Zoover

7,6

Score uit 1998 reviews

Prachtig gerenoveerd hotel

31-5-2016

Ik was vorig jaar ook reeds daar geweest, toen vrij verouderd, nu prachtig gerenoveerd, mooie propere en ruime kamers, zeer vriendelijk personeel

Gereisd Anders in mei 2016
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 24-6-2016

faantastische vakantie gehad

Katie Boogaers
3-10-2015

Zijn voor de 9e keer naar Veramiramar resort geweest en dit jaar was het gewoonweg prachtig, ondanks het onweer hebben we een geweldige vakantie gehad.De kamers zijn nu gewoonweg schitterend,evenals het restaurant.

Ik moet er ook wel bij zeggen dat het mede dankzij de guestrelations manager "Tülin" is dat onze vakantie altijd tot in de puntjes goed verloopt, je kan alles aan haar vragen niets is haar teveel.Langs deze weg willen we haar nog is extra bedanken.

Tülin nog vele groetjes van de 3 sisters from Belgie.

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 9-10-2015

Goed hotel

Erwtje
6-9-2015

Een mooi en goed hotel.Mooie tuinen,gerenoveerd,lekker eten en hardwerkende obers.5 tot 10 minuten lopen naar Bodrum langs het boulevard.Alles top verzorgd!

Enige min puntje zijn de katten!Veel te veel en niet bang.Ze springen op je schoot en eten zo uit je bord.Haal je de ene weg springt de andere op schoot of stoel.Niet echt gezellig en hygiënisch eten

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 12-9-2015

Met vriendelijke groet,

Prachtig hotel, zeker nu na de renovatie !

Annemie
20-7-2015

Dit jaar was de 5de keer dat wij in het hotel verbleven. Vanaf dit jaar is het hotel volledig vernieuwd. Toen wij dit jaar het hotel binnenstapten viel onze mond gelijk open. Receptie, lobby en bar volledig gerenoveerd. Gewoon prachtig, alles in lichte tinten.We stapten precies in een ander hotel. Onze kamers en ook de badkamer ( waar zoveel slechte informatie over was gegeven) perfect in orde en ook allemaal in lichte kleuren. Hygiëne : onze kamer en badkamer werd alle dagen met nat gepoetst. Voeding : verzorgd en ook voldoende variatie. Ligging : op 15 min. stappen en je was in Bodrum stad. Zeer vriendelijk personeel en vooral 1 persoon die ik zeker wil bedanken is : Tulin, guestrelations. Heb je een vraag of een probleem moet je bij haar zijn. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar gaan we zeker terug naar ons hotelletje. Wij voelen ons daar echt thuis.

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 26-7-2015

Super!

moed-en-dochter
25-6-2015

super hotel,mooi vernieuwd.Heel vriendelijk personeel,van receptie,bar,tot restaurant.Hier verdient Veysi een extra pluim.Hij kent zijn job zo goed,weet perfect wat je wil drinken.hij is altijd in de weer en bedient je op je wenken!super kerel...zo vriendelijk!

Hygiene kamers ook heel goed.

Gereisd Anders in mei 2015
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 26-7-2015

Geweldig hotel!

Tanja
25-6-2015

Dit jaar ben ik voor de vierde keer naar dit hotel geweest. Voorheen was ik al dik tevreden, maar nu is het hotel echt fantastisch! De kamers zijn geheel opgeknapt, waardoor ik mij echt thuis voelde, alleen al in de kamer. Ook bij het zwembad is het erg prettig vertoeven: nieuwe (en voldoende!) ligbedden, parasols en de omgeving ervan is ook opgeknapt. Het restaurant en de lobby/receptie zijn ook prachtig om hier heerlijk even af te koelen met de goedwerkende airco!

Het personeel in dit hotel is buitengewoon gastvrij en erg behulpzaam. Ik zat met een been in het verband, maar alle obers kwamen op mij af om me te helpen. Ook kent het personeel hun gasten goed. Ze maken een praatje met je, maar niet opdringerig!

Het animatieteam dit jaar is ook hartstikke goed! Ze zijn super leuk met de kinderen waardoor zij een leuke tijd zullen hebben in dit hotel! Ook hebben ze elke dag een spelprogramma waaraan je mee kan doen. Het animatieteam zorgt voor een gezellige vakantie!

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 7-7-2015

Geweldige resort

theeke
28-5-2015

We zijn met 4 volwassenen en 2 jonge kinderen een week bij het Vera Miramar Resort geweest.

Het is een prima accommodatie, zeer schoon en ruim opgezet resort. Schitterende locatie direct aan het strand.

Personeel is zeer gastvrij en attent.

Prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Onze kinderen hebben heel wat uurtjes samen gespeeld in de kindergedeelte van het resort (schommel/glijbanen/ ingericht speelgebouw)

Over het eten kan ik alleen maar lovend zijn, een enorm aanbod van gerechten! na een week hebben wij nog niet alle gerechten kunnen proberen!

Over de hotelkamer kan ik niet veel bijzonders zeggen, behalve dat het goed werd schoongemaakt en voldoende ruim was voor ons vieren ( 2 volwassenen en 2 kinderen)

Zeer tevreden over het resort en komen zeker nog eens terug!

* taxi standplaats en Dolmus bus direct naast het resort.

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 7-7-2015

een hel vakantie!!!!!!!

ponnie
1-6-2014

ik raad er niemand om er naar toe te gaan op de fotos lijk het mooi in het egt is het vies smerig vuil geen woorden voor

het eten was iederen dag kou niet normmal

wij kwamen aan en ze brengen ons helemaal naar boven

we kijken en in de douche over schimel mijn dochter heeft gewwon moeten huilen en niet normmal het is egt nog geen 1 ster waard

we moesten nog bij betalen en nog zo vieze kamer

we hebben heel de nachten niet kunnen slapen we vragen het aan de recepietie ze deden net of zo ons niet horden

in de lobby staan gewoon tuinstoel dat kan toe niet

ik ben vorig jaar na royal alambra gewwest nou dat is egt meer dan een 10 waart en toen dit en met allen de betalingen die we hebben gedaan

hadden we nog een keer na royal almbra kunnen gaan

smerig hotel

vera, Misafir ilişkiler Müdürü, 9-11-2015

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Kijk verder naar een beter hotel

Mariska
30-9-2013

Na 10 jaar prima vakantie ervaring in turkije een echte red mijn vakantie gehad.

Ik had de recenties gelezen en dacht dat het wel mee zal vallen maar helaas. Mocht je na deze recentie nog steeds club vera tm boeken, verwacht een 3 sterren hotel en wees dan niet teleur gesteld.

Smerige kamers vol haren vlekken en schimmel in de badkamer.

Dit is echt geen 5 sterren eerder 3.

Veel klachten van andere vakantiegangers. Zowel nederlanders als russen.

Mensen die midden in de nacht aankwamen en in de lobby hebben moeten slapen omdat er geen schone kamers waren met lakens. Valpartijen in de badkamers.

Vlekken in de lakens, harde bedden met veren die kapot zijn.

Een gevaarlijke badkamer, met voorgevormd bad zonder stop, waarin je moet douchen echt gevaarlijk vooral voor kinderen of ouderen.

Eten was redelijk maar soms koud. Vooral de middagsnack bij het zwembad.

Ik heb weinig tekens over voor de rest. Mensen boek een ander hotel.

ligging perfect

v dinther
29-9-2013

Zijn vorig jaar ook hier geweest maar in onderhoud erg achteruit gegaan veel dingen kapot eten en personeel zijn goed maar kamers kunnen wel een opknap beurt gebruiken. Zijn wel goed ontvangen omdat we voor de tweede keer waren fruit mand en wijn op de kamer en uigenodigd voor een party

Gereisd Anders in september 2013