Zoover

Hotelstersterstersterster
7,6

Score uit 1998 reviews

2019

5 x trouwe klant, flink laten zitten!

Bakker
20-9-2019

Dag van vertrek,laat weg dus je betaalde vakantiedag is al weg, We kwamen om 00.30 in Labranda tmt en wat wij al hadden voorspeld, kwam uit,

we werden in een achteraf kamertje gezet, wat ga je hier aan doen midden in de nacht!meteen gezegd dat wij die kamer niet was wat wijwilde dus volgende dag moesten wij weer verhuizen zodat onze vakantie eigenlijk pas de volgende dag om 14.00 uur kon beginnen! Meteen gevraagd of wij met check out de dag van vertrek de kamer mochten behouden want om 12 uur moet je de kamer al uit en onze vlucht terug was pas om 23.15 uur. Nou je raad het al, we zitten hier op dit moment ,zonder kamer , alles zit vol zeiden ze, aan het water wortels te schieten en te wachten tot we worden opgehaald, vanavond. Ja de koffer staan in een afgesloten ruimte, maar je paspoort en je geld houd je toch bij je.

Er Zijn douches maar daar stinkt het en wil je je niet omkleden. services beneden peil.weg is weg...next!

Gereisd Met partner in september 2019

Heel goed w

Beau
10-7-2019

Ondanks de wat mindere recensies toch naar dit hotel gegaan tot 13-7-2019, voor 12 dagen. Het eten is heel goed, gevarieerd en uitgebreid. Er is voor ieder wat wils. Daarbij kan er één keer een reservering worden geplaatst bij het Italiaans restaurant in het hotel, dit is erg goed! Ook een apart visrestaurant. De medewerkers doen hun best om alles schoon te houden. (Een paar keer per dag een schrobmachine in de eetzalen, elke avond worden de terrassen afgespoeld en de ligbedjes. De openbare toiletten zijn minder, maar dat doen de gasten zelf. Deze worden een paar keer per dag schoongemaakt.) Alle nationaliteiten aanwezig. Duits, Engels en veel turken. Weinig Nederlanders. Daarbij loop je in tien minuutjes het centrum in via het strand. Gangbare weg!! Negatieve recensies zijn NIET terecht. De eigenaars doen er alles aan om het naar je zin te maken! (Klanttevredenheidsonderzoek!) kortom, top! Animatie is minimaal, niet veel voor kids!

Gereisd Met partner in juli 2019

geen Labranda meer

lucie
17-10-2018

Een beetje late reactie, ik wou mijn ervaring meedelen bij een reisbureau, maar die plaatst hem niet, omdat deze vind dat ik een klacht heb!!! Ik was in augustus met mijn man en mijn broer. We hadden een dependance, maar die viel tegen. Mijn broer moest telkens door onze kamer om naar buiten te kunnen. en dat ging ook nog eens een keer via de toilet of douche. Toilet aan het zwembad werd niet echt schoon gehouden, ranzig. Ook waren er heel veel Arabieren, en Duitse Turken. Bijna geen Hollander te bekennen. Een enkele Hollander die er dan was, zei: dat het hotel hard achter uit was gegaan. Het personeel was erg vriendelijk. Ook een voordeel was, dat je s'morgens niet zo vroeg je bed uit moest om een plekje aan het zwembad te vinden. Bodrum stad was goed te lopen, Dit was onze 15e keer Turkije. We hebben slechtere hotels gehad, maar ook betere, en zelfs voor de betere minder betaald dan nu. Het was leuk, maar geen Labranda meer .

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig!!

Ben Janssen
3-10-2018

Ondanks wat negatieve reacties zijn we naar dit hotel gegaan.

Super mooi gelegen op korte loop afstand langs de boulevard naar het centrum.

Geweldig keuken! Elke dag van de grill. Pasta, rijst meerdere soorten vlees groentes lokale gerechten en zelfs voor mensen die op de lijn letten veel lekkers met weinig caloriën.

Vriendelijk personeel, hele mooie kamers.

Kortom een top vakantie ga zo weer terug!

Gereisd Met partner in september 2018

Eens maar noot meer, Club Med onwaardig

Bep
4-8-2018

Er werd alleen Frans en Turks gesproken, sprak je Engels....? Pech, er was 1 meisje bij de receptie die wat Engels sprak maarja, die was er niet altijd. Bij aankomst ( laat in de avond) met handen en voeten wat dingen gevraagd zoals, ontbijt, waar etc. Een zuchtende Turkse meneer die een gebaar maakte van "wegwezen". Het eten was geweldig, kamers zozo, service verschrikkelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2016

goed hotel

john
14-8-2017

Wij hadden een kamer boven de receptie.De kamer was goed gratis kluis op de kamer en de airco deed het ook goed.En de koelkast was gevuld met frisdrank en water.Je kreeg twee pasjes een voor het stroom en een voor de deur open te maken.Er was ook een handdoeken service voor het zwembad waar je twee pasjes voor kreeg en bij de hamman kon inleveren.Je hoefde geen bedjes te leggen als wij rond 08.45 uur naar het zwembad gingen nog zat bedjes over.Alleen als je bij de zee wou liggen moest je vroeger er uit.Het eten en drinken vonden wij ook goed.Vriendelijk personeel.Er waren denk ik 80% turken op het complex en de rest Belgen,Nederlanders,Fransen en Duitsers.Het animatie was zeer slecht alleen gericht op de turken.En wat ze deden was slecht.Rond het zwembad was het ook vies maar dat doen de mensen zelf.Je kon voor 5 euro naar het centrum van bodrum en voor 10 euro naar gumbet de taxi stond recht tegen over het hotel.In de omgeving van het hotel niks te doen.

EVERT VAN HAAFTEN
11-3-2017

Het is er erg mooi,gastvrij en het eten is er goed, veel vis en veel keuze.

Ligging perfect en 5 minuten lopen naar de winkelstraat.

En het is zo besmettelijk,

dat we onze vrienden hebben aangstoken om naar Vera tegaan.

We zijn zo besmet en verslaafd dat we er 26 mei weer heen gaan.

We kunnen het niet laten.

Al die vitaminen V krijg je energie van.

Nooit meer Vera Miramar, schandalig

henny en albert van den akker
3-10-2016

Het gaat in alle opzichten achteruit, wij zijn er 15 jaar geweest en waren er nu

voor de 25 x. er werd personeel als honden de straat opgetrapt dat weten

heel veel gasten die erbij waren, afgelopen zaterdag afscheid op een annonieme plaats moeten nemen van onze geliefde Tulin en nog meer personeels leden, dit verdienen ze niet. Goed bay Vera Miramar.

Redelijk hotel met zeer slechte avondanimatie .

Dhr de Beer
27-9-2016

Redelijk hotel dat echt niet uit blinkt . Kamers en eten is wat je van een 5 sterrenhotel mag verwachten , niks speciaals . Geen goede animatie , overdag minimaal en s' avonds echt slecht . De locatie ligt op 10 minuten loopafstand van Bodrum .

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam . In de periode dat wij er zaten zaten er heel veel Turken en Aziaten in het hotel .

Nooit meer

jv
25-9-2016

Dit is geen 5 sterren waard! Meerdere hotels met 5 sterren aangedaan, maar dit hotel kan er niet aan nippen!

Bij aankomst kamer met zicht op airco-installatie gekregen. Vloeren waren nog vuil, kluis werkte niet. Na enig aandringen toch andere kamer gekregen.

Andere kamer viel nog mee (bar werd echter Niet bijgevuld) doch de badkamer was veel minder. Niet echt proper, shampoo e.d. niet steeds bijgevuld, schimmel op silicone douche, badkamermeubels afgeleefd. Gangen naar de kamers echt zeer vuil! In dagen of weken niet gekuist!!!

Zwembad relatief proper.

En nu het ergste : toiletten buiten je kamer waren echt gortig. Overal!!! Gekuist, maar hoe? Alle hoeken lagen vol met resten (haren allerhande, stof, brokken). Bovendien stonk het er behoorlijk! We gingen in feite steeds naar onze kamer naar toilet : daar was het nog doenbaar.

Het moet gezegd dat de kwaliteit van het eten in het hoofdrestaurant ok was. Jammer genoeg kon je dit niet zeggen van de keuze : na 2 dagen wist je wat er aan het buffet aanwezig was. De vloeren waren een ramp, zeker als je dicht bij afruimdienst zat. Obers best ok.

Al bij al dus geen aanrader! We hebben geen ervaring met wat je krijgt in 4 sterren, maar denk dat dit hotel zich zelfs al behoorlijk zal moeten inspannen om dit te bemachtigen en te behouden.

Besluit : 5/10. Hoop dat management dit zomaar niet van zoover verwijderd (blijkbaar vind je op zoover 25 goeie en slechts 1 slecht commentaar) én niet alleen aan mensen die 9/10 geven een antwoord durven geven.