Zoover

2007

Een erg mooi resort

Nicole
10-6-2007

Een erg mooi resort. Niet massaal maar wel alle luxe die je verwacht in een goed hotel. Lekker rustig overal, altijd genoeg plek aan het zwembad en strand. a la carte lunchen op het strand is echt een aanrader. Wel wat Russen in het hotel maar totaal geen last van gehad aangezien de Russen geen all inclusieve aangeboden krijgen en dus overal voor moeten betalen. Ook aan te raden om gebruik te maken van de a la carte restaurants bij Gloria Golf. Echt een goed hotel, zeker een aanrader!

zonder meer

Rob
17-4-2007

zonder meer..een mooi hotel met goede service gelegen in een pijnbomen bos, heel apart omdat je geen feeling met het strand hebt lijkt het net geen strandhotel,het strand ligt achter een heuveltje.goede Spa, maar niet goedkoop.Eten is prima en de sfeer is rustig (totdat de russen kwamen).al met al..gewoon goed, maar geen "magic"!!

Gereisd Anders in april 2007

eaal hotel voor rustig genietende golfers en alle die aan

Guy Desmis
5-10-2005

eaal hotel voor rustig genietende golfers en alle toeristen die aan zee van alle vacantiegeneugten willen profiteren

Gereisd Anders in oktober 2005

zeer goed hotel prima eten mooie golfbanen de pasha en is

j h c zandboer
16-3-2005

zeer goed hotel prima eten mooie golfbanen de pasha en sultan .het personeel is zeer vriendelijk dit hotel is een aanrader

Gereisd Anders in maart 2005

zeer aangenaam en verzorgd hotel met een fijne service en

turkije-liefhebber
17-1-2005

zeer aangenaam en verzorgd hotel met een fijne service en animatie op een aangenamen manier.

Eten zeer goed !

Kamers erg netjes en toffe familiekamers !

In de buurt weinig te beleven..ideaal voor een luie zon-vakantie

Gereisd Anders in januari 2005

super hotel in een prachtige bosrijke omligging!!!! we

antwanete en joost
27-12-2004

super hotel in een prachtige bosrijke omligging!!!!

we gaan zeker terug

Gereisd Anders in december 2004

zeer verzorgd, lekkere uitgebreide bufetten zeer mooie,

Kristina Martino
20-9-2004

zeer verzorgd, lekkere uitgebreide bufetten

zeer mooie, luxueuze kamers, aan het onthaal een Nederlandstalige receptionist!

80% van het cliënteel waren Russen in de maand augustus, vonden we wel veel en zeker als dit mensen zijn die geen manieren hebben en met hun all inclusive kaart zoveel verspilden!! walgelijk gewoonweg!

wat me het meeste stoorde was de commerciële uitbuiting van de toerist op alle vlakken en zeker tijdens excursies, nu praat ik dus niet over het hotel, daar heb ik niets op aan te merken.Belek centrum is op zich niets waard.weeral honderden bazaars met opdringerige verkopers....

Rustig, mooi, goed onderhouden en kraaknet hotel

Catherine
4-5-2004

Rustig, mooi, goed onderhouden en kraaknet hotel. Voortreffelijke, overvloedige bufetten. Tijdens ons verblijf was een fantastische miniclub in aanbouw. Tof is de gratis shuttle naar zusterhotel Gloria Golf (5min), waar je alle faciliteiten mag benutten. Het strand vonden wij maar middelmatig. Animatie 's avonds niet veel zaaks (in april althans).

Gereisd Anders in mei 2004