Zoover

Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

Hotelstersterstersterster
7,6

Score uit 1998 reviews

denk dat ik wat anders ga boeken volgende keer

de heer thuis
14-10-2017

7 keer geweest gaat achteruit

jammer was altijd leuk hotel

veel russen was ik ook niet gewent

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

Opperbest

Aime
25-6-2016

Zeer goed hotel wat betreft prijs -- kwaliteit

- goede ligging op wandelafstand ban Bodrum stad

Gereisd Alleenreizend in april 2016

vriendelijk ....goed eten .... proper en goed gelegen

Gereisd Alleenreizend in april 2016
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 14-6-2016

Met vriendelijke groet,

Geweldige vakantie gehad !

Ancora
29-6-2015

In de winter 2014/2015 heeft dit hotel een metamorfose ondergaan. Alles is gereoveerd. Inmiddels is dit hotel Ultra All in, met 3 a la card rest, en 1 buffet restaurant. Personeels is zeer klachtvriendelijk en gast vrij en spreken bijna allemaal Engels. Ze zorgen er uitstekend voor om ons de gasten een geweldige vakantie te bezorgen. De kamers zijn uistekend, dagelijks grondige schoonmaak, en wisseling van bedlinnen.

Veramiramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 7-7-2015

Mooie accommondatie geworden.

Ancie
30-6-2014

Hotel Vera TMT is met een algehele renovatie bezig. Zwembad en de steigers zijn bijvoorbeeld geheel vernieuwd. Ook de meeste kamers hebben een vernieuwde badkamer. Eten is uitstekend, er is altijd wel iets bij wat je lust. Het eten wordt in je bijzijn bereid (showcooking). Service is zoals voorheen weer uitstekend. Wat mij betreft is hotel Vera een aanrader.

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 9-11-2015

Met vriendelijke groet,

Prachtig hotel op een prachtige locatie.

Andrea Visser
19-3-2014

In oktober een prachtige vakantie gehad.Ik was een tevreden gast.

Een gedeelte was idd oud en vies en aan vervanging toe,maar dit gedeelte was al gesloten in oktober.Inmiddels is dit oude gedeelte volledig gerenoveerd. Kijk eens op hun facebook site (Vera Club Hotel TMT/Facebook) om foto's hiervan te bekijken.

Een andere gedeelte wordt vanaf nov. gerenoveerd.De locatie is prachtig, direct aan zee en op loopafstand (15 min) van Bodrum.

De service is goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze tonen een grote inzet bij elke redelijke vraag.Bij mankementen/ongenoegen, kunt u het melden en vaak wordt het meteen voor u op gelost.Het eten is goed en voldoende;genoeg keus en variatie.Over persoonlijke smaak valt niet te twisten.Kamer was schoon en netjes.Werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De tuinen zijn goed verzorgd.

De sfeer is uitstekend. Variatie van rust en activiteit.

Ik heb een prachtige vakantie gehad en ik kijk uit naar de volgende keer,in mei

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 10-11-2015

Mijn tweede thus

Sultan
14-9-2011

Elke keer als ik weer mag gaan ga ik naar mijn tweede huis " veraclub tmt " of je hier voor de eerst of 20e keer komt de service en welkomsgevoel is geweldig. Als je vragen hebt, al is het een glas er is altijd wel iemand die helpt. Vaak zie je mevrouw basak rondrennen en alles op organisatorisch gebied regelen Zij is de grote dame die alles met plezier voor iedereen regelt. Dan hebben we het heerlijke eten wat met grote zorg wordt gekozen en gemaakt. iedere aochtend middag en avond een uitgebreid buffet. Voor alle landen aangepast. De obers werken erg hard en zijn zeer netjes en werken echt lange dagen. Als de toeristen hun met respect behandelen wordt je ook met zeer veel respect verzorgd. ( let op alle lonen van werkende tukse mensen ligt staandaard zeer lager dan de nederlandse standaard)

Al zijn sommige kamers op zn turks afgekit het is er schoon supergezellig ( aniimatieteam ) en zeker een aanrader Tot Snel xxx

Klasse hotel!

Single
1-7-2011

Ben voor het eerst in Bodrum en dus ook in hotel Vera Club geweest. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Vriendelijk personeel. De eerste dagen moest ik via diverse trappen en loopbrug naar mijn kamer, maar na 2 dagen kreeg ik spontaan een andere kamer aangeboden direct aan het zwembad met uitzicht op zee! De kamer was schoon en netjes. Het eten was prima, genoeg keuze en je kon onbeperkt eten en drinken. De tuin was echt prachtig met palmbomen en bloeiende bomen (in juni) en mooie laantjes. Elke avond was er een animatie, bijvoorbeeld een Turkse avond met muziek en diverse spelletjes. Het zwembad was mooi, groot en schoon. Het strand was pal erachter. De ligging is prima, ongeveer een kwartiertje lopen naar het centrum van Bodrum. Echt een aanrader! Ben van plan om volgend jaar weer terug te komen.

Lekker eten, te lawaaiig, vrouw-onvriendelijk

Stijn
20-10-2010

Om lekker te genieten van een vakantie komt dit hotel simpelweg te kort. De grootste ergernis van dit hotel zijn de slechte kamers, ik heb er meerdere gehad in een week tijd… De bedden zijn extreem hard met ijzeren veren die je voelt. Daarnaast zijn de kamers zeer, zeer lawaaiig. Juist het laatste zorgt dat je geen goede nachtrust hebt. Het vervelende is dat dit lawaai niet te voorkomen is omdat de bouw van de appartementen nou eenmaal slecht is en zonder isolatie.

Het personeel is overwegend zeer prettig. Jammer dat enkelen het beeld onderuit halen. Absoluut onacceptabel en zelfs crimineel vind ik dat het mannelijk (overwegend jonge) personeel zich ongewenst opdringt aan vrouwen en meisjes. Ik heb zelfs gezinnen gesproken waarbij meisjes van 13 gevraagd werden om ’s nachts af te spreken. Schandalig!

Het eten is goed, soms wat lauw. Meer keus had geresulteerd in een dikke voldoende. De tuin en zwembad zijn erg mooi, het mooie centrum is op loopafstand.

Al met al geen 2e keer

Prima hotel met uitstekende ligging

Yvonne
16-10-2010

Prima hotel met uitstekende ligging: maar 15 min. lopen naar het centrum. Eten prima, genoeg keuze, maar je moet wel wat durven eten. Kamers wat eenvoudig maar wel netjes. Werden iedere dag schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken.

Kamersmeisje komt erg vroeg, kwart voor 8 s morgens dus niet uitslapen. Bediening prima en obers erg vriendelijk. Sommigen spreken zelfs een paar woordjes Nederlands.

Ik heb me nog het meest geërgerd aan de asociale mensen die de ligbedden menen te moeten reserveren om 7u s morgens. Daarnaast rookt 80% van de gasten tijdens het eten, ook erg storend. Prima vakantie gehad.