Zoover

2008

Prijs/kwaliteit een prima keuze

yvan uit bilzen
18-11-2008

Verbleven 2 weken van 6 tot 20 sept met 2 volw en 2 kids (5j / 3 j) Kamers liggen in aangename laagbouw, rondom een mooi groene tuin. Alles ligt op max 200m afstand en zéér belangrijk is dat er vrijwel geen trappen zijn. Restaurant geeft gevarieerde keuze en showcooking een aanrader.

Ijsjes op de middag gratis is pluspunt

Gelegen in mooie baai en betaal max 40Euro voor 20min jetski

Minpunt : verouderde poolbar met geënerveerd de garcons, erbarmelijke kids animatie en verouderde speeltuigen

Tijdig (8h) zeteltje reserveren.

heel goed

Mollov
30-10-2008

genoeg sport en entertainment mogelijkheiden,

ontspanen famile sfeer,

heel goed eten

Gereisd Familie in oktober 2008

Ideaal om in herfstvakantie te relaxen.

Fam Kramer /Jansen
27-10-2008

Prima eten en service.

Animatie te luidruchtig op rustige kant.

Zonder eigen vervoer te ver weg van Bodrum.

Gereisd Familie in oktober 2008

Goed driesterrenhotel maar echt geen vijf sterren

Familie
26-10-2008

We hebben zeker een fijne vakantie gehad, maar we verbazen ons toch over de hoge beoordelingen.

Gemiste kans dat het sinaasappelsap betaald moet worden.

De beste plaatsen in het restaurant bleken tegen betaling gereserveerd te moeten worden.

Veel strandstoelen zijn voor 9 uur al bezet door handdoeken, terwijl er nog niemand is.

Het eten is redelijk, maar weinig afwisseling. De Turkse avond (op vrijdag) in het restaurant is wel erg leuk.

De airco in een deel van het hotel is niet zelf regelbaar. In dit deel zijn door een waterreservoir ook heel veel muggen.

Wel is het hotel erg schoon en het heeft een prachtige ligging aan zee.

De animatie in de avond is minimaal.

We vonden het wel jammer dat er geen dorpje in de directe omgeving is (de bussen die er rijden gaan om de twintig minuten).

Het is een goed driesterrenhotel, maar wij komen niet tot een beoordeling van vijf sterren.

Geweldig resort!

Karin Terpstra
26-10-2008

Wij waren hier met onze zonen van 15 en 16 in de herfstvakantie. We hebben alle vier een geweldige vakantie gehad. De animatie was leuk maar niet opdringerig. Alles is op enkele treetjes hier en daar na gelijkvloers en er staan meer dan genoeg bedjes voor iedereen. Die rare gewoonte op bedjes te reserveren is echt nergens voor nodig. De disco was gezellig en de allinclusive geldt daar gewoon tot 2.00 uur 's nachts. De tuin is prachtig en net als de kamers uitstekend verzorgd. Mijn zoon bleek zijn mobiele telefoon op de kamer te zijn vergeten, maar Samara belde ons al thuis op voordat mijn zoon zijn telefoon gemist had! Grote klasse!! Alles in het hotel is schoon, goed onderhouden en heel. Zelfs de toiletten voor algemeen gebruik bij het zwembad bleven de hele dag door helemaal schoon. Wij komen zeker nog een keer terug!

een aanrader

Arie
24-10-2008

Een heerlijk hotel, alles goed. Zwembad was wel wat aan de koude kant.

Maar voor de rest alles uitstekend

Absolute aanrader

Ann
21-10-2008

wij verbleven met z'n zessen in Hotel Samara, waaronder 2 kindjes (2.5 en 4 jaar) en het is super meegevallen. Mooie ligging aan de zee, lekker eten en mooie buffetten, vriendelijk personeel, leuke kinderdisco 's avonds en de animatie vonden wij ook goed, iedereen deed z'n best. Op 5 minuutjes stappen was een bushalte naar Bodrum en je was er in zo'n 10 minuten (zonder tussenhaltes, dus heel makkelijk).

Voor herhaling vatbaar voor ons!

Wat een topper

Kas, Marianne en Marieke
17-10-2008

Voor de vierde keer hier geweest, nu is onze dochter Marieke meegeweest, ook zij was vol lof over dit hotel.

Alles is geweldig, 1 klein minpuntje het zwembadwater is wat aan de koude kant maar de zee daarintegen had een heerlijke temperatuur.

We gaan zeker volgend jaar weer.

echt een top hotel

gramsma r
11-10-2008

echt een top hotel ik hoop dat ze dit zo houden ga zeker terug

Wederom geweldig!

Margit, Jaap, Micha en Doron
6-10-2008

Weer terug na 17 dagen Samara, wil meteen weer terug!!!

Wat zijn de mensen hier toch (ouderwets) vriendelijk, het is hier superschoon (zelfs de zee wordt schoongehouden) en de kamer die we aangeboden kregen met 2 kleintjes was super! We hebben een enorme regenbui meegemaakt (het stond echt blank) en zelfs de retaurantmanger stroopte zijn broek op en ging aan de slag. je ziet dat de mensen hier graag willen werken en het je naar de zin willen maken, waar vind je dat nog?

Onze 4-jarige heeft ook een wereldtijd gehad, het resort is niet al te groot en hij wist zo de weg. Het kinderbad met glijbaan is verplaatst, nu centralere ligging. Alleen jammer dat onze babyfoon niet erg ver kwam... maar het personeel was zo lief ons te waarschuwen als de baby huilde.

En dan ook nog leuke mensen ontmoet, kortom: we komen weer terug!

Oh ja, waarom ligging een 10? Het is circa 20 minuten van het vliegveld en dat is heel wat waard! Niet alleen bij aankomst (zsm in het zwembad) maar zeker ook fijn op de terugreis. En met de dolmus ben je zo in Bodrum Centrum.

En dan nog de ligging meteen aan zee in een eigen baai... helemaal goed!