Zoover

2019

Waar kan ik vacantie boeken met een 3 kamerapp

Familie Wilms
7-11-2019

Super leuke vakantie s gehad in de 3kamerapp kan nu nergens vinden 1 reis met in eftalia aytur

3 kamerapp vinden

Gereisd Met partner in september 2017

fantastisch goed verzorgd en gezellig hotel

Nees Schouten
27-10-2019

Hotel met mooie luxe goed schoongemaakte kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is lekker en gevarieerd. Ligging is perfect. Pal tegenover een eigen stuk strand met stoelen tegen betaling. Tweemaal per week live muziek bij bar in tuin voor het hotel. Er is een zwembad met stoelen. Perfect hotel waar ik graag kom en zeker weer naar terug ga.

Gereisd Met partner in oktober 2019

fantastisch hotel

Anne marie Roumimper
12-10-2019

wij komen reeds 12 jaar bij Eftalia Aytur en hebben het nog steeds heel erg naar onze zin.

Fijn hotel ...fijn en vriendelijk personeel.

Een heerlijk familie hotel waar het toch lekker rustig is. Er zijn twee avonden met muziek

tot 23.00 uur.erg gezellig terras waar je in de avond na een wandeling elkaar ontmoet.

Gereisd Met partner in september 2019

Erg goed

Roy Albersen
16-9-2019

Een goed hotel ruime kamers vriendelijk personeel en alles goed schoon en netjes.

Eten ook goed al met al voor weinig geld alles naar wens. Ook is er een Nederlands sprekende arts aanwezig Dr.Hatice en assistente Beyza die erg behulpzaam zijn.

Gereisd Met partner in september 2019

voor HerhalingVatbaar

appsappy
12-9-2019

met ons 4 in een 3kamer appartement (waar je slaapt en een bak koffie s,morgens neemt en s,nachts een .....) .... gewoon waar voor wat je betaald goede schoonmaak geen problemen elke dag alles schoon van w.c. tot bed opmaak en alles er tussen in wifi alleen in de hal hebben iedere dag uitgegeten door de hele stad gewoon recensies bekijken van Turks tot Nederlandse keuken en gaan ..... prijzen vanaf 20 tl tot 100tl pp eten drank van 6tl voor een jus d Orange tot .....tl afhankelijk wat je drinkt single Malt of Champagne ;) nee vlgd jaar weer terug en genieten

Gereisd Met vrienden in september 2019

Foto’s kloppen niet helemaal op de website

Sem
7-9-2019

Het appartement zit op een goeie locatie alleen kloppen de foto’s op de website niet helemaal. Wij hadden een appartement gehuurd met de familie en dit zag er totaal anders uit wat even wennen was in het begin. Het was een prima appartement maar het is niet hetgeen wat je op de foto’s ziet en denkt te hebben geboekt. Ook zijn de appartementen erg gehorig, zo hoor je de buren praten wanneer ze op de wc zitten of als de onder/ boven buren nog aan het na-borrelen zijn op de late avonden, dat was wel vervelend (wij sliepen ook best laat en het geluid ging tot de vroege ochtend door). Ook vonden we het erg jammer dat de wifi niet beschikbaar was in de kamers maar slechts in de lobby. We hebben een prachtige vakantie gehad in het mooie Alanya en zullen ook zeker terug komen maar dan wel in een ander appartement.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Erg genoten

LadyVC
30-8-2019

Beetje achterhaald hotel, maar is goed te doen. Hotel is aan een leuke boulevard en het centrum is 10 min. lopen, het strand aan de overkant. Alleen wifi in de lobby en alleen airco in de slaapkamer. Excursies zijn een aanrader! Augustus is het wel (gevoelstemperatuur) gemiddeld 42 graden. Maar we hebben genoten! Tip voor de shoppers: boulevard is goedkoper dan het centrum :)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk

Don
18-8-2019

Op loopafstand van strand en centrum. Wij hadden logies + ontbijt. Voor een klein bedrag kon je heerlijk eten op het terras van het hotel. We hebben geen moment spijt gehad van de beslissing dit hotel te hebben geboekt.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Fam.E.
11-8-2019

Goede prijs kwaliteit.

Geschikt voor gezinnen met pubers!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Hotel prima, appartement afrader

Rob Muller
28-7-2019

Boek het appartement liever niet! Is in alle opzichten veel minder dan het hotel. Ik kan het weten; we hebben ter plekke omgeboekt.... Airco in apt is alleen in slaapkamer en op het bed gericht... Algemeen: Personeel is vriendelijk en behulpzaam alsook bereid om te werken aan oplossing van je vragen/klachten. Wifi is buiten de lounge bij de receptie ronduit waardeloos; het is er niet. Omdat je buiten de EU zit kan het flink in de papieren lopen als je buiten je bundel internet wilt. Pas op dus. Locatie tov centrum is prima; is aan te lopen of voor een enkele lira (3 TL pp) met de bus. Eten is eenvoudig en niet veelzijdig maar voldoende. Kameronderhoud hotel is goed en alles is schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019