Zoover

Sorteren

Aanbeveling

Suzanne
15-10-2018

Mooi hotel, prachtige locatie, vriendelijk personeel en hygienisch. Prijs en kwaliteitverhouding klopt.

Nooit meer

Brian Kerstens
8-10-2018

Het hotel is groot en netjes aangelegd.

De tuinen zijn prachtig en worden goed onderhouden.

De kamers is netjes en ruim maar erg gehorig en gedateerd.

Het eten vonden wij niet lekker,heel vet en koud, de rijen bij het eten zijn lang en erg druk om een plaatsje te zoeken.

Zwembad is netjes en schoon alleen voor 7 uur je handdoekje leggen anders heb je geen goede plek.

Heel heel veel Russen in het hotel, wat wij irritant vonden.

Alleen 1 probleem als het slecht weer is dan heb je geen droog plekje bijna dat is een nadeel.

Er wordt meer voor de Russen en Turken gedaan dan voor de rest van de mensen die er zitten.

Wij vonden het zijn geld niet waard en de 5 sterren ook niet, een kleine 4 sterren hotel is het.

Wij zullen dan hier ook niet meer er naar toe gaan tevens zullen we dit hotel ook niet aanbevelen.

Beslist niet voor herhaling vatbaar

John Tijssens
22-9-2018

Prima hotel. Maar als je voor je rust komt moet je er beslist wegblijven.Was voor 100% een familiehotel, dus ontzettend veel kleine kinderen. Die de hele dag en avond lopen te huilen en te schreeuwen. Ook zeker voor 90% Russen en uit andere Oostbloklanden. Behoeft geen toelichting denk ik Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Ze liepen zelfs met hele borden eten de eetzaal uit. En er werd niks van gezegd. Maar als je daar goed tegen kunt moet je beslist gaan. Ik heb mij er ontzettend aan gestoord. Voor mij eens maar nooit meer. Zeer jammer want het hotel was op deze punten na geweldig.

Voor herhaling vatbaar!

mevr Berkhof
6-9-2018

Uitstekende animatie uitgebreid buffet ook lokale producten echt heerlijk.

Ook als je even niet via buffet wil eten aan het strand kun je t.d.m. van de kaart eten echt een aanrader.

Voor kinderen is er een uitgebreid buffet en ze komen de hele dag niks te kort ijsjes popcorn een eigen trappetje bij de bar om een kinder cocktail te bestellen :) . Heel vriendelijk personeel en de kamers zijn goed onderhouden en schoon.

Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Linda Alp
27-8-2018

Wij hadden een hele leuke vakantie! Wij hadden een familiekamer. Deze kamer was erg groot en werd elke dag goed schoon gemaakt. Er was genoeg te eten. We hadden zeker niks te kort. Erg verschillend eten wat altijd lekker en warm was. De service was ook heel goed. Hele lieve mensen hier die je altijd willen helpen met alles. Ze gaven je het beste dat ze je konden geven. Zwembaden waren ook mooi. Wij zaten vooral aan het zwembad bij het strand, omdat het daar wat minder benauwd was en ook wat frisser. Erg veel groen en natuur hier. Je zag regelmatig wel een schildpad of gekko lopen. Ook lekker strand met een mooie pier en heerlijk zeewater om in te snorkelen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Dank aan Celal usta en Sami bey!

Geen 9 waard

M. Molendijk
23-8-2018

Pluspunten: mooi resort door laagbouw en fraaie tuin. Breed zandstrand. Goede airco op kamer. Prima bed + stapelbed. Animatie ok. Niet ver van luchthaven. Ligging in the middel of nowhere, maar dat wisten we van tevoren.

Minpunten: het handdoeken leggen aan de zwembaden. Dit begint al voor 7 uur. Om een plekje te krijgen moet je de wekker zetten. Heel vervelend. De zwembaden zijn ook te klein voor het aantal mensen.

Het eenzijdige, soms smakeloze eten. Veel gericht op oosterse mensen. Buffetrestaurant is massaal. A la cart restaurant prima, maar slechts eenmaal per verblijf.

Heel veel muggen ‘s avonds.

Voor ons geen Turkije meer in juli/augustus. Te warm, 35 graden.

We waren enthousiast geworden door de reviews hier, met en gemiddelde van een 9, maar dat is het volgens ons echt niet waard. We zijn eerder in all inclusieve resorts geweest, die beter waren en die wel een 9 verdienen.

Super vakantie gehad.

Janssen
16-8-2018

We hebben echt genoten hier. Personeel erg vriendelijk, kamer mooi ruim. Het eten was prima,voor ieder wat wils. Erg kindvriendelijk hotel,zij hebben zich dan ook uitstekend vermaakt. Animatieteam top! Avondprogramma afwisselend met goede dansgroepen.

Als er dan toch een minpunt genoemd moet worden is het wel het handdoek leggen morgens vroeg,en vooral door mensen die je dan de rest van de dag niet meer ziet, dit zou moete mogen maarja wat doe je eraan. Verder geen klachten. Misschien tot een volgende keer.

Geweldig familie hotel

Maikel
13-8-2018

We zijn net terug van een 4e keer Club Asteria, voelt voor ons elke keer als thuis komen. Hotel is super mooi ruim opgezet met mooie tuinen geweldige zwembaden. Er is hier meer als zat te doen, leuk animatieteam, vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes en worden redelijk bijgehouden. Eten in het buffetresturant is goed en gevarieerd, lunchen is het strandresturant is geweldig en de à la carte is ook goed. Samengevat en geweldig hotel, waar we volgend jaar zeker terug zullen komen.

Neen niet echt tevreden

Vicky
11-8-2018

Mooie tuin , en het voordeel dat je bij warm.weer daar kunt gebruik van maken met jou lig stoelen.het kuisen laat te wensen over zowel in de kamers als in de toiletten,en het zou ook handig zijn moesten de garçons en personeel toch nog iets anders zouden spreken dan Russisch of Duits , Engels zou toch bij zo een groot resort moeten kunnen. Voor de kinderen zijn er ijsjes de ganse dag , savonds ook suikerspin. Maar savonds kan je ook nergens verkoeling zoeken ,alles is buiten .bars ,receptie .

Fantastisch!

Caro
8-8-2018

Het is een fantastisch hotel. We hadden een mooie, ruime kamer welke iedere dag netjes werd schoongemaakt. Het personeel is erg aardig. Het eten was super en heel gevarieerd, de hele dag door.