Zoover
Hotel Samara

Hotel Samara

Hotelstersterstersterster
8,3

Zeer goed hotel. Keiharde muziek hotel ernaast

Guido Degrieck
27-6-2018

Het is de derde maal dat ik naar dit hotel geweest ben.

Een mooi en goed verzorgd hotel. Goed en variatie wat het eten betreft.

Mooie kamers.

Tot nu toe altijd zeer tevreden geweest.

Maar dit jaar heeft mij de luide muziek van het hotel ernaast enorm gestoord.

Het is een betrekkelijk nieuw hotel waar om 13 u de keiharde muziek begint te spelen tot diep in de nacht.

Blijkbaar zou de eigenaar van Samara al iets ondernomen hebben maar zonder resultaat.

Dat is de enige reden dat ik niet meer terug naar Samara zal gaan en ik heb nog vele andere mensen horen klagen over deze muziek.

Gereisd Met partner in juni 2018

Perfect

Gabriel
8-6-2018

Elk jaar veranderd er iets in het hotel, deze keer een nieuw prachtig zwembad en een nieuwe Bar aan het strand. Het eten was weer voortreffelijk , je ziet er steeds bekende gezichten voor ons was het de 8e keer in Samara en zeker niet de laatste keer

Heerlijk, fantastisch,

Eric
4-6-2018

Geweldig

Kleinschalig resort 250 kamers,prive strand. Mooie kamers in het hoofdgebouw.erg schoon.dagelijks verse handdoeken..eten uitstekend,vers .voldoende varaitie en smaakvol. Fantastisch personeel, niets is te veel. Doe echter geen fooi in de tipbox, het personeel krijgt daar niks van.gaat allemaal in de zak van de manager,schandalig.geef fooi rechtstreeks, dan komt het bij het personeel( dat gem 300 per maand verdient voor 72 uur werken per week) terecht.

Hotel ligt wel wat afgelegen maar dolmus om de hoek,voor 1,50 ben je in Bodrum,dolmus rijdt tot 3 uur snachts

Prachtig hotel

Ann
22-5-2018

Waren hier al verschillende keren en blijft super. Elke keer is er een verandering. Deze keer een adults-only pool bij en overal goeie wifi. Kamers ruim en net. Personeel allemaal even vriendelijk. Eten lekker en gevarieerd. Gezellige bar om 's avonds te zitten pal aan de zee. Van de bouwwerken van het hotel ernaast is niets meer van lawaai, alles is afgebroken dus laat je hier niet van weerhouden om dit super hotel te boeken. Allemaal Belgen, Nederlanders, Duitsers en Fransen, heel aangenaam publiek. We komen zeker terug.

Genoten !!

Antonette
29-4-2018

Keurig hotel, mooie kamers, extra bed was geen probleem en dan nog ruimte genoeg. Keurige schoonmaak. Vriendelijk personeel. Leuke, lieve enthousiaste entertainment. Eten en drinken was prima. Leuk was voor de kids non alcohol cocktails. Eten is vaak wel hetzelfde maar dat is in alle resorts vaak zo met all inclusieve. Met de dolmus ben je met 20 in bodrum, klein stukje lopen vanaf hotel naar halte dolmus. Geen wandel mogelijkheid bij hotel/ geen boulevard of iets dergelijks/ geen dorpje of stadje in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Soraya
27-4-2018

Top hotel niks op aan te merken hygiëne staat hier op nummer 1, de medewerkers zijn super lief en meedekend. Eten is hier top. Voor ons word het volgend jaar weer samara!

Gereisd Met partner in april 2018

Nooit meer

Annemarie
24-4-2018

Boek Geen Samara. Wij verblijven daar op dit moment en je zit vanaf 7 uur in de ochtend tot 21.00 in de herrie omdat ze hiernaast een hotel aan het afbreken zijn. Voor je rust zit je hier niet. Op het strand liggen is onmogelijk en elkaar verstaan al helemaal niet. Situatie bij touroperator uitgelegd maar deden er niks mee! Zo slecht

Voor de 2e keer Samara maar helaas... Nooit en nooit meer. Denk goed na wil je voor dit jaar het hotel boeken. Jammer.

Gereisd Met partner in april 2018

fantastisch

Ronald
28-2-2018

Een zeer klant vriendelijk Hotel.Waar service naar de klant op de eerste plaats komt.

Zeer goed eten. Onze kamer is altijd tip top in order en schoon. Indien er iets niet naar je zin is melden en eea wordt direct verholpen. Zijn er voor de 25e keer naar toe geweest.Zijn in september weer geweest Zo fijn vinden wij dit hotel. Gaan in mei 2018 wederom naar dit fijne hotel.

Gereisd Met partner in mei 2017

prima hotel en mooi gelegen

A. te Velthuis
27-10-2017

Prima hotel, mooie kamers (wel gehorig) en mooie ligging. Kamers waren mooi en schoon. Eten is heel uitgebreid en erg lekker.

Wel weinig mogelijkheden om 's-avonds even eindje te lopen. Ligt afgelegen, maar met busje ben je in een kwartiertje in Bodrum.

Personeel vond ik niet altijd even vriendelijk (konden soms ook slecht engels), maar of dat kwam door einde seizoen weet ik niet.

Mooie ligging in de natuur , mooie tuinen en vlak aan zee gelegen. Wij hebben er erg van genoten. Zou het wel weer aanbevelen.

geweldig

Marianne en rien
20-10-2017

Wat een super hotel ,alles klopte ik snap nu waarom zoveel mensen er weer naar toe gaan ,wij zijn 15 keer in Turkije geweest en nooit naar hetzelfde hotel ,naar dit hotel gaan we heel graag weer naar toe.En ook de juwelier in het hotel Yusuf is een hele betrouwbare man en fijne zaak (wel onderhandelen ,dat hoort erbij)Ik was door wespen gestoken en hij is met ons naar de apotheek gegaan en de dag erna is hij weer voor mij naar de apotheek gegaan .De kamers zijn super en het personeel heel lief