Zoover
Hotel Delphin Diva Premiere

Hotel Delphin Diva Premiere

8,8

Fantastisch een een top hotel

Francis
25-5-2019

Ja mijn vakantie met mijn moeder

Was helemaal toppie,en vooral hoe het personeel

Daar met je om gaat,echt met een wordt geweldig,

En er werk een man daar cagtay aydin,en die werkt bij rilisjes rekwest en dat is een een kanjer en een topper,die moeten ze echt houden.

En volgend jaar ga ik weer terug samen met me moeder

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch!

Jessica
28-4-2019

Heerlijk hotel met vele faciliteiten. Veel keuze bij buffet zowel ‘s ochtends, ‘s middags als ‘s avonds. En ook tussendoor meer dan genoeg mogelijkheden voor een snack. De handdoekenservice is erg handig. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Hammam en massages zijn aan te raden! Wij hadden een familiekamer deze was lekker ruim en de kinderen hadden boven hun eigen slaapkamer met alles erop en eraan. Goede prijzen in de kledingshop. Zwembad was nog iets te koud, maar achterin het complex is wel nog een verwarmd zwembad. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Wij hebben genoten

Inge
27-4-2019

Fijn Hotel, genoten van onze vakantie! Hotel is Niet heel modern wel netjes. Ruime kamers en fijne bedden. Goede schoonmaak! Heel vriendelijk personeel. Grote eetzaal. Weinig sfeer, (veel tl-licht) wel speciaal gedeelte voor de kinderen met trampoline. Eten was prima, afwisselend en mooi gepresenteerd. Voor ieder wat wils. Buiten is het prachtig, meerdere zwembaden, mooie tuin en super schoon. Loopt zo het strand op. Temperatuur eind april was heerlijk om buiten te liggen aan het zwembad. Water was in de meeste zwembaden erg koud. Dat was jammer, zeker in het kinderbad. 1 bad was verwarmd (echt heerlijke temperatuur!) gelukkig was daar altijd wel een plekje te vinden om te zwemmen. Pluspunt dat je dicht bij het vliegveld bent. Ook even bij de buren gespiekt. Delphin imperial. Veeel groter. Meerdere verwarmde zwembaden maar Diva is voor jongere kinderen,die al wel zelfs een rondje willen maken naar de animatie, overzichtelijker.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Dit hotel is echt super en een aanrader.

Gerard
27-4-2019

Met de hele familie, 10 personen jong en oud, een week voor de tweede keer in Delphin Diva geweest. Het is een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel, zeer schoon, heerlijke eten en van alles te doen. Het hotel is minder groot en dat maakt het verblijf prettiger. Je kunt gratis met de bus naar Antalya en de shoppingcenters zijn om de hoek. Echt een aanrader en we komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Topresort !

J.Goosen
19-3-2019

Super resort en bovenal heel gemoedelijk !

Gereisd Met partner in september 2018

Top service

Miranda
3-11-2018

Gastvrij hotel, je komt niets tekort, dicht bij het vliegveld. Eten was erg uitgebreid, mooie zwembaden waar altijd plaats was. De familiekamer was netjes en schoon niet heel groot of modern maar prima voor die paar uur die je daar bent. Top zijn de jongens op skeelers die de hele dag bij het zwembad je drankje komen brengen. Er is ook een gratis busje die je naar Antalya brengt en haalt om te winkelen, ideaal.

Wij vonden het een leuk hotel waar je echt tot rust komt en echt kan genieten van de top service. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Goed hotel eten is minder

Harry
14-10-2018

Hotel en personeel zeer goed eten s avonds eentonig vaak hetzelfde en heel vaak koud voordat je aan tafel was lijkt merr op een veredelde vreetschuur

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en kamers ook goed wij hadden kamer met zeezicht geboekt

Strand en zwembaden ook goed en mooi en alles zeer schoon

Gereisd Met partner in oktober 2018

Hans Lierop
29-9-2018

Top Hotel alleen de kamers wat gedateeerd

Gereisd Met partner in september 2018

Fenomenaal!

Masja
26-9-2018

Geweldige verwenvakantie gehad, mensen die klagen over het eten zijn waarschijnlijk verveeld ofzo, want eten is er in overvloed en bijzonder lekker en met zorg klaargemaakt, elke dag weer! Kamers zijn idd iets verouderd maar wel schoon en een prima bed, personeel overal is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en doen alles om het naar je zin te maken. Als je bij delphin iets te kort komt is dat echt je eigen schuld. Ze vragen regelmatig of alles naar wens is, en wanneer niet word dat zo snel mogelijk in orde gemaakt! Echt top service!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Één aanrader

Sandrs
19-9-2018

Fantastisch hotel ..... wat een service!!!!

Glas leeg is glas vol en wat een eten voor ieder wat wils.

Snap de negatieve reactie’s niet wie het hier niet vind vind het nergens

Of jemoet thuis een sterrenkok in dienst hebben🤔

Echt een aanrader dit prachtige hotel.

En super winkels om te shoppen.

Paradijs op aarde

Gereisd Met vrienden in september 2018