Zoover

Hotel Labranda TMT Bodrum Resort

Hotelstersterstersterster
7,6

Score uit 1998 reviews

Ver beneden vijf sterren, niet aan te raden

Anoniem
1-8-2017

Algemene hygiëne is zeer slecht, je wordt aan je lot overgelaten aangaande uitleg enz.

Volgens de site zijn er 3 Ala carte restaurants 2 zijn niet te vinden, of is het zelfde als in het hoofdrestaurant waar het eten eentonig is na drie dagen weet je precies wat er op het menu staat. Leftovers van gister en eergisteren.

Minibar wordt niet bijgevuld, handdoeken in kamer worden niet vervangen, of als je met 4 personen bent krijg je er de ene dag 2 of 3 of niets of 5 kleintjes of nog erger helemaal niets.

De toiletten in het zwembad gebied zijn niet om aan te zien zo goor, werd niet één keer schoongemaakt en wij zijn er toch twee weken geweest.

Het is zeker niet meer de oude Vera Miramar en zeker geen 5 sterren waard.

Uiteraard kan je ook niet verwachten dat alles er piekfijn uitziet gezien de prijs, maar een beetje hygiëne en schone kamers en schone handdoeken mag je wel verwachten denk ik zo. En een beetje interesse in de klant kan ook geen kwaad.

Onze kamer werd voor het gemak gewoon vergeten schoon te maken en was ook niet voor 4 personen opgemaakt. Je staat meer bij de receptie om je klacht te doen dan dat je geniet van je vakantie.

Wat wel oke is, is de ligging en Bodrum en omgeving is mooi.

Geen 2de keer voor ons

Elke
28-7-2017

Dit hotel is in 1 woord degoutant.

De hygienenormen van dit hotel liggen een heel stuk lager dan die van ons.

De kussen op de ligstoelen aan het zwembad worden volgens ons nooit gewassen& de toilets worden amper gekuist. Het duurt meer dan een halve dag voor de een ondergekotste toilet kuisen.

Amper variatie in de keuken.

Animatie worden in het turks gedaan& het animatieteam spreekt ook enkel turkse toeristen aan.

Een tweede verblijf in dit hotel zullen wij zeker NIET meer boeken 😉

Slecht voor wat je betaald

Sam
25-7-2017

Kamers worden niet tot nauwelijks schoongemaakt... paar keer aangegeven geen verbetering.

Eten is slecht, geen ayran wat heel raar is aangezien je in turkije bent.

Mini club is waardeloos

Animatieteam spreekt enkel en alleen turks en gebroken engels.

Aardbeving hier meegemaakt geen terugkoppeling gehad van het hotel we moesten het maar zelf allemaal uitzoeken.

Al met al slecht slecht slecht...

EVERT VAN HAAFTEN
11-3-2017

Het is er erg mooi,gastvrij en het eten is er goed, veel vis en veel keuze.

Ligging perfect en 5 minuten lopen naar de winkelstraat.

En het is zo besmettelijk,

dat we onze vrienden hebben aangstoken om naar Vera tegaan.

We zijn zo besmet en verslaafd dat we er 26 mei weer heen gaan.

We kunnen het niet laten.

Al die vitaminen V krijg je energie van.

Heerlijk genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

E&H
28-10-2016

Vooraf enkele negatieve reacties gelezen op Zoover, maar wij hebben alleen maar positieve ervaringen. Kamer was keurig, groot balkon op 1e etage (we sliepen in gebouw achter de receptie), alleen badkamer kon inderdaad wat schoner. Verder was de service goed en werden we in de watten gelegd door de bediening. Wat werken die gasten hard! Jammer dat de a la carte restaurants dicht waren, dat hadden we graag v.t.v. geweten. Het was end of season.. Ook hadden we het fijn gevonden als we na 10.00 uur nog een gebakken ei konden krijgen. Speciaal de complimenten aan Nurullah in de bar bij de zee. Een gastheer pur sang! Jong, oud, kinderen en volwassenen, iedereen wordt met een glimlach geholpen. Entertainment was er wel 's avonds in de bar maar stelde weinig voor (end of season ;-), maar daar kwamen wij ook niet voor. Geen geluidsoverlast gehad, daar waren we blij mee. Ook leuk om een keer te gaan eten bij Golden Plate in Bodrum. Dus, wij komen hier zeker terug!

Nooit meer Vera Miramar, schandalig

henny en albert van den akker
3-10-2016

Het gaat in alle opzichten achteruit, wij zijn er 15 jaar geweest en waren er nu

voor de 25 x. er werd personeel als honden de straat opgetrapt dat weten

heel veel gasten die erbij waren, afgelopen zaterdag afscheid op een annonieme plaats moeten nemen van onze geliefde Tulin en nog meer personeels leden, dit verdienen ze niet. Goed bay Vera Miramar.

Redelijk hotel met zeer slechte avondanimatie .

Dhr de Beer
27-9-2016

Redelijk hotel dat echt niet uit blinkt . Kamers en eten is wat je van een 5 sterrenhotel mag verwachten , niks speciaals . Geen goede animatie , overdag minimaal en s' avonds echt slecht . De locatie ligt op 10 minuten loopafstand van Bodrum .

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam . In de periode dat wij er zaten zaten er heel veel Turken en Aziaten in het hotel .

Nooit meer

jv
25-9-2016

Dit is geen 5 sterren waard! Meerdere hotels met 5 sterren aangedaan, maar dit hotel kan er niet aan nippen!

Bij aankomst kamer met zicht op airco-installatie gekregen. Vloeren waren nog vuil, kluis werkte niet. Na enig aandringen toch andere kamer gekregen.

Andere kamer viel nog mee (bar werd echter Niet bijgevuld) doch de badkamer was veel minder. Niet echt proper, shampoo e.d. niet steeds bijgevuld, schimmel op silicone douche, badkamermeubels afgeleefd. Gangen naar de kamers echt zeer vuil! In dagen of weken niet gekuist!!!

Zwembad relatief proper.

En nu het ergste : toiletten buiten je kamer waren echt gortig. Overal!!! Gekuist, maar hoe? Alle hoeken lagen vol met resten (haren allerhande, stof, brokken). Bovendien stonk het er behoorlijk! We gingen in feite steeds naar onze kamer naar toilet : daar was het nog doenbaar.

Het moet gezegd dat de kwaliteit van het eten in het hoofdrestaurant ok was. Jammer genoeg kon je dit niet zeggen van de keuze : na 2 dagen wist je wat er aan het buffet aanwezig was. De vloeren waren een ramp, zeker als je dicht bij afruimdienst zat. Obers best ok.

Al bij al dus geen aanrader! We hebben geen ervaring met wat je krijgt in 4 sterren, maar denk dat dit hotel zich zelfs al behoorlijk zal moeten inspannen om dit te bemachtigen en te behouden.

Besluit : 5/10. Hoop dat management dit zomaar niet van zoover verwijderd (blijkbaar vind je op zoover 25 goeie en slechts 1 slecht commentaar) én niet alleen aan mensen die 9/10 geven een antwoord durven geven.

Helemaal goud

J Oie
    16-9-2016

Super hotel lekker bij het strand eten super personeel top animatie team was heel vriendelijk en super zwembaden werden goed schoon gehouden wij hebben 15 een top vakantie gehad zeker komen wij hier nog eens .

Gereisd Met vrienden in juni 2016
    Vera Miramar resort Guestrelation Manager, Misafir ilişkiler Müdürü, 26-9-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Fijne vakantie op een minpuntje na

Lucia
    16-9-2016

Allereerst wat niet goed was....de kamer was aan de achterzijde met een muur als uitzicht 2 meter van het balkon af. Kamer hebben we niet geaccepteerd en toen begon het vervelendste. Receptie zei dat de volgende dag een kamer beschikbaar zou zijn dus om 10 uur moesten we ons weer melden. Om 10 uur was er de volgende dag nog geen zicht op vrije kamer, wel om 12 uur. 12 uur werd ons een zonnige kamer voor de volgende dag beloofd nadat de hostess Danielle Macar (zij verdient echt de warme douche!) zich er mee had bemoeit. Echter de volgende dag kregen we weer de deksel op onze neus want de kamer was alweer vergeven. Echtgenoot heeft toen zijn stem laten horen en na dat moment was er toch wel een kamer. Jammer van de 2 verspilde dagen waarbij je gemiddeld 3 x per dag naar de receptie moest om een kamer met een beetje uitzicht tekrijgen. Verder was het een hele fijne vakantie met vriendelijk personeel en goed eten.