Zoover

9,2

mooie plek, beetje verouderd

els
30-3-2012

Nogal heuvelachtig, iets verouderd hotel, zeer vriendelijk personeel met lekker eten. Kamers zijn ruim maar ouder

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Geweldige vakantie!!!!

Lisette
10-5-2011

Echt een supervakantie gehad.

Wij hadden de beschikking over een "select villa" met bijbehorend golfkarretje.

Heerlijk ruime villa, erg netjes.

Vlakbij het enorme golfterrein, ook super!

Personeel heel erg vriendelijk, niets is te veel. Konden de laatste dag , i.v.m. late vertrek in de avond, de villa zonder bijkomende kosten aanhouden.

Eten was ook erg goed.

Al bij al een superhotel, zeker aan te raden.

zalig hotel

temmerman
21-5-2010

Mooi hotel, in een prachtige tuin gelegen, niet al te groot, rustig, naast een mooie golf, heel vriendelijk personeel, en erg lekker eten. Een aanrader voor wie geen gigantisch hotel wil, en houdt van rust en lekker en gavarieerd eten! Zeker met kleine kindjes ben je hier aan het juiste adres!Enige minpunt is afstand van luchthaven tot hotel, je zit dik een uur op een bus, volgende keer nemen we een taxi, dat scheelt hem de helft in tijd. Maar voorts van dat, hebben we genoten, en waren onze kindjes de koning te rijk. Mini en babyclub heel proper en alles nieuw. Wij gaan zeker nog terug!

superhotel

temmerman
21-5-2010

Geen al te groot hotel, heel rustig, mooi gelegen onder pijnbomen. Supervriendelijk personeel, en al zeker voor de kinderen, niks is teveel gevraagd. Een suite gekregen zonder opleg te betalen, omdat ze niet volgeboekt waren, zonder erom te moeten vragen. Prima eten,zeker 's avonds zijn de buffetten indrukwekkend gevarieerd en erg lekker. Zwembad heel net, en kinderzwembad is fantastisch, met een zandbodem, zodat de kleinsten niet uitglijden. Kinderclub mooi en netjes, met veel spelletjes en gevarieerd programma. Babyclub heel rustig en veel speelgoed.En alles heel proper. Veel Russen, zoals overal in Turkije, maar allemaal gezinnen met kindjes. Viel nog mee.

Wij gaan zeker nog terug!

Supersuper de max

Christiaan
31-7-2009

Het beste hotel waar ik al ooit geweest ben.

Van de Russen heb je totaal geen last, integendeel.

Het personeel is heel vriendelijk.

Voor de kinderen zijn er allerlei activiteiten.

Een aanrader van formaat.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009