Zoover

9,2

Supersuper de max

Christiaan
31-7-2009

Het beste hotel waar ik al ooit geweest ben.

Van de Russen heb je totaal geen last, integendeel.

Het personeel is heel vriendelijk.

Voor de kinderen zijn er allerlei activiteiten.

Een aanrader van formaat.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Niet zo luxe

esther
5-5-2009

Wil even iets zegen over dit hotel. Ik denk dat je het moet zien qua prijs/kwaliteit verhouding.Het is namelijk niet te vergelijken met cornelia de luxe, Cornela diamond of Susesi de luxe. Deze hotels zijn veel luxer en de uitstraling is niet vergelijkbaar.Maar deze hotels zijn uiteraard veel duurder en niet voor iedereen betaalbaar. Toch als luxe paardje zeg ik, als je kunt doorsparen, doen, want het is nogal een verschil!

top-hotel ,maken waar wat ze zeggen.

frits
11-4-2009

Beste hotel waar ik ooit geweest ben,

fantastisch eten,gewldig ontspannen

sfeer,

Gereisd Met vrienden in april 2009

fijn hotel, zeer goed eten

Ldv
6-10-2008

Fijn hotel met schitterend, schoon zwembad. Ook een 2 mtr bad, dus je kunt lekker duiken + aantal glijbanen. Fijne ligbedjes en ook ruimschoots voldoende.

Het eten in het buffetrestaurant is geweldig. Veel keus in vlees, vis en groenten. Daarnaast altijd wat bijzondere amuses en kleine gerechtjes.

Al het eten was van goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in oktober 2008

fantastisch hotel

Corina
1-8-2008

Net terug uit gloria verde, 2 weken heerlijk gehad met 2 kinderen van 10 en 14 jaar die zich de hele dag vermaakte op de geweldige glijbanen. Hier kom je werkelijk niets te kort. één minpuntje er zijn te weinig nederlanders, waarschijnlijk omdat het in Nederland alleen door een touroperator wordt aangeboden. Dus Nederlanders boeken!!! Je krijgt er geen spijt van.

echt een heel mooi hotel

joyce
24-6-2008

echt een heel mooi hotel. net terug van weekje gloria. Echt een hotel om naar toe te gaan voor rust en ontspanning. Ook omgeving is heel mooi groen en lekker eten zeker aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2008

Al veel hotels gehad in Turkije tot nu toe is dit het Eten

Mari Verschuren
21-4-2008

Al veel hotels gehad in Turkije tot nu toe is dit het beste geweest. Eten was geweldig, mooie tuin, heel vriendelijk personeel. Gewoon een heel goed hotel.

Gereisd Met partner in april 2008

Créme de la créme

Christiaan De Veirman
14-4-2008

Créme de la créme. Ik heb mij hier als een koning gevoeld. Heel kindvriendelijk, superlekker eten, ruime kamers en genieten maar van de zon, de ambiance enz...

Gereisd Familie in juli 2007

Net terug van een geweldige vakantie in Gloria Verde

Jennifer
26-10-2007

Net terug van een geweldige vakantie in Gloria Verde. Zeer mooie, schone kamers. Service is top. All-inclusive is een aanrader, ook exclusieve dranken zijn inbegrepen. Aan het strand, leuke zwembaden, indoors een hamam, massages etc. We hebben genoten. Minder positieve kanten: de a-lacarte restaurants waren snel volgeboekt en door de hoeveelheid Duitsers in deze periode spreekt de bediening ook vrijwel iedereen in het Duits aan.

geweldig hotel!!het is gelegen in een prachtig park,met 4

Ellen
17-9-2007

geweldig hotel!!het is gelegen in een prachtig park,met veel groen.het heeft een mooi zwembad met 4 glijbanen,een goede all inclusive,zeer vriendelijk personeel alles wat je van een vakantie verwacht!

Gereisd Familie in augustus 2007