Zoover

Hotelsterstersterster
7,7

Schoonen-van der Elst
22-5-2019

Een prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, met name Mevlut. Ylmaz.

Prima hotel

Wilma Kool
22-5-2019

Heel fijn hotel goed eten vriendelijk personeel vooral Sef Mevlut Ylmaz die goed nederlands spreekt topper van een vent.

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed hotel maar slecht eten

van Wijlick
13-5-2019

Sommige kamers zijn erg mooi en nieuw, anderen zijn erg oud. Desondanks werd er goed schoongemaakt. Harde bedden en door het slechte gordijn waren we om 7:00 wakker elke dag. Het zwembad is goed maar niet verwarmd. De bedjes bij het zwembad liggen ook goed. Terwijl andere mensen zeggen dat je 1 euro moet betalen voor de handdoeken, was dit bij ons niet het geval. Het eten was zeer slecht. Het eten was meestal koud/lauw. Het werd warm gehouden op een temperatuur tussen de 20 en de 28 graden. Dit is natuurlijk niet genoeg om het eten op 60 graden te houden zoals het hoort. Wanneer je iets van het koude eten zegt, wordt er niks mee gedaan. Vooral bij de bar en het restaurant waren er Russen de continu voordringen. Het personeel deed zijn ding maar zeker niet meer dan dat. Animatie probeerde ook geen band te leggen met de gasten.

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer! Suite betaald maar kreeg normale kamer

Acecilia
8-5-2019

We hebben voor een suite betaald, maar kregen een normale kamer. De serveerster van het restaurant was zeer onbeschoft. Er is een algemene fooienpot maar de "dansende" serveester stopt al de fooien in haar bh.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldig verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar!

R, U en I
7-5-2019

Schoon hotel, ruime kamer met zeezicht. Animatieteam (Malike, Farid, Maya en Buket) is super: mini disco van 08:30-09:00 uur, daarna animatie voor volwassenen. Jammer dat je voor bepaalde extraatjes moet betalen, zoals bingo, popcorn/suikerspin, shirtje verven).

Eten is heerlijk en divers. Personeel werkt hard. Bediening is aardig (dame met een bril en Orhan + manager Mevlut die Nederlands spreekt).

Op woensdag is er markt (+/- 15 min loopafstand). Aan beide kanten van de straat heb je een shopping mall en op de hoek van de straat een reisbureau voor excursies, handig!

Enige minpunt was dat het zwembad niet verwarmd was. Het water was erg koud; daar konden ze niets aan doen (ook niet voor het binnenbad) én dat er geen rekening wordt gehouden met gasten die laat in de avond aankomen en/of heel vroeg in de ochtend moeten vertrekken. Er hoeft geen buffet klaar te liggen, maar een broodje o.i.d. en wat te drinken is bij wijze al genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Richard Dikken
15-10-2018

Het hotel is ruim opgezet en zeer netjes. Helaas zijn de bedden erg hard. (maar dat is normaal in Turkije) Het eten is veelal gebaseerd op Russische toeristen die er ook massaal waren. Handdoekenservice is niet gratis. Als je de handdoeken wilde verwisselen dan diende je 1 euro per handdoek te betalen. Voor een all inclusive hotel waren de openingstijden om te eten vrij mager. ER was geen late ontbijt mogelijk. Evenals de late evening snack. A la carte eten is een ander begrip dan wij kennen. Zij hebben nl het menu al samengesteld op een kaart.

Strand is prima alleen de parasols hadden hun langste tijd wel gehad.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Ons zullen ze daar zeker niet meer zien

marc van puyvelde
28-9-2018

Slecht hotel, de kamers zeker geen 4 sterren waard schimmel op de muren niet opgekuist bij aankomst hebben een andere kamer gevraagd was o.k maar moesten 10€ per dag bijbetalen denk dat ze dat daar altijd doen wand er waren daar nog mensen met dezelfde problemen .het eten was gewoon maar ook niet slecht maar ook niet speciaal de zwembaden en de plaats aan het zwembad waren wel heel goed altijd plaats maar voor de handdoeken aan het zwembad moest je 1€ betalen bij het wisselen en alsook het kluisje op de kamer moet je 2€ per dag bijbetalen en dat bij een al in .Mij zullen ze daar zeker niet meer zien zo een kamer had ik nog nooit gezien we hebben er fotos van getrokken voor het geval dat ze het zouden ontkennen de netheid was ver te zoeken juist aan de balie was het proper.Het is niet omdat je een voordeelkamer boekt dat het niet proper en gezond moet zijn om er te slapen.laatste dag ben ik nog ziek geworden ook diarree en maagpijn .

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi hotel eten is slecht !

Han Voortman
27-9-2018

Het is opzich een mooi hotel, alleen geen 5 sterren waard. kamers zijn mooi en netjes.

Het eten is verschrikkelijk slecht, genoeg keuze maar allemaal niet te eten we hebben het 4 avonden geprobeerd maar zijn daarna 10 avonden alleen nog maar uit eten geweest !

Gereisd Met partner in september 2018

Stel je verwachting bij!

Erwin Dethmers
22-9-2018

Dit hotel suggereert een 5-sterren-hotel te zijn, maar schijn bedriegt. Wij zijn geen klagers maar realistisch zijn we wel. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte. De kamer is ruim en schoon en de bedden en het sanitair zijn prima. De kamer is wat ons betreft het enige wat voldoet aan de criteria. Voor de rest viel het ons echt tegen. De capaciteit van de 2 liften is te krap voor het aantal gasten, regelmatig was het eten koud, personeel is - op een enkeling na -niet gastgericht en spreekt nauwelijks engels, wifi is er alleen in de lobby, zwembaden zijn goed en schoon, er zijn voldoende ligbedjes, maar de meeste zijn stuk. Dat geldt ook voor de parasols. Animatie is veelal gericht op Russische gaten. Al met al een hoop minpunten voor een vijfsterren hotel. Wij hebben wel een fijn verblijf gehad en genoten van onze vakantie. Ga er gerust heen, maar stel je verwachtingen bij.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Nooooooit meer

P.E.E. Smith
19-9-2018

Slechtste hotel ooit. Elke dag koud eten. Weinig variatie qua eten. Kapotte bedjes onvriendelijk personeel. 3 sterren niet meer. Groot drama. Nooit meer.

Gereisd Met vrienden in september 2018