Zoover

8,7

Heerlijk verblijf gehad!

Chantal Hessels
9-11-2019

Dit is een heerlijk hotel. Hele lieve mensen die er werken. Perfect schoon. Heel gastvrij. Je voelt je echt welkom. Ik zou hier zo weer heen gaan. Wel veel ouderen. Dus voor kleintjes weinig te doen, maar we hebben ons echt vermaakt met onze zoontjes. Eten was heerlijk. Ligging perfect. Zo op het strand en aan de boulevard. Wel nog een lang stuk rijden (2 - 3 uur) vanaf Antalya. Andere nadelen waren de temperatuur van het zwembadwater, erg fris, en weinig fruit (misschien vanwege einde seizoen), ook zijn de balkonnetjes heel klein. Maar voor deze prijs en voor de liefde van het personeel zou ik zo nog een keer teruggaan!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Henriette Driezen
31-10-2019

We zijn hier voor de 5e keer geweest. Het blijft een gezellig en leuk hotel. Het als een soort thuiskomen ieder jaar weer. Hard werkend personeel die jou een zeer geslaagde vakantie wil bezorgen. Het eten is goed. De kamers worden goed schoon gemaakt. Dit jaar een nieuwe strandtent op het strand. Geweldig.

alleen de toiletten in hal moeten ze wel aanpakken. Die hebben een lucht die je met het schoonmaken er niet uit krijgt.

Gereisd Met partner in oktober 2019

in een woord SUPER

Kitty Pelzers
12-10-2019

Gezellig en perfect hotel

heel veel vaste gasten (dat zegt genoeg toch).

Kleopatra dreams beach tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Syl
15-9-2019

Voor ons was het een luxe vakantie met gastvriendelijk personeel. Nederlands talige hostess en receptioniste. Lekker eten in het restaurant, fantastisch. Strand mooi en naast het hotel. Een en al mooi hier! Super kamer, goed schoon en netjes. Taxi staat voor de deur en brengen je netjes waar je heen wilt.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Debby
15-9-2019

Prima hotel, heel erg fijn gehad..

Bij aankomst mogelijkheid uitbreiding tot ultra all in. Prijzig maar zeker waard. Geen spijt van gehad

Minibar gevuld iedere dag , handoeken service, ligbedden en parasols op strand erbij in. En eten ol het strand .. hmmm heerlijk echt een aanrader. Ook het Kluisje zat in de Ultra all in.

Super ! Mijn man had last van zijn rug en we gaven dat aan. Toen kregen we een dikke topper op ons matras ,dit was echt fijn.

2 nederlandse hotel medewerksters maakten het extra fijn. Hotel over algemeen vrij klein maar zeker goed. En strand idem dito. Mooie strandtent waar je heerlijk kan zitten.

Eten in hotel is goed niet super uitgebreid, Zou wat meer variatie in kunnen zitten is persoonlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Rutteman
10-9-2019

Fantastisch personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Anoniem
10-9-2019

Lekker dichtbij het strand. De stad is ook goed te bereiken.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Toppp

Martin Kool
10-9-2019

Heerlijke locatie tegenover het strand waar je ook all-in hebt

Gereisd Met partner in juni 2019

In een woord geweldig, echt top top top.

Dick Dorsman
9-9-2019

Dit is echt een top hotel, aardige mensen goed eten echt alles is top hier en netjes.

Wij gaan zeker hier nog een keer terug komen.

Gereisd Met partner in september 2019

Gaston
4-9-2019

Het hotel is dicht bij het strand een heerlijk all inclusief. Het eten is goed! Vriendelijk personeel, en Nederlands talige Soraya van de guest relation heeft goed geholpen. Kamers ook goed en aan de rustige schaduw kant. Lekker airco op de kamer.

Gereisd Met partner in september 2019