Zoover

7,9

Aardig

MM Kroes
18-10-2019

Mijn dochter en ik besloten om hier naar toe te gaan,het zag er mooi uit en kreeg veel waardering

We vlogen met Onur Air,we begonnen al met een enorme vertraging en ipv om 12 uur 's avonds aan te komen was het half 3 'snachts

Het hotel is netjes, kamers prima maar!!!

Er staat dat er 3 zwembaden zijn, ja dat klopt maar 1 kan je niet gebruiken want daar staan stoelen en tafels omheen voor lunch en diner.

1 zwembad daar wordt de hele dag keiharde muziek gedraaid daar hou je ook in een uur voor gezien,

het derde zwembad is prima met glijbaan

Het is All inclusive dat wel,maar overdag konden we nergens Cola Light krijgen alleen bij de lunch of avond eten,en de drankjes zoals Campari of Martini smaken echt anders.

Bij vertrek kregen we wel keurig een ontbijtje mee.

Hotel is verder prima,personeel heel erg aardig,jammer dat er 's avonds niet zoveel te doen was.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Nachtmerrie hotel Nooit meer

Shenna
11-10-2019

Wij zijn 30 september hier met 7 personen waar van 2 kindjes 2,5 en1 jaar naar dit drama hotel gegaan Deze kamers zijn zo vies goor en staan vol met schimmel als je gaat douche komt de vieze drek van de vorige bewoners te goor voor woorden bedden goed zit gewoon vol bloed buiten is alles gebouwd met hellinkjes het is totaal niet kinderwage en rol stoel vriendelijk je rolt er net zo hard weer vanaf als dat je er tege op bent gelopen.. het zwembad is ook levens gevaarlijk voor dat je het weet lig je op je gezicht! Kortom gezegd een bouwval is er niets bij!!

En dan het eten alles is koud vies en je kunt gelijk door na de wc die nog te goor is om aan te zien!!!

Vreselijk dit hotel een groot drama

Een 1 is te goed voor dit hotel

Na meerdere gesprekken met de manager wat 2 dagen heeft geduurd zijn we uit eindelijk over geplaatst naar katya hotel dit is wel egt een top hotel ook echt een aanrader!! Maar krizantem kan beter plat

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Geweldig

Bicker
19-8-2019

Er zijn heel veel Russen in dit hotel , zelfs het personeel spreekt het en de muziek word erop aangepast. Verder was het hotel en kamers netjes schoon. Het eten was ook goed. Koud is het meestal altijd wel in all inn hotels maar dat is vaak zo . Voor kinderen ook heel leuk. Het strand heel dichtbij. Zwembaden daar zijn er 3 van alleen erg glad aan de rand. Personeel super vriendelijk. Ligging prima je bent met de bus binnen 10 min ik alanya. Het plaatsje oba is op loopafstand ook leuk om heen te gaan.

Rum en wisky behoren bij dit hotel niet tot het all inn concept. Wat vaak wel zo is.

Prima vakantie gehad. Alleen nooit meer vliegen met onur air

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig

Sita
11-7-2019

Heel gezellig hotel. Vlak bij zee. Bij het hele gezellige OBA. 20 minuten lopen naar Alanya. Fijne boulevard. Ontzettend gemoedelijk personeel . We hebben genoten.

Gereisd Met vrienden in september 2017

De moeite waard om daar heen te gaan ik wil ook .

Jacqueline Allart
9-7-2019

Ik was hier alleen maar had een mooie kamer en het eten was lekker.Animatie was ook goed.Hotel staat qua ligging goed want winkels en markt is straat er naast.Personeel zeer vriendelijk.Als het lukt ga ik dit jaar weer.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

fantastisch!

Laura Riepe / Anouk
10-6-2019

Het is echt een supergoed hotel! Op all in basis echt goed eten. Kamers zijn netjes en omgeving erg schoon. Geweldige locatie en ontzettend vriendelijk personeel. Leuk animatieteam voor jong en oud. Bushalte recht voor de deur ideaal. Strand bereikbaar door een tunneltje echt top! Ik zou heel graag weer terug willen naar hetzelfde hotel, fantastische vakantie gehad. Dikke 10!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Anouk
9-6-2019

Het is een netjes hotel, had een erg leuke week.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

1 keer, maar volgende keer iets anders

Frank
27-8-2018

Hotel is echt aan onderhoud toe.

Kamers is zo oubollig en de badkamer ziet er niet uit douche cabine valt van ellende uit elkaar kraan lekt water spuit keihard uit de douchekop en is bijna niet in te stellen. word of heel heet of koud.

Dan de bedden, op zich liggen die redelijk maar zien er niet meer uit oud versleten kapot.

Dan het personeel. De meeste obers zijn erg gezellig en vriendelijk er lopen er een paar tussen die niet echt vriendelijk kijken, dan de barman die denkt volgens mij dat iedereen alcoholist is want wil overal drank in doen, en snapt de bestellingen niet (is of een wel heel korte termijn geheugen of ????.

Dan het eten, er is heel veel keus en alles ziet er goed uit alleen veel is niet echt warm meer ook al ligt het er net. Eten wat zo klaar gemaakt word (vlees of vis) is echt goed en smaakt ook lekker. Tussen het eten door wordende vruchten sap en water afgesloten dat is erg jammer.En dan de Russen afschuwelijk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Schrikbarend

Jonjora
24-8-2017

Wouwww wat een armoedig hotel, alles is echt letterlijk tegen gevallen van hotelkamer tot eten zelf de koffie is niet te drinken, dit is echt dramatisch allemaal voor de mensen die dit hotel willen boeken doe het niet, jullie krijgen spijt!!!!!!! Dit hotel is echt niet meer dan 2 sterren

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

grandioos en een aanrader om weer te gaan

wim venema
25-5-2017

ze doen er alles aan om je het zo aangenaam mogelijk te maken gaan voor je naar de apotheek en betalen zelfs de medicijnen.en gratis badlakens voor het bedje elke dag een schone

Gereisd Alleenreizend in september 2016