Zoover
Hotel Samara

Hotel Samara

Hotelstersterstersterster
8,3

Fantastisch

Score uit 1412 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,1
  • Service8,7
  • Prijs/kwaliteit8,1
  • Eten8,4
  • Kamers8,3
  • Kindvriendelijk7,3
  • Zwembad8,4
  • Hygiëne8,6

9

Prima resort.

D. Krommenhoek
5-10-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Prima resort, personeel behulpzaam. Kamer is okee. Wel er druk aan zwembad en zee, soms te druk. Handdoek leggen begint om 06:00 uur. Dit is erg storend voor degene die later ook graag een plekje willen aan bad of strand. Restaurant ook heel erg druk en eigenlijk te klein voor zoveel gasten. Wel wat Oostblok mensen maar totaal geen last van, veel mensen uit België, wat Duitsers en Fransen. Ook Nederlanders behoorlijk vertegenwoordigd. Eten is van prima kwaliteit en genoeg variatie. Bediening is helemaal goed. Genoeg gelegenheid om in de avond een drankje te doen. Wat ons betreft komen wij hier nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2019
6

Eens maar nooit meer.

De heer Veenstra
4-10-2019
  • Ligging6
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten8
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad6
  • Hygiëne6

Heel veel Oostblokkers, vroeger nooit.

Voor oktober, heel erg vol.

Veel kamers bijgebouwd, maar restaurant niet groter gemaakt.

Door personeel worden er veel handdoekjes op bedden gelegd, uiteraard tegen betaling voor vaste gasten.

Idem met tafels in restaurant, hier wordt wijn neergezet, zodat het lijkt alsof hij bezet is.

Nieuw zwembad maar nog steeds ijskoud.

Zee is veel warmer.

Veel overlast van gasten uit disco, welke tot twee uur open is en dan lallend over de gangen lopen.

Gasten blijven erg lang op buiten terras hangen, omdat er dan drank uit de disco gehaald kan worden. Resultaat, veel overlast.

Gereisd Met partner in oktober 2019
9

Uitstekend, alleen die rookoverlast!

Peter Delvino
29-9-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Uitstekend hotel, prima service, gastvrij, prima kamer, eten goed&gevarieerd. Enige minpunt is het rookgedrag op de terrassen. Ik ben zelf ook een roker, maar loop even weg als ik de behoefte heb aan nicotine. Op de buitenterassen wordt echt vreselijk veel gerookt, wat niet echt lekker is als je daar gewoon zit te eten. Wij zijn dan uiteindelijk maar in het binnenrestaurant gaan zitten. Tip is dan ook hier beleid op te maken, bijvoorbeeld door aanwijzen geheel of gedeeltelijk rookvrije terassen. Zo houden we het voor iedereen leuk (en gezond 😁)!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
3

nooit meer

Heidi L
22-8-2019
  • Ligging7
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten2
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad6
  • Hygiëne7

Kamer was ok en receptiepersoneel was altijd maar 1 persoon die Engels kon.

Rest personeel gebrekkig Engels

- Fles wijn openen kon niemand van het personeel en leek wel op "candid camera"....

- Oploskoffie van Nescafé was de standaard koffie.

- indien Nespresso dan moest je 12 TL bijbetalen per "tasje"

- Indien vers fruitsap : bijbetaling van 18TL per glas

Elke dag 's middags en 's avonds volledig hetzelfde buffet incl.àlacarte

We vroegen bij touroperator om adult only en zaten tussen baby's van paar maanden oud tot in de buggy leeftijd 5

Mail van touroperator: De sfeer is eerder rustig en ontspannend en qua gasten zijn het eerder koppels en families met oudere kinderen die hier verblijven

Ik geef mijn opmerkingen aan touroperator door bij terugkomst dat dit niet 5* is maar een 4* en kreeg het volgende antwoord terug:

Bij touroperator doen we er alles aan om elke vakantie top te maken.

Daarom vinden wij het heel jammer dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
9

Fantastisch

C.M.H. Brands
18-7-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Geweldig hotel schoon goed eten en fantastisch personeel

Gereisd Met vrienden in april 2019
7

Hotel goed maar te afgelegen

Fam S
8-7-2019
  • Ligging7
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Het hotel ligt erg afgelegen, als je met een dolmoes wilt moet je een stijle donkere straat omhoog.

S avonds is er bij het hotel weinig te beleven , animatie is er s avonds nagenoeg niet.

Om 23.00. Is er niets meer te beleven en is het terras leeg.

Het personeel is uiterst vriendelijk en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Kamers zijn goed, zo ook de bedden, alleen de vloer zowel in de kamer als in de douchecabine zijn spekglad, loop er aub niet met blote voeten.

Het hotel zelf heeft een mooie tuin, en alles zeer verzorgd.

Het eten was oke maar wel vaak het zelfde, en niet altijd warm.

Het is absoluut geen kinderhotel,

De koelkast op de kamer word elke dag alleen gevuld met grote fles water,ja wat heb je daar aan, als er geen thee of koffie te maken is op de kamer.

Wij hebben al met al toch wel een fijne vak. gehad maar geen 2e x

Gereisd Met partner in juni 2019
10

super

marianne en rien
1-7-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

wij hebben weer super genoten ,strand zwembad eten het was weer top

Gereisd Met partner in mei 2019
7

Nooit meer

Anoniem
5-6-2019
  • Ligging8
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne7

Alle reviews eerst lezen voor je boekt

Gereisd Met partner in mei 2019
7

Goed resort met een aantal verbeterpuntjes

Marjoleine Jansen
30-5-2019
  • Ligging5
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

Het is mijn 3de keer. Het resort is kleinschalig en rustig. Veel oudere mensen. Wat is overigens prima vind. Het eten is goed, de kamers etc ook. Mijn bed lag vreselijk, maar nadat ik daar over geklaagd had, ook direct opgelost. Top dus.

Wat ik een min puntje vind:

Geen koffie fasc. op de kamer.

De ijskast minimum gevuld kan ook wel wat beter, of doe anders niets.

Koffie kwaliteit in het restaurant is echt waardeloos. Vraag een paar euro meer pw en serveer de mensen kwaliteit die hoort bij 5* en geen slootwater.

Jammer dat het om Samara zo vol word gebouwd, maar ik begrijp dat Samara daar zelf niet veel aan kan doen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
9

Mooi en goed Hotel

Marianne
13-5-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Zeer goed en mooi hotel Eten heerlijk Bedden liggen goed. Badslippers aanwezig.

Douchegel shampoo idd aanwezig en word aangevuld.Er zijn geen koffie en thee facaliteiten op de kamer.Voor sommige drankjes moet je betalen verse jus en speciale koffie.idd.Verder overlast gehad van bouwwerkzaamheden naast het hotel.

Taxi naar bodrum centrum € 8.00 en naar Turguteis € 20.00

Gereisd Met partner in mei 2019