Zoover

9,2

dit is een mooi hotel gelegen in een bos,het is 7 jaar oud

ilse
9-9-2007

dit is een mooi hotel gelegen in een bos,het is 7 jaar oud maar perfect onderhouden.

pluspunten:wij hebben 2 kinderen en hadden standaardkamer geboekt,toch toen ik vroeg of er misschien een grotere kamer was kregen we zomaar een fam.suite gratis.

:genoeg plaats aan zwembad dus geen ligzetels reserveren,genoeg schaduwplaatsen onder de bomen.

:complete all-in,bv.heel de dag ijsjes(6smaken)maar ook frisko en cornetto.

:eenmaal per week toffe schuimparty in de beachbar.

:buffetten niet indrukwekkend maar wel lekker.

minpunt: zeer afgelegen maar dat weet je op voorhand,wel standplaats van taxi's aan overkant van de straat(5 euro naar belek)

conclusie:AANRADER

Een prachtig hotel met een geweldige service

John
17-7-2007

Een prachtig hotel met een geweldige service. De sfeer is er ontspannen, de animatie goed, het eten voortreffelijk met name de a la carte restaurants. De mogelijkheid om van de drie resorts gebruik te kunnen maken is een leuke afwisseling. Al met al een super accomodatie.

Gereisd Familie in juli 2007

Een erg mooi resort

Nicole
10-6-2007

Een erg mooi resort. Niet massaal maar wel alle luxe die je verwacht in een goed hotel. Lekker rustig overal, altijd genoeg plek aan het zwembad en strand. a la carte lunchen op het strand is echt een aanrader. Wel wat Russen in het hotel maar totaal geen last van gehad aangezien de Russen geen all inclusieve aangeboden krijgen en dus overal voor moeten betalen. Ook aan te raden om gebruik te maken van de a la carte restaurants bij Gloria Golf. Echt een goed hotel, zeker een aanrader!

zonder meer

Rob
17-4-2007

zonder meer..een mooi hotel met goede service gelegen in een pijnbomen bos, heel apart omdat je geen feeling met het strand hebt lijkt het net geen strandhotel,het strand ligt achter een heuveltje.goede Spa, maar niet goedkoop.Eten is prima en de sfeer is rustig (totdat de russen kwamen).al met al..gewoon goed, maar geen "magic"!!

Gereisd Anders in april 2007

Geweldig hotel

Ria Lafeber en Ria Den Braber
20-4-2006

Geweldig hotel. Goede service. Je hoefde niet te vechten om een bed aan het zwembad. Voldoende keus. Eten was heel goed. Wel veel ongemanierde Russen die ontzettend veel eten verspilden (veel opscheppen, één hap ervan eten). Verder weinig overlast van ze gehad. Over het algemeen, geweldig hotel. Excursies stelden niets voor, maar daar kan het hotel niets aan doen. Een waarschuwing: tijdens een excursie naar een juweliershuis gelokt. Pas op! De prijzen zijn gemiddeld 7 x zo hoog als de taxatiewaarde in Nederland.

Net terug uit Belek waar we, een internationale golfers De

Wilma van Rijn
25-10-2005

Net terug uit Belek waar we, een internationale golfers vrienden groep, ieder jaar een week verblijven. De eerste jaren logeerden we in Gloria Golf. De laatste 5 jaar in Gloria Verde, een iets rustiger hotel. Iedere keer was het super. We verheugen ons alweer op volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2005

eaal hotel voor rustig genietende golfers en alle die aan

Guy Desmis
5-10-2005

eaal hotel voor rustig genietende golfers en alle toeristen die aan zee van alle vacantiegeneugten willen profiteren

Gereisd Anders in oktober 2005

zeer goed hotel prima eten mooie golfbanen de pasha en is

j h c zandboer
16-3-2005

zeer goed hotel prima eten mooie golfbanen de pasha en sultan .het personeel is zeer vriendelijk dit hotel is een aanrader

Gereisd Anders in maart 2005

zeer aangenaam en verzorgd hotel met een fijne service en

turkije-liefhebber
17-1-2005

zeer aangenaam en verzorgd hotel met een fijne service en animatie op een aangenamen manier.

Eten zeer goed !

Kamers erg netjes en toffe familiekamers !

In de buurt weinig te beleven..ideaal voor een luie zon-vakantie

Gereisd Anders in januari 2005

super hotel in een prachtige bosrijke omligging!!!! we

antwanete en joost
27-12-2004

super hotel in een prachtige bosrijke omligging!!!!

we gaan zeker terug

Gereisd Anders in december 2004