Zoover

Score uit 1998 reviews

Super all inclusive hotel

marijke
14-9-2016

Als je van lekker en gevarieerd eten houd is dit een absolute aanrader. Tophotel schone kamers mooi zwembad. De muziek staat er inderdaad te hard. Als je tot rust wil komen moet je wel naar een andere plek. Tullin dank je wel voor de goede service.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Niet voor herhaling

Koos leendertse
13-9-2016

Eten ligging zwembad. Goed Animatie kan beter niet veel te beleven overdag en savonds in 20015 was het veel beter Is wel jammer we waten er voor de tweede keer. Maar gaan volgend jaar toch wat anders zoeken

Gereisd Met partner in september 2016

Niet 5 sterren waardig

N.Bronkhorst
29-8-2016

Bij aankomst kreeg dit hotel direct een minpunt. We arriveerden bij het hotel om 11:30. We konden pas een kamer krijgen na 14.00 uur.

Ik had geen voordeelkamer geboekt maar kreeg wel een kamer dat uitkeek op een weg en zonder balkon. Naar de receptie gegaan en een andere kamer gevraagd. Nu kregen we een kamer met 2 eenpersoonsbedden. Het hoofdboord van het bed zat vast voor 2 eenpersoonsbedden en konden bedden niet aan elkaar schuiven.

Het eten was gemiddeld en door de schoonmaak werd alleen de vloer schoongemaakt en handdoeken verschoond. Geen wastafel meegenomen of iets dergelijks.

Ik vind dat dit hotel niet 5 sterren waardig is. Ben in meerdere 5 sterren hotels geweest en dit hotel komt er niet in de buurt. Dit is hooguit een 4 sterren hotel.

top hotel

arno
28-8-2016

Goed hotel op mooie locatie.

Zeer vriendelijk personeel.Recep is echt een top kelner.

Eten goed en zeer gevarieerd.

Bodrum op loopafstand.

Tip betalen in Turkse Liras.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Guestrelation Manager Tülin Erdemir, Misafir ilişkiler Müdürü, 5-9-2016

Een heerlijk hotel.

De Waard
21-8-2016

Een heerlijk hotel waar je tot rust komt. Het eten was lekker en genoeg keus. Ook de bediening in het restaurant was goed het personeel was erg vriendelijk en lief voor kinderen (vooral Recep, thanks friend ). De kamers zagen er erg goed uit en worden elke dag netjes schoongemaakt. Ook las ik berichten over dat de muziek bij het zwembad steeds te hard staat maar dat was nu niet meer het geval dus er is geluisterd naar de klacht. Ik heb zelf nog wel een min punt : Ik ben hier 6 jaar geleden ook al eens geweest en toen werden de kinderen in de ochtend opgehaald voor de mini club en werden er dansjes gedaan bij het zwembad en andere activiteiten ondernomen, alleen werd er nu voor de kinderen eigenlijk helemaal niets gedaan op een half uurtje miniclub in de avond. Op de dag worden er alleen maar dingen gedaan voor volwassenen en niets voor de kinderen. Dit is een gemiste kans van het hotel omdat er best veel kinderen verblijven en als de kinderen het naar hun zin hebben heb je het als ouder ook naar je zin en ik hoop dat het hotel hier wat mee gaat doen.

Vera Miramar resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 9-9-2016

Beste gast,

Voor de kinderen is er een kinderclub aan wezig wat overdag activiteiten met hun doet. Buiten de mini club worden er activiteiten georganiseerd voor de kinderen als er veel kinderen in het hotel aanwezig zijn. İn periodes met minder kinderen in het hotel worden de activiteiten meer bij de mini club georganiseerd.

Super maar saai entertainment

Monique
9-8-2016

Als je hier voor je rust komt en je niet te hoge eisen stelt aan het avondprogramma, dan is dit een perfect hotel! Het eten is prima. Het hotel is schoon, prima ligging.

Gereisd Met partner in juni 2016
Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 12-8-2016

Genoten!

Eric
10-7-2016

Prima hotel, rustige mooie ligging op loopafstand van het gezellige Bodrum.

Heel vriendelijk personeel met name bedienend personeel, complimenten! Personeel aan de receptie kan zich hier een voorbeeld aan nemen. Maaltijden zijn goed verzorgd en gevarieërd. Restaurant is schoon. 2 persoonskamer is aan de krappe kant maar functioneel. Douche is perfect.

Animatie-team niet motiverend, erg harde muziek gedurende het dagprogramma.

Genoten van onze vakantie en wij zullen Vera Miramar zeker nog eens bezoeken in de toekomst.

Beste gast,

Onze standaard kamers zijn 28m en ingericht met een 2 persoonsbed kasten, stoelen en de koffer tafels. Wij hebben ook grotere kamers beschikbaar de superieur kamers. Deze zijn kwa prijs berekend op minimaal 3 gasten. Deze zijn ook te boeken als u met z'n 2e komt maar voor de berekende prijs van 3 personen.

Wij danken voor uw opmerking over de muziek tijdens het dagprogramma en hebben dit besproken met de manager die hier over gaat.

Tijdens uw verblijf in ons hotel hadden wij u graag bij de Guest Relation gezien met uw wensen of problemen zodat wij op dat moment u verder kunnen helpen.

Fantastische vakantie beleefd!

Kennis Marianne
4-7-2016

Super lekker eten, heel vriendelijk personeel/bediening!

niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Met vriendelijke groet,

erg vriendelijk en gemotiveerd personeel

bart van keken
4-7-2016

guest relations manager is super ook rest van personeel erg vriendelijk.

jammer dat internet langzaam is .

entertainment team is is goed niet opdringerig maar wel steeds aandacht'

resort om terug te keren

Gereisd Met partner in juli 2014

Beste gast,

Voor de wifi in ons hotel hebben wij een internet paket afgesloten met een operator. Dit internet is te gebruiken in alle gezamelijke ruimtes, strand, zwembad, restaurant en bar's, dit is te gebruiken voor sociale media zoals facebook, twitter, instagram, google en nieuws app's. Deze mb's zijn niet bedoeld voor het downlouden van muziek of videos, hierdoor word het internet langzamer. onze excusses dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen.

Goed hotel

Nel
29-6-2016

Mooie kamer. Heerlijke douche en goede bedden.animatie team was niet zo gemotiveerd,vooral bij de kidsclub en de kinderdisco,waren meer met elkaar bezig inplaats met de kinderen.shows waren zo zo. Eten was goed.personeel leek er ook niet zoveel zin in te hebben,misschien kwam het wel door het warme weer. Het was bijna 40 graden.over het al gemeen geen slecht hotel .

Vera Miramar Resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 2-7-2016

Beste gast,

Wij hebben het opgemerkt over het animatie team en met name de mini club, wij hebben met het management gesproken en zullen hier wat aan gaan doen. Helaas horen wij dit pas na uw vertrek dus hebben wij er niks aan kunnen doen tijdens uw verblijf.