Zoover

7,4

Wij komen zeker terug!

Annemarijn
25-9-2019

Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Goed hotel, schone kamers en vriendelijke medewerkers. De ligging van het hotel is perfect, je steekt de straat over en je bent bij het strand. In de buurt is genoeg te doen en te beleven. Ik kom hier zeker weer terug!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Happy om terug te komen

Richard van Gulik
17-6-2019

Rekening houden met vooraf boeken zeezicht hadden wij geboekt dus denk je is betaald maar nee hoor extra vijftig euro bijbetalen of uitzicht op bouwwerken zijkant ook koelkast betalen kan ook niet vind ik persoonlijk goed personeel daar en de Huishond een lief beest en genoten van ons Alanya Turkije wat een geweldige plaats

Gereisd Met partner in juni 2019

Super!

Elena
11-6-2019

Superlocatie, recht tegenover het strand en op loopafstand van winkeltjes en restaurants!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Zeer mooi hotel gelegen aan de zee en de boulevard

H. Thijssen
22-9-2016

Hotel is erg mooi gelegen tegenover de zee. Alle kamers zijn netjes verzorgd en redelijk groot en proper. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en nieuwe handdoeken. het ontbijt is goed met redelijk veel keuze.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Prima hotel wij komen er al jaren

Jannie en Ab
30-10-2014

Alanya er is altijd wat te doen

Gereisd Met partner in oktober 2014

schoon hotel

yvonne
19-9-2013

lekker hotel kom er al jaren eten ja de ene keer beter als de andere keer maar wel vooruit gegaan .en anders lekker ergens anders eten is ook geen ramp volgend jaar zijn we er weer

Gereisd Met partner in augustus 2013

goede kamers, Eten bar en bar slecht!!

Tim
5-8-2013

De kamers opzich waren netjes en goed alleen de bedden waren behoorlijk hard.

Het Eten was zeer slecht, geen brood bij het ontbijt en de melk was zuur! Het diner bestond voornamelijk uitsalades en pasta.. Voor het overige Eten moest betaald worden.

Gereisd Met partner in januari 2013

Prima hotel voor deze prijs

A.Riezebos
10-6-2013

Bijzonder vriendelijk personeel

Mooie kamers nieuwe douche cabines

Kamers aan de zee kant prachtig uitzicht.

Gereisd Met partner in mei 2013

Erg naar ons zin gehad

Siegrid
25-2-2013

Accommodatie was goed voor elkaar. We hadden een schone douche en toilet dat ook elke dag redelijk goed werd schoongemaakt. De kamer was dus prima in orde. De minpunten waren dat zelfs de leiding gevende/ manager een date wou met een vriendin van mij, en dat het personeel erg graag met ons wou afspreken. Daardoor voelden we ons niet heel erg fijn meer in het hotel.

Het zwembad viel ook heel erg tegen, was bijna nooit zon, en zat vol met chloor. Een paar honderd meter verderop was het afval water op de zee aangesloten!

De locatie is opzich wel mooi, alleen zit je niet tussen de leuke hotels in, maar zit je op het einde van de boulevard. Het is klein halfuurtje lopen naar het centrum. Er zit een winkeltje vlak naast het hotel.

geen tweede keer meer in dit hotel

erik
4-11-2012

Mijn titel zegt genoeg denk ik zo,

de kamers zijn heel mooi, heel erg schoon hotel, maar het eten s'avonds is

echt slecht, koud, een soort vlees,vis of kip, dus lust je dat niet zit je alleen rijst te eten die met veel water op je bord word gedaan, kort om, deze kok kan echt NIET koken, kom al jaren in alanya, dit hotel heeft het slechtste eten dat ik er ooit hebt gegeten!!

Dame achter de receptie zegt niks, zeer onvriendelijk.