Zoover

9,2

blijver

Mabo
2-8-2017

Het is er thuis komen voor ons, jaar na jaar ontmoet je "oude bekenden". Geen mastodont van een hotel, wel voldoende kamers zodat service en aanvoer in het restaurant ruimschoots voldoen. Het hotel ligt in het groene, het is er rustig, de service is van zeer goede kwaliteit.Wij komen al een flink aantal jaren en telkens verbazen ze ons opnieuw. Je kan zelfs spreken van een persoonlijke service ! Wil je toch eens iets anders dan brengt een shuttle je naar een van de andere Gloria hotels, en daar kan je je vrij bewegen.

Wil je het rustig houden dan heeft Gloria Verde voldoende te bieden .

Er zijn behoorlijk wat restaurants - ook a la carte - : keuze te over is. Sporten kan in alle hotels, golf spelen doe je op hun eigen golfterreinen (45h) die je ook met een shuttle kan bereiken. Voor ons is het telkens een geslaagde vakantie geworden !

Niet zo luxe

esther
5-5-2009

Wil even iets zegen over dit hotel. Ik denk dat je het moet zien qua prijs/kwaliteit verhouding.Het is namelijk niet te vergelijken met cornelia de luxe, Cornela diamond of Susesi de luxe. Deze hotels zijn veel luxer en de uitstraling is niet vergelijkbaar.Maar deze hotels zijn uiteraard veel duurder en niet voor iedereen betaalbaar. Toch als luxe paardje zeg ik, als je kunt doorsparen, doen, want het is nogal een verschil!

fijn hotel, zeer goed eten

Ldv
6-10-2008

Fijn hotel met schitterend, schoon zwembad. Ook een 2 mtr bad, dus je kunt lekker duiken + aantal glijbanen. Fijne ligbedjes en ook ruimschoots voldoende.

Het eten in het buffetrestaurant is geweldig. Veel keus in vlees, vis en groenten. Daarnaast altijd wat bijzondere amuses en kleine gerechtjes.

Al het eten was van goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in oktober 2008

echt een heel mooi hotel

joyce
24-6-2008

echt een heel mooi hotel. net terug van weekje gloria. Echt een hotel om naar toe te gaan voor rust en ontspanning. Ook omgeving is heel mooi groen en lekker eten zeker aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2008

Al veel hotels gehad in Turkije tot nu toe is dit het Eten

Mari Verschuren
21-4-2008

Al veel hotels gehad in Turkije tot nu toe is dit het beste geweest. Eten was geweldig, mooie tuin, heel vriendelijk personeel. Gewoon een heel goed hotel.

Gereisd Met partner in april 2008

Net terug van een geweldige vakantie in Gloria Verde

Jennifer
26-10-2007

Net terug van een geweldige vakantie in Gloria Verde. Zeer mooie, schone kamers. Service is top. All-inclusive is een aanrader, ook exclusieve dranken zijn inbegrepen. Aan het strand, leuke zwembaden, indoors een hamam, massages etc. We hebben genoten. Minder positieve kanten: de a-lacarte restaurants waren snel volgeboekt en door de hoeveelheid Duitsers in deze periode spreekt de bediening ook vrijwel iedereen in het Duits aan.

Geweldig hotel

Ria Lafeber en Ria Den Braber
20-4-2006

Geweldig hotel. Goede service. Je hoefde niet te vechten om een bed aan het zwembad. Voldoende keus. Eten was heel goed. Wel veel ongemanierde Russen die ontzettend veel eten verspilden (veel opscheppen, één hap ervan eten). Verder weinig overlast van ze gehad. Over het algemeen, geweldig hotel. Excursies stelden niets voor, maar daar kan het hotel niets aan doen. Een waarschuwing: tijdens een excursie naar een juweliershuis gelokt. Pas op! De prijzen zijn gemiddeld 7 x zo hoog als de taxatiewaarde in Nederland.