Zoover

Score uit 1998 reviews

Leuke familie plaatsje!

Furkan Çavuş
26-7-2013

Klantvriendelijkheid is echt super hier! Het eten is erg lekker en er zijn wel altijd nieuwe gerechten op t menü. Ligging van t hotel is wel erg goed. Met de bus is het niet eens 5 tot 10 minuten rijden naar het centrum. İk kom er graag nog een keer.

Gereisd Familie in juli 2013

heerlijke vakantie

Adrıenne Vısscher
26-7-2013

wıj hebben het heerlıjk gehad ın Vera Club. Zaten in het goede gedeelte dus helemaal goed

Gereisd Familie in juli 2013

goede prijs-kwaliteit verhouding

Elly
14-11-2008

Goed hotel, goed verzorgd. Wij zijn er al twee keer geweest en gaan beslist nog een derde keer.

Enige nadeel is dat je s'morgens vroeg echt een bedje moet "reserveren" anders heb je geen plek. Alhoewel de badmeesters er alles aan doen om je toch een plekje aan te bieden.

Gereisd Familie in juli 2007

goed toeven

katina
12-11-2008

Wij waren 14-10 t/m 28-10 in vera tmt.

Het is geen 5 sterren ,maar wij het hebben ontzettend naar de zin gehad. Schoon ,goed eten en vriendelijk personeel.

Gereisd Familie in oktober 2008

Leuk hotel voor 1 keer

fam. dost
25-10-2008

Net terug van deze locatie. Vriendelijk personeel en er heerste een goede en gezellige sfeer. Kamer sober. Bed is aan vervanging toe Het was hard en je voelde de spiralen in je rug, 's- ochtends gebroken wakker. badkamer zag er verzorgd uit, alleen was het bad levensgevaarlijk. Zijn ook een aantal mensen onderuit gegaan.Resultaat, gekneusde ribben en een ziekenhuis bezoek. Jammer. Eten was eentonig en werd niet aangevuld. Reden w.s. eind seizoen.er was geen ijs en limonade werd niet meer aangevuld.

Al met al een leuke vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar vooor ons.

Gerard, Marja en Sanne

Super hotel!

david, iris, samantha
17-10-2008

1 week in dit hotel geweest en het was super! Het personeel was super, deden echt alles voor je en een fooi was dan ook wel op zijn plaats. Het complex werd heel schoon gehouden, het strand was beton waar je heerlijk kon liggen en vanwaar je met een trap de zee in kon. De kamers zijn inderdaad aan vernieuwing toe maar daar ben je toch alleen maar om te slapen. De bars werden ook heen goed verzorgt met zeer vriendelijke mensen. Aan de receptie wordt je ook meteen geholpen. Je bent binnen 10 minuten te voet in Bodrum en de ligging tussen de bergen is ook geweldig. Het eten is zeer gevarieerd. Als je daar niets tussen vind dan ben je thuis ook niets gewend. Net zoals mensen die zeuren over hetkoude zwembadwater, een gaatje in het net van de tafeltennistafel of dat er vissen in de zee zitten. En nog een groot pluspunt, als je laat vertrekt kun je gewoon gebruik maken van de all-inclusief en je koffers staan achter een afgesloten deur!

Kortom een super hotel voor een relaxte vakantie!

dit all inclusive hotel went heel snel!

esther
5-10-2008

super kindvriendelijk hotel; hard werkend personeel, goed animatieteam, gevarieerd en lekker eten. De massages zijn een aanrader, en ook het turks bad. Muziek bij zwembad mocht soms ietsjes zachter. Verder helemaal geweldig!

Gereisd Familie in mei 2008

zeker weer een keer terug!!

martine.ruiter
12-9-2008

vriendelijke bediening. prachtig resort. kindvriendelijk en veilig. zon, zee strand en vertier genoeg. Veel excursie mogelijkheden en het eten is prima!!!!

Een absolute aanrader!

Gereisd Familie in september 2008

familie kamers liggen in dit park verkeerd

klaas en marian
28-8-2008

Dinsdag 26 augustus terug gekomen ondanks een paar minpuntjes toch een heerlijke vakantie gehad met ze alle,we waren met 7 personen 2 familiekamers waar van 1 goed was en 1 zeer slecht die lag boven aan de berg wat niet te doen is met kleine kinderen en een buggy wc verstopt en lek + douche vogens mij was het de oudste kamer na 2 dagen ander kamer gekregen bij de loopbrug en zwembad wel een zelfde indeling en niet gerenoveerd maar geen trappen meer lopen dit was de 5000 serie de goede kamer was 6214 die was gerenoveerd maar in de 6000serie zitten slechte en goede kamers een minpuntje vonden wij ook dat als je s'avonds bij het optreden van het anematie team op het terras van het restaurant zat de lichten om 21,45 uur uit gingen en niks meer te drinken konden krijgen tijdens het optreden wat tot 22,30 uur door ging en erg leuk was elke avond het anematieteam doet erg hun best voor jong en oud,het eten vonden wij goed en veel variatie"s en je moet er zelf wat van maken maar een 2keer nee

Super Vakantie!!

Soede
24-8-2008

Heerlijk vakantieoord met prachtige tuin.

kamers en hotel erg schoon, goed onderhouden. Zaten alleen in het oude gedeelte(4000 serie), met een badkamer waar een vloek op rustte.Van lekkage tot een constant doorlopend toilet en een verstopte wc.Service van het hotel was hierbij wel goed,ook al werd het probleem niet helemaal verholpen.Renovatie zeker nodig.

Hotelpersoneel erg behulpzaam en vriendelijk. Sommige obers en de fotograaf(Sedat) enigszins opdringerig. Fotograaf was ook ronduit grof,omdat we de fotoshoot een dag wilde verzetten.Hierbij werd ons medegedeeld dat we meer dan 150 euro uit moesten geven, wilde hij het nog doen.

Buffet erg uitgebreid, maar je moet ervan houden. TIP: neem je eigen mayonaise mee(als je hieraan gehecht bent).Was salmonella uitgebroken, waardoor er geen mayo meer geserveerd werd.

Zwembad is groot genoeg, nooit erg druk.Bang voor oorontsteking:DRUPPEL PREVENTIEF! voor bedjes vroeg opstaan,anders zijn ze weg.

Animatieteam was super! Veel lol gehad!