Zoover

2019

Prima resort.

D. Krommenhoek
5-10-2019

Prima resort, personeel behulpzaam. Kamer is okee. Wel er druk aan zwembad en zee, soms te druk. Handdoek leggen begint om 06:00 uur. Dit is erg storend voor degene die later ook graag een plekje willen aan bad of strand. Restaurant ook heel erg druk en eigenlijk te klein voor zoveel gasten. Wel wat Oostblok mensen maar totaal geen last van, veel mensen uit België, wat Duitsers en Fransen. Ook Nederlanders behoorlijk vertegenwoordigd. Eten is van prima kwaliteit en genoeg variatie. Bediening is helemaal goed. Genoeg gelegenheid om in de avond een drankje te doen. Wat ons betreft komen wij hier nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2019

Eens maar nooit meer.

De heer Veenstra
4-10-2019

Heel veel Oostblokkers, vroeger nooit.

Voor oktober, heel erg vol.

Veel kamers bijgebouwd, maar restaurant niet groter gemaakt.

Door personeel worden er veel handdoekjes op bedden gelegd, uiteraard tegen betaling voor vaste gasten.

Idem met tafels in restaurant, hier wordt wijn neergezet, zodat het lijkt alsof hij bezet is.

Nieuw zwembad maar nog steeds ijskoud.

Zee is veel warmer.

Veel overlast van gasten uit disco, welke tot twee uur open is en dan lallend over de gangen lopen.

Gasten blijven erg lang op buiten terras hangen, omdat er dan drank uit de disco gehaald kan worden. Resultaat, veel overlast.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Hotel goed maar te afgelegen

Fam S
8-7-2019

Het hotel ligt erg afgelegen, als je met een dolmoes wilt moet je een stijle donkere straat omhoog.

S avonds is er bij het hotel weinig te beleven , animatie is er s avonds nagenoeg niet.

Om 23.00. Is er niets meer te beleven en is het terras leeg.

Het personeel is uiterst vriendelijk en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Kamers zijn goed, zo ook de bedden, alleen de vloer zowel in de kamer als in de douchecabine zijn spekglad, loop er aub niet met blote voeten.

Het hotel zelf heeft een mooie tuin, en alles zeer verzorgd.

Het eten was oke maar wel vaak het zelfde, en niet altijd warm.

Het is absoluut geen kinderhotel,

De koelkast op de kamer word elke dag alleen gevuld met grote fles water,ja wat heb je daar aan, als er geen thee of koffie te maken is op de kamer.

Wij hebben al met al toch wel een fijne vak. gehad maar geen 2e x

Gereisd Met partner in juni 2019

super

marianne en rien
1-7-2019

wij hebben weer super genoten ,strand zwembad eten het was weer top

Nooit meer

Anoniem
5-6-2019

Alle reviews eerst lezen voor je boekt

Mooi en goed Hotel

Marianne
13-5-2019

Zeer goed en mooi hotel Eten heerlijk Bedden liggen goed. Badslippers aanwezig.

Douchegel shampoo idd aanwezig en word aangevuld.Er zijn geen koffie en thee facaliteiten op de kamer.Voor sommige drankjes moet je betalen verse jus en speciale koffie.idd.Verder overlast gehad van bouwwerkzaamheden naast het hotel.

Taxi naar bodrum centrum € 8.00 en naar Turguteis € 20.00

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed hotel ,bouwput met zeer veel herrie bij hotel

paul
13-5-2019

Zeer goed hotel, oude en gerenoveerde kamers,wij hadden een nieuwe kamer , Zeer goed eten. 1 groot nadeel , een bouwput naast het hotel met heel de dag herrie. Niet alles is All-Inn veel moet je zelf bijbetalen zoals speciale koffie,s. In koelkast een flesje cola en fanta ,1 grote fles water word aangevuld.

Voor herhaling vatbaar!

Anoniem
27-4-2019

Uitstekend ressort, goede service. Eten is goed, keuze uit verschillende gerechten. Iedere dag wat anders. Kamers netjes en schoon. Geen minpunten. Wij komen hier zeker vaker terug.

Voor kleine kinderen raad ik een ander ressort aan. Ik vind dit ressort geschikter voor volwassenen.

Gereisd Met partner in april 2019

Een super relexe vakantie gehad. met geweldig uit

t Schuur
2-12-2018

Het was Geweldig Hotel, elke dag super lekkere eten. De Bazin liep met de Aller Handen in haar hand naar de Kok, dit moet je maken. En elke dag ander vlees. en zo mooi alles op gemaakt. Gaan zeker weer eens terug.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heel mooi Hotel!

Gerda van van Tintelen
20-11-2018

Wij zijn een week naar het Samara Hotel geweest, en hebben het prima naar ons zin gehad,

Het zag er heel mooi uit.

De kamer was netjes en schoon,en er waren 2 mooie zwembaden plus een kinderbad en die worden heel goed onderhouden.

Ook het eten was goed en veel variatie.

Personeel was erg vriendelijk en gezellig het was goed vertoeven aan de bar!!!.

Ook de tuin zag er netjes uit,alles wordt goed onderhouden.

Er worden s morgens wel handdoeken gelegd,maar na wat zoeken toch een bedje gevonden,rondom het Hotel is het wel rustig,maar met de dolmus (de opstapplaats is dichtbij het hotel),ben je zo in Bodrum.

Bodrum is een gezellig plaatsje om naar toe te gaan.

Wij hebben geen last gehad van de muziek van de buren "Nikki Beach"

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad met prachtig weer.

Groetjes Hennie en Gerda.

Gereisd Met partner in september 2018