Zoover

Hotel Samara

Hotelstersterstersterster
8,3

2019

Uitstekend, alleen die rookoverlast!

Peter Delvino
29-9-2019

Uitstekend hotel, prima service, gastvrij, prima kamer, eten goed&gevarieerd. Enige minpunt is het rookgedrag op de terrassen. Ik ben zelf ook een roker, maar loop even weg als ik de behoefte heb aan nicotine. Op de buitenterassen wordt echt vreselijk veel gerookt, wat niet echt lekker is als je daar gewoon zit te eten. Wij zijn dan uiteindelijk maar in het binnenrestaurant gaan zitten. Tip is dan ook hier beleid op te maken, bijvoorbeeld door aanwijzen geheel of gedeeltelijk rookvrije terassen. Zo houden we het voor iedereen leuk (en gezond 😁)!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

nooit meer

Heidi L
22-8-2019

Kamer was ok en receptiepersoneel was altijd maar 1 persoon die Engels kon.

Rest personeel gebrekkig Engels

- Fles wijn openen kon niemand van het personeel en leek wel op "candid camera"....

- Oploskoffie van Nescafé was de standaard koffie.

- indien Nespresso dan moest je 12 TL bijbetalen per "tasje"

- Indien vers fruitsap : bijbetaling van 18TL per glas

Elke dag 's middags en 's avonds volledig hetzelfde buffet incl.àlacarte

We vroegen bij touroperator om adult only en zaten tussen baby's van paar maanden oud tot in de buggy leeftijd 5

Mail van touroperator: De sfeer is eerder rustig en ontspannend en qua gasten zijn het eerder koppels en families met oudere kinderen die hier verblijven

Ik geef mijn opmerkingen aan touroperator door bij terugkomst dat dit niet 5* is maar een 4* en kreeg het volgende antwoord terug:

Bij touroperator doen we er alles aan om elke vakantie top te maken.

Daarom vinden wij het heel jammer dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top! Maar slechte animatie

D. van Ginkel
4-5-2019

Geweldig hotel met super vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor families met oudere (16 tm 21) Nederlandse kinderen. Enige minpunt is de animatie, Bobby deed echt zijn best maar de 2 kaugom kauwende dames doen werkelijk helemaal niets. In de avond is er geen (goede) animatie dus hou daar rekening mee. Wij hebben daar geen behoefte aan dus we hopen volgend jaar weer te komen

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Clare Tussenvoegsel Spanjaard
28-4-2019

Weer een heerlijke vakantie in hotel Samara gehad. Kamers heel mooi en schoon. Personeel is nergens vriendelijker of behulpzamer, niets is teveel. Onze dochter was een paar dagen ziek en werd er alle hulp, ander eten, honing drankjes zonder te vragen aangeboden/gebracht. Echt super. Eten heel afwisselend en smakelijk. Locatie is prachtig! Einde middag borrel bij the pool bar met uitzicht over de baai is echt genieten. Wel wat last van bouwwerkzaamheden naast het hotel maar binnenkort stopt de bouw geloof ik vh hoogseizoen. Ook s nachts jongeren die bij het zwembad (en dus onze kamer) blijven hangen. Uiteindelijk pakte de management de klachten goed op en boden ze een andere plek aan waar ze konden rondhangen. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Prima!

Judy
10-8-2018

Prima resort. kamers zijn netjes. Tuin wordt goed onderhouden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi hotel maar jammer genoeg op de terugweg

James
13-7-2018

Mooie baai met een ideaal zeebriesje dat de temperatuur wat tempert, 16+ bad gezellige poolbar, zeer goede bedden, goed en gevarieerde maaltijden, zeer aangename staff,

Hygiene rondom het terrein laat te wensen over vooral het groen wordt niet onderhouden, het is een hotel met overwegend Turkse gasten (75 %) waarvan een groot gedeelte dit hotel niet met respect behandelen o.a. met vochtige kledij op de mooi clubzetels, roken en eten in het zwembad ( te weinig controle door het managment, enkel het 16+ bad hier wordt wel op toegekeken), veel gezinnen met kleine kinderen, dus geen hotel voor een rustige vakantie zeker ook omwille van de geluids overlast van Nikki Beach. Wij gaan nu 15 jaar naar Turkije dit was op het eerste zicht de mooiste locatie, maar wij komen niet meer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Genoten !!

Antonette
29-4-2018

Keurig hotel, mooie kamers, extra bed was geen probleem en dan nog ruimte genoeg. Keurige schoonmaak. Vriendelijk personeel. Leuke, lieve enthousiaste entertainment. Eten en drinken was prima. Leuk was voor de kids non alcohol cocktails. Eten is vaak wel hetzelfde maar dat is in alle resorts vaak zo met all inclusieve. Met de dolmus ben je met 20 in bodrum, klein stukje lopen vanaf hotel naar halte dolmus. Geen wandel mogelijkheid bij hotel/ geen boulevard of iets dergelijks/ geen dorpje of stadje in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Heerlijk, vriendelijk, en brandschoon.

Ben Karin, Jan
15-6-2016

Ik maak me zorgen over de "nieuwe buren" het Nikki beach Hotel met het oog op geluidsoverlast. Dit hotel, in aanbouw, opent in dezer dagen zijn deuren.

Tijdens ons verblijf werden wij getrakteerd op een soundcheck van dit nieuwe hotel het geen tot een enorme hilariteit en overlast leidde.

Wij hebben Samara overigens voor de 5de maal bezocht en zijn nog steeds uitermate tevreden, vriendelijk personeel goede service, goed eten en brandschoon!

Periode 31-05/07-06

Blijft aanrader!

Annelies V.
13-5-2016

Voor de derde keer terug. Laatste keer 2 jaar geleden. De sfeer, kleinschaligheid en de fijne werknemers maken dit een zeer persoonlijk hotel. Een heerlijke tuin, strand in klein baaitje en zwembad prima van maat vlakbij elkaar. Je voelt je meteen weer thuis. De eetzaal en pool zijn vernieuwd en zien er klasse uit. Een nieuwe bar met uitzicht op zee was bijna klaar voor gebruik en zag er aantrekkelijk uit! Kamers worden uitstekend schoongemaakt. Helaas voor dit hotel en Turkije minder toeristen dit jaar. Desondanks hebben onze pubers van 15 en onze zoon van 7 zich weer uitstekend vermaakt! En wij ook. Mede dankzij de inzet van het animatieteam en de dj! Volgend jaar gaan we weer naar Samara!

Beste hotel ooit!

Thom
8-5-2016

Hotel Samara is een prachtig hotel. We zijn hier nu voor de derde keer geweest en met het jaar wordt het hier leuker! Aardige werknemers, mooie kamers, heerlijk eten. Niks ontbreekt. Geen ander hotel meer voor ons!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016