Zoover

6,5

Nooit meer

Liana
24-8-2019

Eten prima, personeel aardig. Verder vreselijk, vieze kamers. Badkamer vol schimmel, lekkend toilet. Handdoeken worden alleen verschoond als deze vies zijn !!. Bij het zwembad hangt een rioollucht. Wij zijn na een week naar een ander hotel gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit weer

Sander
13-6-2019

Zeker geen 4 sterren waard, hotel ziet er wel aardig uit, personeel is vriendelijk alleen het eten is echt niet goed. Snap ook niet de reviews die zeggen dat het eten top is.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastische vakantie gehad

Lisa
13-5-2019

Een heerlijk vakantiepark waar niets te veel gevraagd is! Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, mooi en goed onderhouden vakantiepark, fijne spa, lekker zwembad, genoeg ligbedjes, fantastisch eten, fijne ligging en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij hebben het echt heel erg naar ons zin gehad. Vroeger ben ik in veel 5* (ultra) all inclusive resorts geweest in o.a. Alanya, Kusadasi & Side, maar al deze resorts konden qua vriendelijkheid, gastvrijheid en sfeer niet op tegen Jasmin Beach. Al het personeel was zo oprecht vriendelijk, fantastisch. Tuurlijk kunnen er altijd dingen beter (soms waren er enkele fruitsappen op in de automaat, of kwamen we een douchehanddoek te kort nadat de schoonmaakster was geweest), maar dit was allemaal minimaal en niets waar wij ons aan geërgerd hebben. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in Jasmin Beach en raden dit hotel dan ook aan iedereen aan!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Alles wat je zoekt komt hier bijeen!

Onur
1-5-2019

Bij Jasmin Beach hotel voelde ik mij twee weken lang volledig op mijn gemak. Service en eten waren top. Ik zou hier een ieder zeker aanraden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Nooit meer

Perry en Tina
16-10-2018

Hotel is 3 sterren !! Schoonmaak heel slecht kwamen niet of na klagen 1 keer en dan weer niet. Geen schone handdoeken beperkt wc papier stof overal . Eten was goed. Wi-Fi heel slecht alleen bij de lobby. Het strand was vervuild en ongezellig. Na meerdere keren klagen bij de reisorganisatie kregen we gelukkig een ander 4sterren hotel wat wel goed was . We zijn al 25 keer in turkije geweest maar nooit zo slecht gehad helaas.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geen woorden voor gewoon top

Peter
29-7-2018

Mooi hotel personeel aardig eten top ligging vlakbij centrum

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijk om te verblijven.

Sophia
7-6-2018

Goede ligging aan het strand met gratis strandbed met kussen en handdoekservice. Naast receptie zit een bar waar je drinken kon pakken en mee mocht nemen naar t strand. Kamers zijn verschillend en verspreid over het gehele complex, waarvan veel met paar treden bereikbaar waren. Wij kregen bij elkaar gelegen kamers. Prima kamers met airco en gratis kluisje en grote spiegels. De schoonmaak van bedden en handdoeken prima maar de rest was niet best. Vloeren en wastafel werden nauwelijks gereinigd en zuinig met toiletpapier. Supergoed en gevarieerd eten en lekkerder dan in menig resort met meer sterren !! Aardig behulpzaam personeel die oprecht over kwamen. Animatie is beperkt maar het Centrum van Gumbet is erg leuk en op korte loopafstand. Heerlijke hamman op het complex met super massage. Gratis sauna en binnen zwembad.

De wifi alleen in lobby en zwembad maar niet heel goed.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

veel oostblokkers,niet voor herhaling vat baar

indy
6-6-2018

pluspunten

goed 4 sterren hotel.3 mooie zwembaden,1 druk 2 minder druk

vooral panorama bad op dak schitterend uitzicht

goede keuken met donderdags Turkse avond

mooie tuinen met bloemen

kamer bij boeken niet duur voor bv laat vertrek

goede hamam.let op je kan nog flink afdingen

dolmus stopt voor hotel,die je naar bodrum brengt voor 3 lira van daar uit kan je overal heen voor weinig

minpunten

strand.

wifi heel erg slecht .viel ook steeds weg.je kan alleen online in lounge of net buiten op terras voor hotel

veel oostblokkers

gumbet is meer voor jongeren

geen duitse of ned tv zenders

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

leuk maar zullen er nooit meer komen

timmermans
26-9-2016

locatie is goed. Net ver genoeg van het centrum om geen last te hebben van barstreet. Hygiëne was slecht, toen wij op de kamer kwamen was deze niet schoon. op veel plaatsen nog stof de natte ruimte was niet schoon en er hing een rioollucht. Schoonmaken van de kamers ging met een emmer voor de hele etage.Het eten was niet warm en het maakte niet uit of je er als eerste was of laatste. Door de negatieve reacties in de media waren er weinig europanen, dit hadden ze opgelost door turkse gasten toe te laten tegen gereduceerde prijzen. Hierdoor waren er 90 % turken en hier werd gelijk het eten-muziek en annimatie op aangepast(alles werdt in het turks verteld. Ook hier door de turken veel eten op de borden en ook gelijk de toetjes meenemen, zodat als je wat later kwam er niet veel meer was en de volle borden op tafel werden weggegooid omdat ze genoeg hadden. Hierdoor niet zo'n goede indruk van de turkse toerist gekregen. Voor jasmin beach zijn er nog wel wat verbeter punten

Heerlijk hotel

Lisette
17-9-2016

Heel goed eten. Kamers beetje verouderd maar er zijn ook gerenoveerde kamers. Zwembaden zijn goed en mooi. Animatie is super !!! Geweldige vakantie gehad. Echt een aanrader. Super lieve hardwerkende mensen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016