Zoover

Hotelstersterstersterster
8,6

Nicole
27-10-2019

Super vakantie gehad, niet ver van de luchthaven de kinderen 8 en 11 jaar hebben zich goed vermaakt de jongste in de kidsclub van s'morgens( tussen de middag is het 2 uurtjes dicht) tot s'avonds de oudste vooral met het animatieteam wat overdag om het half uur wel wat organiseerde. S' avonds was er ook genoeg te doen. Bij het Aquapark was het ook goed geregeld er stonden werknemers bij de glijbanen. Ook het heel vroeg opstaan voor je handdoek te leggen was niet nodig. Het eten kon wat gevarieerder, maar er was genoeg en goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste gast,

Bedankt voor de positieve feedback! We zijn verheugd te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en u een prettige vakantie kunnen voorbereiden.

Uw mening is erg belangrijk voor ons. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor vragen en suggesties over het hotel.

Help ons snel weer!

Zonnige groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

Goed en schoon hotel

Cevdet
26-10-2019

Vooral Linda van de Entertainment uit Brabant , niet vergeten een praatje mee te doen !

Verder Super schoon hotel.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen.

Hun meningen zijn erg belangrijk voor ons, dus het is des te beter om ze met alle punten te beoordelen. We verwelkomen je graag op je volgende vakantie. Tot die tijd wensen we je het allerbeste.

Super leuk hotel

Indy
24-10-2019

Super netjes hotel en goed geregeld, vooral een familie hotel, zou fijn zijn als er meer voor de jeugd van 16-18 zou kunnen komen

Beste gast,

in naam van het hotel, heel erg bedankt voor de goede beoordeling. We zijn verheugd te lezen dat u een ontspannen vakantie heeft gehad en zouden ons hotel aanbevelen.

Super hotel

Mae
24-10-2019

Ik vind het een prima hotel zeker een familie hotel en voor kleine kinderen alleen er mag wel meer voor de jeugd komen zoals bijvoorbeeld verschillende feestjes

Help ons snel weer!

Met zonnige groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

Prima alleen kan beter

Jaimy
24-10-2019

Ik vindt het een prima hotel alleen de vriendelijkheid van de medewerkers kan wel wat beter en ze doen niet veel moeite om engels te praten en voor de oudere kinderen zijn er wel weinig partys en derkelijke

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen.

Met vriendelijke groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

Had meer voor jongeren verwacht

Julia
24-10-2019

Het was een leuke tijd overdag, s’avonds was het wat minder. Mooie baai en mooie zwembaden. Weinig te doen voor jongeren.

Beste gast,

namens het Sherwood-team, heel erg bedankt voor de geweldige beoordeling. We zijn verheugd te lezen dat je genoten hebt van je verblijf en graag tot ziens!

Met vriendelijke groet, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

Top hotel

Anne
24-10-2019

Prima hotel niks op aan te merken!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Beste gast,

Bedankt voor de positieve beoordeling en de gedetailleerde indrukken met betrekking tot uw verblijf bij ons. We zijn verheugd om te lezen dat we je hebben kunnen voldoen en we zien je graag weer.

Voor vragen en suggesties zijn wij altijd beschikbaar.

Met vriendelijke groet, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

Super

Miranda
19-10-2019

Het is een super hotel zeker als je met kinderen komt. Van het eten tot animatie is het super!! Animatie team willen we zeker bedanken met onder meer Linda Dasha Tito Carlito en David en Boyka.

We zijn hier voor de 2e keer en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Super vakantie mooi hotel

W van den broek
10-9-2019

Mooi hotel en mooi strand . Het hotel is heel hygiënisch en de kamer worden heel goed schoon gemaakt. Personeel is erg geweldig en zeer vriendelijk het animatie doet uitstekend hun best en vermaakt iedereen van jong tot oud. Voor ons was het makkelijk dat er een Nederlands meisje genaamd Linda is die alle talen spreekt en ook zeer vriendelijk is. Dank aan manager Boyka.

We raden het zeker iedereen aan

Gereisd Met partner in september 2019
Rabea Kücüksu, CRM Representative, 27-9-2019

Beste gast,

Namens het hotel wil ik u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling en de leuke opmerkingen over het personeel en de diensten. Natuurlijk verwelkomen we je graag nog een keer.

Als u vragen of suggesties heeft met betrekking tot het hotel of een van de andere Sherwood-resorts en -hotels, staan wij altijd tot uw beschikking!

Fantastisch!

Yannick
8-9-2019

Super goed hotel! Leuke feestjes en goed eten. Animatie is ook erg gezellig!

Gereisd Met vrienden in september 2019
Rabea Kücüksu, CRM Representative, 27-9-2019