Zoover

6,7

Genoten

Patrici
7-10-2019

Mooi netjes uitzien ressort, kamer zijn niet super luxe maar schoon en netjes en goeie grote. Kamer werden elke dag schoongemaakt. Het eten was lekker en gevarrieerd. We hebben een leuke relaxe tijd geahd

Gereisd Met partner in september 2019

Budget all-in

Lana
14-9-2019

Wij waren met zn tweeen naar het mandarin resort in Bodrum geweest.

We wilden hier eigenlijk niet boeken door eerdere slechte revieuws maar hebben toch de knoop doorgehakt. Mandarin lijkt op eerste blik op een leuk kleinschalig resort alleen zijn de meeste faciliteiten slecht onderhouden. Veel ligbedden die kapot zijn. Vervelende russen die hun plastic bekers naast het zwembad gooien. De kamers zijn ook wel aan een opknapbeurt toe. Vooral de mieren zijn vervelend.

Verder hadden mensen eerder gezegd dat er kakkerlakken zouden zijn. Wij hadden dit aangekaart bij de receptie. Ze hadden in juli er inderdaad last van maar dat kwam door de nabij gelegen hamam die veel water maakte. Ze hebben het resort ingespoten en wij hebben geen enkele kakkerlak gezien. Daar hoef je je dus niet druk om te maken. Personeel is vriendelijk en het eten is lekker.

Niet voor herhaling vatbaar voor mij maar prima hotel als je budget all-in wilt doen.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Fantastisch en ga zeker terug.

Elisabeth Pothof
12-7-2019

Erg gezellig hotel. Heel schoon, fijne bedden en heel goed eten. Dicht bij centrum en strand

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Waanzinnige vakantie 🌞

Carla Blankhart
9-7-2019

Wat een geweldig resort ben er met mijn vriendin geweest 8 dagen en wat een geweldige vakantie zeker voor herhaling vatbaar . Hotel is fantastisch , eten is super goed en in overvloed , bedden bij het zwembad kan iets meer want ben je te laat geen plek meer hotel kamers gezellig met leuk balkon kortom een hele fijne plek voor een super vakantie 🌞

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig

Margot spierings
28-6-2019

Prima hotel, snap de slechte beoordelingen niet.

Mooie ligging, vlakbij centrum en strand, kamers zijn goed, groot en schoon, fijne bedden.

Eten is ook goed, genoeg keus, wat warm moet zijn is warm, wat koud moet zijn is koud, smaak is goed. Rondom het hotel ziet alles er netjes en gezellig uit. Wc's worden de hele dag overal perfect bijgehouden, geen volle emmertjes afval, schoon en fris.

Echt een goed hotel!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

IRENE
24-6-2019

Dat het een prima hotel is all inclusieve met aardig en behulpzaam personeel om Bodrum en omgeving te verkennen

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Volgend jaar ws weer

Janet
18-6-2019

Prima Hotel. Eerlijk gezegd snap ik de negatieve reviews niet. Prima eten. Super kamers. Zeker voor de prijs. Prima personeel. Alleen zouden sommigen iets beter Engels kunnen spreken. Maar kortom echt helemaal prima.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar !

Hennie van Diermen
30-10-2018

Schitterend hotel ! In het Centrum gelegen !

Super goed eten en vriendelijk personeel !

Gereisd Met vrienden in september 2018

slecht smerig en erg verouderd

Karin verhoef
15-10-2018

nou kamer zijn erg verouderd schimmels in badkamer

vloer in de kamer stuk

schoonmakers heel slecht vaak ook geen w.c papier

eten een toning veel groen sla dus

ben hier 8 jaar geleden ook geweest toen was het echt top

kakkerlakken in eetzaal

bedjes bij het zwembad veel al slecht of stuk

voor ons zeker geen manderin meer

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Wat een drama hotel. Never NOOIT meer

Martin
14-10-2018

We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat lag niet aan het hotel.Ligging van dit resort is goed. Hotel uit en 5 minuten later al in het centrum. De ligging van onze kamer was goed. zwembadzicht met een ruim balkon. de bedden waren goed en dat was dan het positieve van dit resort.

badkamer zat vol schimmel en halverwege de vakantie bleken er ook kakkerlakken te logeren in mijn badkamer. Na douchen stond de gang blank met water. schoonmaken was matig tot slecht. Bij aankomst lag er een haarspeld op de grond. ( was niet van ons) pas bij dag 10 was deze weg. er zat 1 dag tussen dat bedden na 17.00 uur werden opgemaakt. Tot 3x toe moesten we maar zelf opzoek gaan naar WC papier. Na 5 dagen eten in het hotel hadden we het ook daar gezien. kip dat niet gaar was.( tot 3x toe) hamburgers aangebrand op de BBQ. sommige gasten hebben zelfs ook kakkerlakken gezien in het restaurant. Personeel was wel vriendelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2018