Zoover

9,3

Schitterend en liefdevol

Han Weijers,
23-11-2018

Mooi resort met verschillende villa. Goede service en ondanks de omvang geen wachttijden bij welk buffet binnen of buiten.

Prachtig groot strand met voldoende ligbedden

Gereisd met partner in oktober 2018

Echt vakantie

Henriette,
25-10-2018

Supervriendelijk personeel. Eten is erg rijkelijk maar voor ieder wat wils. Zwembad en strand zijn heerlijk dichtbij. Een

Klein minpuntje de harde bedden. Verder niets dan lof....Zou zo weer het hotel boeken :)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Zeer goed

Teems,
20-10-2018

Goed: service, klantvriendelijk, variatie in eten en variatie in terrein.

Minder goed: geen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Aanbeveling

Suzanne,
15-10-2018

Mooi hotel, prachtige locatie, vriendelijk personeel en hygienisch. Prijs en kwaliteitverhouding klopt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer

Brian Kerstens,
8-10-2018

Het hotel is groot en netjes aangelegd.

De tuinen zijn prachtig en worden goed onderhouden.

De kamers is netjes en ruim maar erg gehorig en gedateerd.

Het eten vonden wij niet lekker,heel vet en koud, de rijen bij het eten zijn lang en erg druk om een plaatsje te zoeken.

Zwembad is netjes en schoon alleen voor 7 uur je handdoekje leggen anders heb je geen goede plek.

Heel heel veel Russen in het hotel, wat wij irritant vonden.

Alleen 1 probleem als het slecht weer is dan heb je geen droog plekje bijna dat is een nadeel.

Er wordt meer voor de Russen en Turken gedaan dan voor de rest van de mensen die er zitten.

Wij vonden het zijn geld niet waard en de 5 sterren ook niet, een kleine 4 sterren hotel is het.

Wij zullen dan hier ook niet meer er naar toe gaan tevens zullen we dit hotel ook niet aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Beslist niet voor herhaling vatbaar

John Tijssens,
22-9-2018

Prima hotel. Maar als je voor je rust komt moet je er beslist wegblijven.Was voor 100% een familiehotel, dus ontzettend veel kleine kinderen. Die de hele dag en avond lopen te huilen en te schreeuwen. Ook zeker voor 90% Russen en uit andere Oostbloklanden. Behoeft geen toelichting denk ik Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Ze liepen zelfs met hele borden eten de eetzaal uit. En er werd niks van gezegd. Maar als je daar goed tegen kunt moet je beslist gaan. Ik heb mij er ontzettend aan gestoord. Voor mij eens maar nooit meer. Zeer jammer want het hotel was op deze punten na geweldig.

Gereisd met partner in juni 2018

Voor herhaling vatbaar!

mevr Berkhof,
6-9-2018

Uitstekende animatie uitgebreid buffet ook lokale producten echt heerlijk.

Ook als je even niet via buffet wil eten aan het strand kun je t.d.m. van de kaart eten echt een aanrader.

Voor kinderen is er een uitgebreid buffet en ze komen de hele dag niks te kort ijsjes popcorn een eigen trappetje bij de bar om een kinder cocktail te bestellen :) . Heel vriendelijk personeel en de kamers zijn goed onderhouden en schoon.

Gereisd met partner in juli 2016

Met vriendelijke groet,

Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Linda Alp,
27-8-2018

Wij hadden een hele leuke vakantie! Wij hadden een familiekamer. Deze kamer was erg groot en werd elke dag goed schoon gemaakt. Er was genoeg te eten. We hadden zeker niks te kort. Erg verschillend eten wat altijd lekker en warm was. De service was ook heel goed. Hele lieve mensen hier die je altijd willen helpen met alles. Ze gaven je het beste dat ze je konden geven. Zwembaden waren ook mooi. Wij zaten vooral aan het zwembad bij het strand, omdat het daar wat minder benauwd was en ook wat frisser. Erg veel groen en natuur hier. Je zag regelmatig wel een schildpad of gekko lopen. Ook lekker strand met een mooie pier en heerlijk zeewater om in te snorkelen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Dank aan Celal usta en Sami bey!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geen 9 waard

M. Molendijk,
23-8-2018

Pluspunten: mooi resort door laagbouw en fraaie tuin. Breed zandstrand. Goede airco op kamer. Prima bed + stapelbed. Animatie ok. Niet ver van luchthaven. Ligging in the middel of nowhere, maar dat wisten we van tevoren.

Minpunten: het handdoeken leggen aan de zwembaden. Dit begint al voor 7 uur. Om een plekje te krijgen moet je de wekker zetten. Heel vervelend. De zwembaden zijn ook te klein voor het aantal mensen.

Het eenzijdige, soms smakeloze eten. Veel gericht op oosterse mensen. Buffetrestaurant is massaal. A la cart restaurant prima, maar slechts eenmaal per verblijf.

Heel veel muggen ‘s avonds.

Voor ons geen Turkije meer in juli/augustus. Te warm, 35 graden.

We waren enthousiast geworden door de reviews hier, met en gemiddelde van een 9, maar dat is het volgens ons echt niet waard. We zijn eerder in all inclusieve resorts geweest, die beter waren en die wel een 9 verdienen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad.

Janssen,
16-8-2018

We hebben echt genoten hier. Personeel erg vriendelijk, kamer mooi ruim. Het eten was prima,voor ieder wat wils. Erg kindvriendelijk hotel,zij hebben zich dan ook uitstekend vermaakt. Animatieteam top! Avondprogramma afwisselend met goede dansgroepen.

Als er dan toch een minpunt genoemd moet worden is het wel het handdoek leggen morgens vroeg,en vooral door mensen die je dan de rest van de dag niet meer ziet, dit zou moete mogen maarja wat doe je eraan. Verder geen klachten. Misschien tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018