk ook voor ons zoontje hij heeft er echt van genoten van alle aandacht. Het hotel ligt 13 minuten gelegen van Bodrum ook prima te doen met een dolmus busje. Kortom een echte aanrader, als je op zoek bent naar een hotel met super eten, mooie omgeving, schoon en vriendelijk personeel.

Het enige wat wij als minpunt kunnen geven is de animatie s'avonds, de muziek stond na onze mening echt te hard, ons zoontje kon hierdoor moeilijk in slaap komen. De muziek kan echt wat zachter dan is het ook nog prima te verstaan.

super hotel met een echt vakantiegevoel

Irene
11-5-2015

Hebben met onze zoons, schoondochter en twee kinderen een supervakantie gehad door de zeer goede verzorging en vriendelijke bediening. Niets is het personeel te veel. Het eten was ook iedere dag weer zeer goed. Wil je een weekje superverwend worden, dan is dit hotel zeer aan te raden.

Ook het animatieteam doet zeer haar best. Niet opdringerig, maar vrijblijvend. Heerlijk dat het een echt All-inclusive hotel is.