Zoover

2008

fantastisch hotel

Corina
1-8-2008

Net terug uit gloria verde, 2 weken heerlijk gehad met 2 kinderen van 10 en 14 jaar die zich de hele dag vermaakte op de geweldige glijbanen. Hier kom je werkelijk niets te kort. één minpuntje er zijn te weinig nederlanders, waarschijnlijk omdat het in Nederland alleen door een touroperator wordt aangeboden. Dus Nederlanders boeken!!! Je krijgt er geen spijt van.

Créme de la créme

Christiaan De Veirman
14-4-2008

Créme de la créme. Ik heb mij hier als een koning gevoeld. Heel kindvriendelijk, superlekker eten, ruime kamers en genieten maar van de zon, de ambiance enz...

Gereisd Familie in juli 2007

geweldig hotel!!het is gelegen in een prachtig park,met 4

Ellen
17-9-2007

geweldig hotel!!het is gelegen in een prachtig park,met veel groen.het heeft een mooi zwembad met 4 glijbanen,een goede all inclusive,zeer vriendelijk personeel alles wat je van een vakantie verwacht!

Gereisd Familie in augustus 2007

dit is een mooi hotel gelegen in een bos,het is 7 jaar oud

ilse
9-9-2007

dit is een mooi hotel gelegen in een bos,het is 7 jaar oud maar perfect onderhouden.

pluspunten:wij hebben 2 kinderen en hadden standaardkamer geboekt,toch toen ik vroeg of er misschien een grotere kamer was kregen we zomaar een fam.suite gratis.

:genoeg plaats aan zwembad dus geen ligzetels reserveren,genoeg schaduwplaatsen onder de bomen.

:complete all-in,bv.heel de dag ijsjes(6smaken)maar ook frisko en cornetto.

:eenmaal per week toffe schuimparty in de beachbar.

:buffetten niet indrukwekkend maar wel lekker.

minpunt: zeer afgelegen maar dat weet je op voorhand,wel standplaats van taxi's aan overkant van de straat(5 euro naar belek)

conclusie:AANRADER

Een prachtig hotel met een geweldige service

John
17-7-2007

Een prachtig hotel met een geweldige service. De sfeer is er ontspannen, de animatie goed, het eten voortreffelijk met name de a la carte restaurants. De mogelijkheid om van de drie resorts gebruik te kunnen maken is een leuke afwisseling. Al met al een super accomodatie.

Gereisd Familie in juli 2007