Zoover

9,2

Nooit meer!

joke
23-7-2017

Op de ganse week hebben we twee keer vers gebakken broodjes gehad.

Vele soorten kaas ter beschikking, maar ze waren blijkbaar gemaakt van plastiek!

Zestig procent van de bezetting waren Russen en dat was duidelijk merkbaar in het aanbod van eten. De buffetten waren best mooi gepresenteerd, maar het meeste was niet eetbaar. Wel was er 's avonds vers gegrilde vis. De vloerbekleding is de kamer was ook erg vuil. Best niet met blote voeten op lopen. De hotelinspecteur zou hier niet blij mee zijn!

heerlijke plek

M. Van de Laar
9-6-2015

Na een overboeking vanuit het naastgelegen papilion zeugma (ook prachtig hotel, maar helaas nog volop in verbouwing, waardoor glijbanen en speeltuin niet aanwezig waren) terecht gekomen bij Gloria Verde. We hebben genoten! We waren met een groep van 11 personen. Iedereen heeft het heerlijk gehad.

De kamers waren prima, het zwembad super, de glijbanen nog beter. ;-) Het personeel erg vriendelijk.

Kortom; top!

Aanrader!

Sabine Rohde
11-10-2011

Ik sluit mij volledig aan bij alle positieve kritieken.Wij vonden wel de prijzen in het spacentrum overdreven duur! zeker in vergelijking met soortgelijke behandelingen in soorteglijke hotels. Je mag er ook niet ziek worden want een bezoekje van de dokter kost al gauw €150. Een piepklein minpuntje was ook dat er geen licht is op de tertassen van de kamers. Dus s'avonds nog een beetje lezen op het terras was er niet bij.Maar dan ben ik aan het muggenziften. Gewoon naartoe gaan!

Klasse hotel, erg chic.

Willem
6-11-2009

Gloria Verde is een mooi hotel met een geweldige uitstraling. Alleen vindt ik de prijs niet geheel in overeenstemming met het aanbod. Te weinig plaatsen in het restaurant en of het terras. Veel Russen en Duitsers. Wel een prachtig mooie hal met glazendak zodat je echt het gevoel hebt onder een sterrenhemel te zitten.

Gereisd Met vrienden in september 2007

top-hotel ,maken waar wat ze zeggen.

frits
11-4-2009

Beste hotel waar ik ooit geweest ben,

fantastisch eten,gewldig ontspannen

sfeer,

Gereisd Met vrienden in april 2009

Net terug uit Belek waar we, een internationale golfers De

Wilma van Rijn
25-10-2005

Net terug uit Belek waar we, een internationale golfers vrienden groep, ieder jaar een week verblijven. De eerste jaren logeerden we in Gloria Golf. De laatste 5 jaar in Gloria Verde, een iets rustiger hotel. Iedere keer was het super. We verheugen ons alweer op volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2005