Zoover

Hotelstersterstersterster
9,6

Johan&Hettie.
29-10-2019

Wij zijn hier nu voor de 20ste keer geweest als wij club Asteria binnenkomen dan zeggen wij we zijn thuis ook deze keer weer geweldig vriendelijk personeel behulpzaam en aardig prima van eten en drinken prima kamer met een uitstekend bed prachtige tuinen een geweldig zwembad en de zee aan je voeten wat wil je nog meer elke avond live muziek. wij gaan zeker volgend jaar weer naar Asteria bij deze willen wij de managers met name (Ergün AVCI) en alle verdere personeel bedanken voor de super fijne vakantie tot volgend jaar.(Pala Ramzi)

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 4-11-2019

Zeker een aanrader!!

Lijzenga
27-10-2019

Tweede x hier, aantal verbeteringen waargenomen.

Buffet is uitgebreid, matrassen vervangen, douches vervangen.

Er komt in 2020 een compleet nieuw en groter waterpark 😍

Sfeer is in oktober erg gemoedelijk, gezellig druk zonder het gevoel in de massa op te gaan.

Persoonlijke aandacht van personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019
İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 29-10-2019

Guest Relation Manager

Echt een aanrader !!!!

Ellen Zweiphennig
13-10-2019

Komen er al vele jaren en voelt elke keer weer als thuiskomen !!!

Echt een familie resort !!!!

Dat er ieder jaar zoveel gasten opnieuw terug komen zegt genoeg.

Eten is super met iedere avond een ander thema. Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam . Geweldige animatie zowel voor jong als oud . Iedere avond live muziek en professionele shows. Het hele park is ontzettend schoon en goed verzorgd.

Kortom het was weer een heerlijke vakantie . Speciale dank aan alle managers en al het personeel van Club Asteria die ervoor zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt.

Club Asteria Belek

Fantastisch een aanrader voor iedereen!!

Rick
12-10-2019

Fantastisch hotel met alles erop en er aan! Heel erg schoon en netjes alles wordt goed onderhouden. Overheerlijk gevarieerd eten de gehele dag door. Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Leuk animatieteam voor jong en oud en in de avond mooie shows en live muziek. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Club Asteria Belek

Top vakantie gaan zeker weer terug!!

Daisy
12-10-2019

Super mooi hotel met groot breed strand en verschillende zwembaden. Overheerlijk eten en de service is top! Voor jong en oud de hele dag een animatieteam met leuke activiteiten. Ik zou het een ieder aanraden!

Gereisd Met partner in september 2019

Heel mooi resort

Jacqueline
9-10-2019

Begin oktober als een last minut vakantie geboekt. Aardig personeel en goed ontvangst. Kamer is erg basis en harde bedden met veren, wij verwachten met 5 sterren toch wat luxe, helaas was dit echt niet het geval. Wij zaten ook langs een pad dus hoorde de hele avond/nacht mensen langslopen. Het hele resort ziet er verder prachtig uit, heel goed, erg goed onderhouden en werderom overal aardig personeel. Ze zijn niet op fooi uit en vallen niemand lastig. In het restaurant is er elke dag een ander thema kwa eten, heerlijk!.

Het animatieteam is de hele dag bezig met activiteiten (wij deden niet mee, kan er niet over oordelen) savonds waren er shows door profs. Zoals dansscholen! Heel gaaf.

Zwembaden en het strand was lekker, helaas is hier ook is het handdoekje leggen erg aanwezig. Op onze eerste dag hadden wij rond 10e geen eens meer een bedje aan het strand.... Gelukkig kan je op elk gras deel bedjes neer zetten! Verder heerlijk genoten!

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 16-10-2019

Leuk familiehotel

Christine
9-10-2019

(Vertaald van Duits naar Nederlands)

Mooie schone omgeving, directe toegang tot de zee. Zeer geschikt voor gezinnen, leuke kinderclub. Er zijn 2 zwembaden, een ontspanningsbad en een babybad met een kleine glijbaan in de kinderclub. Het eten smaakt erg lekker en het buffet is erg gevarieerd, dus er is voor elk wat wils. De kamers zijn zeer goed onderhouden en de minibar wordt dagelijks gevuld. Het enige nadeel naar mijn mening is dat je ongeveer 10 minuten met de dolmus naar Kadriye moet rijden en in de directe omgeving van het hotel is niets.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019
İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 16-10-2019

Club Asteria Belek

Geweldige vakantie in asteria club belek

Barry
6-10-2019

Goed en net hotel met daarbij een prachtige tuin! Ondanks dat onze touroperator failliet ging niets te klagen over het hotel. We mochten netjes ons verblijf in dit hotel afmaken en hoefden niets bij te betalen. Ook hebben ze geen kamers op slot gedaan of mensen uitgezet zoals we later hoorden in de bus bij andere hotels. Daarom hebben wij niets meer dan lof over de professionele aanpak en werkwijze van dit hotel! De bediening de kamers, en het eten waren ook erg goed. Wij raden je dan ook zeker aan om hier je vakantie door te brengen! Het hotel is rustig gelegen en door de lage bebouwing goed overzichtelijk. Het hotel beschikt over meer dan genoeg zwembaden en heeft voor ieder wat wils.

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 8-10-2019

Geweldig hotel

Marco Nicole
30-9-2019

(Vertaald van Engels naar Nederlands)

Zeer goed hotel. Goede gastrelatie. Prachtige tuin en zwembad.

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 2-10-2019

Maikel
11-8-2019

Dit jaar voor de 5e keer bij dit geweldige hotel geweest, het voelt nog steeds als thuiskomen in dit fantastische gastvrije, mooie hotel. Lekker en gevarieerd eten, lekker zwemmen in een van de 3 mooie zwembaden, of lekker rond lopen door de prachtige tuinen. Echt een aanrader. Het voelt niet als een een groot resort, maar meer als een klein dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Guest Relation Manager, sales and marketing supervisor, 14-8-2019