Zoover

8,4

Niets te verliezen!

Cedric
19-11-2019

Zeker en vast een leuk hotel, vriendelijk personeel.

Animatie in de avond is voor jongere mensen wel minder althans dat ze wel hun best deden, misschien ligt dit wel aan het feit dat het buiten seizoen was.

Gereisd Met partner in november 2019

Tja , eerst research naar aanwezigheid Russen

Wiebe Boer
17-11-2019

Kamers goed . Eten slecht . Geen comfort sfeer. Personeel erg afstandelijk. Wel schoon .

Helaas was ook deze accomodatie , zoals zo velen in het mooie Turkey, geïnjecteerd met een kwaadaardige virus : Russen . Schreeuwen , heberig , vet , lelijk en meestal dronken . Onfatsoenlijk geen word Engels . Erg onheimlich als je met een stuk of wat van deze mislukte sapiens in een lift zit . Koude oorlog is zeer zeker niet voorbij. En dit is niet de eerste keer dat ons overkomt . Jammer

Gereisd Met partner in november 2019

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Roman
8-10-2019

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Animatieteam was aan de opdringerige kant. Goede ligging bij een grote bazaar. Aan het strand voldoende bedjes. Aan het zwembad kwamen er nog wat zwembaden te kort. Eten was wat aan de matige kant en het vlees smaakte vaak hetzelfde. Vriendelijk personeel die hard werken om het hotel schoon te houden. Goede kamers maar vrij gehorig. Goede Wi-Fi. Een goede vakantie gehad, maar we zouden er niet snel naar terug gaan.

Gereisd Met partner in juli 2019

Marleen
5-8-2019

Zijn hier van 20 Juli tot 3 Augustus geweest,Dit is een echte aanrader,het personeel is heel aardig ze proberen alles voor je te doen,eten was ook heel goed veel keuzes,kamer netjes alleen matras erg hard,het hotel word goed onderhouden,animatie team is ook heel goed,heb hier met mijn partner 14 leuke dagen gehad,er zitten veel Russen maar daar heb je geen last van.Hebben er ook veel Nederlandse mensen leren kennen,was een geweldige tijd.

Gereisd Met partner in juli 2019

Wilna
11-7-2019

Goed resort,aardig personeel,eten prima,mooie schone kamers,goed zwembad,direct aan zee.toppie!!!!

Geweldig

Gina
9-6-2019

kleinschalig maar van alle gemakken voorzien. Zeker een aanrader voor een rustige vakantie. Zeer vriendelijk personeel. Genoeg ligbedden rondom zwembad en strand, dus geen wekker om bedden te reserveren. We waren met zijn vieren en er was altijd nog plaats voor 4 personen bij elkaar. Het eten was gewoon goed, met afwisselend binnen of buiten een buffet.

fantastisch

Ruud & Betsy &Fred & Wilma
28-5-2019

Het is een mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel die gelijk voor je klaar staan mooie kamers en elke dag aangevulde koelkast met sinas cola en water uit gebreide buffetten voor ieder wat wils resort ligt wat afgelegen niet aan een boulevard maar genoeg winkels in de buurt en mooie shows en mensen die klagen hebben vaak zelf niets thuis al met al een aanrader voor herhaling vatbaar

G e n o t e n

Ina Broeke
11-5-2019

Wat hebben mijn man dochter kleinzoon en ik genoten van deze vakantie, het hotel en de medewerkers waren TOP. Bij onze late aankomst werden we ontvangen door balimederwerkers die engels spraken, we konden nog een hapje eten in het restaurant ook al was het 24.00 uur

Het het eten was heerlijk voor elk wat wils.

Op het strand mooie ligbedden en er waren er voldoende dus geen handdoekje leggen.

Kortom een heerlijk kleinschalig hotel.

Heerlijke vakantie gehad!

Petra
7-5-2019

Een hele fijne meivakantie gehad met ons gezin. (leeftijden tussen 17 en 23 jaar) Mooi hotel, schoon, goede spa, heerlijk eten. Elke dag weer andere dingen toegevoegd en mooi gepresenteerd. Erg vriendelijk personeel, die er alles aan doen om het jou naar de zin te maken. Voor deze periode van het jaar een prima plek om met elkaar te vertoeven en weer bij te tanken. Normaal houden we van zandstrand, maar de kiezels vergeet je snel als je slippers aanhebt en daarna op je ligbed ploft. Topvakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Goed hotel voor een heerlijke vakantie.

Edwin Somers
3-5-2019

Prima hotel! Wat kleinschaliger dan de meeste all-inclusive hotels in Turkije. Wij waren er in de meivakantie, met twee pubers. Het hotel is prima schoon en wordt netjes bijgehouden. Wij hadden een familiekamer met twee aparte slaapkamers. De ene met een tweepersoonsbed en de ander met een tweepersoonsbed én een eenpersoonsbed. Ruimte genoeg dus. De kamers waren keurig schoon en worden dagelijks schoongemaakt.

Het hotel ligt vlak aan zee; er waren strandbedden genoeg.

Het eten is er goed, niet geweldig, maar voor elk wat wils. Niet extreem uitgebreid (heb wel eens andere buffetten meegemaakt), maar prima. Veel wordt (buiten) vers bereid.

Het zwembad is onverwarmd, maar dat een lekkere verkoeling.

In de omgeving zijn diverse restaurantjes en bazaars. Aanrader is de Alara Bazaar, waar 370 winkels gevestigd zijn met allerhande "merk-"artikelen. Wij werden en respectvol benaderd en hebben onze keuze kunnen maken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019