Zoover
Hotel Titanic Beach Lara

Hotel Titanic Beach Lara

8,3

Was een heerlijke vakantie, zou zeker terug gaan.

Sabine
13-7-2019

Heerlijke vakantie, goede service, mooi, nette kamers.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een sprookje wat uitkomt

Jeanny van de louw
11-7-2019

super mooi , schone kamers lekker eten leuke animatie, een sprookje

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch hotel

Marinus Koopman
11-7-2019

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Vorig jaar mei 2018 met kinderen en kleinkinderen (3 en 4 jaar) geweest, ze hebben het er nu nog over, zo leuk vonden ze het. Januari samen met

mijn vrouw geweest, iets koeler maar ook helemaal geweldig. Allemaal lief personeel. We hebben daarom weer besloten om samen met de kinderen en kleinkinderen in oktober met de Herfstvakantie een week te gaan om ons allemaal lekker te laten verwennen. We verheugen ons er nu al op. 👍

Gereisd Met partner in januari 2019

Zeker een goed, mooi hotel.

Yvonne
4-7-2019

Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel en mooie zwembaden. Strand eettent super goed eten. Kebab, halve haan gegrild, friet, pizza, fruit enz. Badkamers zijn verouderd. Deze zijn nog met bad en voor minder validen niet fijn. Weinig kastruimte, goed gevulde ijskast. Nadeel is dat er 's morgens om 7 uur al veel handdoeken zijn neergelegd bij de zwembaden. Winkels en bazaars op loopafstand. Vriendelijk entertainment personeel. Al met al een goed hotel. We hebben er zeker van genoten!

CRM Management, Guest Relations Manager, 6-7-2019

Beste Yvonne,

Dank U wel voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara Hotel en voor het delen van Uw persoonlijke vakantie beoordeling. Alle feedback wordt uiteraard gedeeld met het management.

We zijn blij om te lezen dat U over het algemeen tevreden was met ons hotel en services en we hopen U hier nogmaals te mogen verwelkomen.

CRM Management

Heerlijk hotel! Zijn er meerdere keren geweest!

Anne-Lotte
24-6-2019

Super aardig personeel, goed eten en drinken en erg goed hotel. Kamers zijn erg mooi, goede bedden en van heerlijke mini bar voorzien. Wat wij ook fantastisch vonden was het restaurant aan het strand waar je van de kaart heerlijk kon lunchen! (Zit bij je vakantie inbegrepen)

Gereisd Met partner in september 2017
CRM Management, Guest Relations Manager, 6-7-2019

Beste Anne-Lotte,

Dank U, allereerst, voor Uw beknopte maar positieve beoordeling, na Uw welverdiende vakantie in Titanic Beach Lara Hotel!

Het is voor ons een genoegen om te lezen dat U wederom heeft genoten van Uw vakantie en we hopen U nog veel vaker als onze vaste gasten te mogen verwelkomen!

CRM Management

Geen ultra all in en eerder 4 sterren hotel.

K
9-6-2019

Standaard kamers met weinig opbergmogelijkheden. Vreemde tijden dat de airco niet werkt(18.00-22.00) Eten is goed alleen nooit gevarieerd. Het ergste is dat je vroeg je bed uit moet om een handdoek te leggen anders heb je echt geen plek!. Wc zijn verschrikkelijk smerig!!ultra all in is het niet. Kinderen moeten overal voor betalen zelf voor een kleine draaimolen. Slechte avond programma voor kinderen en voor volwassen. Na 12.00 is dit hotel uitgestorven. animaties overdag voor de kinderen is goed. Slecht sprekend personeel. Het hotel gaat niet serieus met klachten om..meerdere malen geklaagd over de toiletten die vies waren en handdoekleggers. Wat ze proberen te doen is een copabana verhuren. Dat kost tussen de 80 en 115 euro. Voor mij is dit zeker geen 5 sterrren hotel. Eerder 4. Voor het geld kan je beter naar ander hotel gaan. Ik zou dit hotel links laten liggen voor het geld.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar

Lucia
5-6-2019

Titanic is een groot resort met persoonlijke aandacht van personeel mits je daar ook zelf voor open staat.

Het personeel dat in het restaurant in de bediening werkt was over het algemeen vriendelijk en gastvrij. Ook bedienend personeel bij de bar in het gebouw en tegenover het gebouw was zeer vriendelijk.

Wij hadden gekozen voor een swim up kamer en dat is enorm goed bevallen ( niet iedere reisorganisatie schijnt dit in zijn bestand te hebben) .

De shows waren professioneel en de white party met vuurwerk en al was geweldig.

Minpuntje is dat er bedden bezet worden met baddoeken .

Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn voor het management om dat in de gaten te houden en gewoon een opruiming te houden als mensen na 11 uur nog steeds niet verschenen zijn maar wel een bed bezet houden.

Wij zijn nog niet uitgekeken op Titanic!

Beste Lucia,

We willen U hierbij graag bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara Hotel voor Uw welverdiende vakantie, en ook voor Uw waardevolle tijd om Uw persoonlijke en positieve beoordeling hierbij te delen.

De tevredenheid van onze gasten is voor ons de hoogste prioriteit en we zijn blij dat U voor het grootste gedeelte tevreden was met Uw verblijf, ons hotel, services, kamers en faciliteiten.

Uw feedback is uiteraard gedeeld met het management om te zien of en hoe we onze services kunnen verbeteren.

We hopen U en Uw familie nog veel vaker te mogen verwelkomen in Titanic Hotels!

CRM Managememt

Prima

Kelly
5-6-2019

Titanic is een prima hotel, alles op resort is goed te bereiken. Het eten is goed , maar wel iedere dag hetzelfde. Dus je moet zelf variëren . Kamers in hoofdgebouw vind ik te klein. Nu uit de koffer geleefd, die op een tafeltje lag omdat kastruimte zeer beperkt is. De openbare toiletten zijn smerig. Na 3 x klagen de moed opgegeven. Voor 07:00 je bed uit heb je een ligplek mits je een handdoek neerlegt. Hotel doet hier niks aan... dus het voor lief genomen en de wekker gezet. Veel Engelsen. Het hotel is prima, heb me gerust vermaakt! Er wordt hier echte Coca-Cola en fanta geschonken. En de cocktails zijn lekker, de kwaliteit van de drank is super. Maar dit is wel mijn laatste keer hier geweest qua prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Beste Kelly,

Dank U wel voor Uw keuze voor Titanic Beach Lara en voor Uw persoonlijke vakantie beroordeling.

We zijn blij te lezen dat u over het algemeen met ons hotel tevreden waren maar betreuren het toch te lezen dat niet aan al Uw verwachtingen is voldaan. We willen U graag mededelen dat we al Uw feedback hebben doorgegeven aan de desbetreffende managers, en Uw feedback zal worden gebruikt in de meetings.

We hopen dat U hierbuiten een prettige vakantie heeft beleefd, en dat we U alsnog mogen verwelkomen om ons van onze services te kunnen overtuigen.

Nooit meer

Raymond
3-6-2019

op2de dag 65 vogelstronten geteld op terras werden pas op 3de dag na klacht in de avond 1malig opgekuist.1ste bar tuin 3pers achter 6voor en 16duiven op de bar op propere tassen glazen koffiemachiene enz. Aan leidinggevende gevraagd of hij pint of koffie wou met of zonder stront.De rest van verlof genegeerd door barpersoneel.Hele dag plassen onder stoelen en tafels pool bar.Hele dag 5 tot 30 pers in rij om aan drankje te geraken rollerscate bediening nog nooit van gehoord.Heren wc hele dagen vuil.Wandelpad naar zee vol putten gaten en barsten.Pool resto etensresten op de grond werden niet opgeruimd.Hoofdresto matig goed zonder extras zoals amuses gerookte zalm gambas.Deed mij denken aan mijn verplichte legerdienst anno 1976.Winkelier hotel met medeweten van hoteldirectie Grote Bedrieger.Krant 20tl=3euro moet 5euro kosten niet akkoord securety op uw nek wat ook gebeurd is,ik was de bedrieger.Geen 5x waard maar 3

Beste Raymond,

Dank U voor Uw tijd Uw persoonlijke vakantie beoordeling hierbij te delen.

We betreuren het zeer te lezen dat U niet tevreden was met Uw verblijf, en dat het aanbod van onze restaurants U zelfs aan Uw legertijd deed herinneren, daar waar veel van onze gasten juist zeer tevreden over zijn.

We hebben Uw feedback, wat U hierboven en ook wat U al aan ons in het hotel heeft gemeld, in detail doorgegeven aan alle relevante afdelings managers.

Super

Annemieke Looijschelder
27-5-2019

Een super verblijf gehad in dit mooie resort. Het eten was super en zeker de midnight snacks is ook een aanrader. Personeel is super vriendelijk. Het enigste wat we kunnen zeggen koop niks in het kleine supermarktje in het resort daar betaal je echt de hoofd prijs...loop even na buiten en daar heb je alles wat je wil voor weinig. Er is van alles te doen voor jong en oud wij hebben ons in ieder geval niet verveeld. En we komen zeker nog een keer terug😊🏝

CRM Management, Guest Relations Manager, 5-6-2019

Beste Annemieke Looijschelder,

Allereerst willen we U graag bedanken voor Uw persoonlijke en positieve bijdrage op de site naar aanleiding van Uw vakantie in Titanic Beach Lara Hotel.

Het is ons een groot genoegen om te lezen dat U zo genoten heeft en we hopen U en Uw familie hier dan ook graag nog veel vaker te mogen verwelkomen!

Tot dan, met vriendlijke groet,