Zoover

Score uit 1998 reviews

Geen 5 sterren waard

vinnie
25-8-2017

Dit hotel heb ik voor de 2de maal bezocht , nu het is overgenomen door de nieuwe groep Labranda tmt is het voor mij geen 5 sterren meer waard , Geen Ayran - bijna geen sterke dranken meer in de all in formule , kamer wordt om de 3 dagen een vlug gekuist met een swiffertje , wc papier bijna steeds op , geel water dat uit de leidingen komen, de miniclub voor kindjes was helemaal om te lachen pfff ze vroeger zelfs 2 euro zodat de kids mee mochten schilderen man man , en de animatie die de mensen opdringt om positieve reacties te schrijven op websites als deze , kortom bodrum stad is zalig maar voor ons dan zeker een ander hotel

Slecht voor wat je betaald

Sam
25-7-2017

Kamers worden niet tot nauwelijks schoongemaakt... paar keer aangegeven geen verbetering.

Eten is slecht, geen ayran wat heel raar is aangezien je in turkije bent.

Mini club is waardeloos

Animatieteam spreekt enkel en alleen turks en gebroken engels.

Aardbeving hier meegemaakt geen terugkoppeling gehad van het hotel we moesten het maar zelf allemaal uitzoeken.

Al met al slecht slecht slecht...

Een heerlijk hotel.

De Waard
21-8-2016

Een heerlijk hotel waar je tot rust komt. Het eten was lekker en genoeg keus. Ook de bediening in het restaurant was goed het personeel was erg vriendelijk en lief voor kinderen (vooral Recep, thanks friend ). De kamers zagen er erg goed uit en worden elke dag netjes schoongemaakt. Ook las ik berichten over dat de muziek bij het zwembad steeds te hard staat maar dat was nu niet meer het geval dus er is geluisterd naar de klacht. Ik heb zelf nog wel een min punt : Ik ben hier 6 jaar geleden ook al eens geweest en toen werden de kinderen in de ochtend opgehaald voor de mini club en werden er dansjes gedaan bij het zwembad en andere activiteiten ondernomen, alleen werd er nu voor de kinderen eigenlijk helemaal niets gedaan op een half uurtje miniclub in de avond. Op de dag worden er alleen maar dingen gedaan voor volwassenen en niets voor de kinderen. Dit is een gemiste kans van het hotel omdat er best veel kinderen verblijven en als de kinderen het naar hun zin hebben heb je het als ouder ook naar je zin en ik hoop dat het hotel hier wat mee gaat doen.

Vera Miramar resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 9-9-2016

Beste gast,

Voor de kinderen is er een kinderclub aan wezig wat overdag activiteiten met hun doet. Buiten de mini club worden er activiteiten georganiseerd voor de kinderen als er veel kinderen in het hotel aanwezig zijn. İn periodes met minder kinderen in het hotel worden de activiteiten meer bij de mini club georganiseerd.

Goed hotel

Nel
29-6-2016

Mooie kamer. Heerlijke douche en goede bedden.animatie team was niet zo gemotiveerd,vooral bij de kidsclub en de kinderdisco,waren meer met elkaar bezig inplaats met de kinderen.shows waren zo zo. Eten was goed.personeel leek er ook niet zoveel zin in te hebben,misschien kwam het wel door het warme weer. Het was bijna 40 graden.over het al gemeen geen slecht hotel .

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 2-7-2016

Beste gast,

Wij hebben het opgemerkt over het animatie team en met name de mini club, wij hebben met het management gesproken en zullen hier wat aan gaan doen. Helaas horen wij dit pas na uw vertrek dus hebben wij er niks aan kunnen doen tijdens uw verblijf.

top vakantie

Ingrid
28-6-2016

Mooi gerenoveerd hotel, fijn personeel, heerlijke hammam en massages.

Wandeling over de boulevard naar Bodrum, mooie zonsondergangen.

Wij hadden een familiekamer met 2 aparte slaapkamers. Deze liggen wat verder van het grote zwembad verwijderd maar daardoor heel rustig. Er is een 2e zwembad bij deze kamers. Overzichtelijk hotel door de laagbouw, mooie tuinen. Personeel opvallend vriendelijk.

Minpunt, er zijn maar 2 glijbanen, voor de rest was het helemaal top. Het feit dat zoveel mensen hier vaak terugkomen zegt genoeg.

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 2-7-2016

Beste gast,

wij hebben uw punt over de glijbanen opgemerkt bedankt.

Gweldig hotel

fam van gerwen
3-10-2015

Het is en blijft een super hotel!!

Zijn er nu 4 keer geweest.

Personeel super en kamers super en eten super en de ligging super want is maar 20 min langs de zee af lopen en je zit midden in het grote centrum. kortom alles super!!

Het noodweer was super erg maar dat is onmacht en het personeel heeft kei hard gewerkt om het zo snel mogelijk op te lossen en dat is ze super gelukt!! Respect voor hun!!

En in Bodrum centrum ook was de volgende dag niets meer van de ellende te zien.

Mensen die hierover klagen hebben echt totaal geen respect!!

Wij komen volgend jaar weer fijn terug naar dit hotel

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 9-10-2015

Super "vriendelijk" hotel

Van den heuvel
1-10-2015

Ligging van het hotel ten op zichte van de stad Bodrum is geweldig! Groot privestrand en mooi groot zwembad met ruim voldoende ligbedden en elke dag schone badlakens zo vaak je maar wilt! Goed en gevarieerd eten en supervriendelijk personeel! Mooie, grote en schone moderne kamer.

Helaas hebben wij de dag van 14 uur regen en noodweer meegemaakt. Het personeel in het hotel hebben zo hard gewerkt en met man en macht dat we er in het resort weinig van mee hebben gekregen. Zwembad in korte tijd leeggemaakt, schoongemaakt en weer gevuld. Ook in Bodrum was na een paar dagen bijna niks meer te merken van alle schade. Super veel respect voor al deze mensen.

De obers en koks werken in het restaurant super hard om het naar je zin te maken. Voor mijn kleine dochtertje kon ik 24 uur per dag warme melk krijgen. De service was echt super!

Fam. van den Heuvel

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 24-10-2015
Beste Gast, Allereerst bedankt dat u de tijd heft genomen om ons feedback te geven. Zoals u wellicht weet heeft er op 22.09 jl een ernstige storm, regen en een overstroming in Bodrum plaatsgevonden. Helaas heeft ons complex er die nacht ook problemen door ondervonden. Al onze gasten hebben die nacht in schone en warme kamers doorgebracht. Wij waren erg blij dat wij onze service gewoon konden blijven geven tijdens de enorme catastrofe. Heel veel hotels zijn gesloten in deze periode en hebben hun gasten verplaatst naar andere hotels in andere regio’s. Sommige gasten hebben ons zelfs geholpen om de gangen en de kamers schoon te maken, omdat die waren ondergelopen. Waarvoor onze hartelijke dank. Na de regen waren al onze faciliteiten weer als voorheen, en we hebben onze uiterste best gedaan om er voor te zorgen dat al onze gasten een fijne vakantie hadden. Wij hopen u snel weer in ons hotel te verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Fijn hotel, perfecte ligging, fantastische service

Myrte
3-8-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze baby. Het hotel is in een moderne stijl gerenoveerd, laagbouw, mooie tuin en prachtig uitzicht over zee!

Wij waren vooral erg positief over de service en de klantgerichtheid, daarbij zijn ze gek op kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 17-12-2015

Fantastisch hotel !

Cindy Misseghers
19-7-2015

zeer leuk hotel, niet ver van de stad en toch rustig gelegen. Animatie voor de kindjes is super! Het eten is heel lekker!!! De kamers zijn super mooi en worden alle dagen mooi gekuist . Een echte aanrader 👍

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 22-7-2015

Top Resort!

Marjolein
20-6-2015

Vera Miramar resort is een heel mooi gerenoveerd resort. Mooie kamers, goed eten en super vriendelijk personeel. De jongens in het restaurant doen heel erg hun best om het naar je zin te maken. En het animatie team is echt super!!! leuk voor jong en oud. In een woord een Top resort.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 7-7-2015