Zoover
Hotel Antique Roman Palace

Hotel Antique Roman Palace

Hotelsterstersterster
8,3

het was weer een thuis komen

marga
14-6-2016

voor de 7 x hier in dit hotel, we werden vriendelijk verwelkomd, het eten vond ik altyd al lekker en goed,dit jaar ook weer heeerlijk, alles word zo goed schoongehouden, de tuin is ook netjes onderhouden. prachig die tuin, bij de green garden is het ook sfeervol ,heerlijk daar savonds te zitten. personeel net als altyd,heel vriendelijk, strand keurig .kamers schoon. als ik daar kom is het net of je een familie bent, september ga ik weer terug,

Antique Roman, beetje vergane glorie

Winter
7-6-2016

Kamer: Tapijt op kamer 2e jaar begreep,ik hou daar niet van. Kamer verder oké net als het bed, balkon wel erg klein (1 persoons balkon). Zwembad: ligt totaal verkeerd beetje verscholen tussen 2 gebouwen in ochtend ene kant zon middag andere kant. Eten: Ben je resort gewend dan doe je behoorlijk wat stapjes terug. Maar eten enzo op zich wel oké. Personeel vriendelijk en pluspunt hotel is dakterras. Kortom voor mooie prijs voor max. 8 dagen doen maar anders verder kijken. Ik betaalde 10 dagen 435,00 inclusief alles. Hotel is net als in hotels in (directe) omgeving ietwat vergane glorie. Uitgezonderd White gold en AsIan. Maar Asian kijkt op 1 kant uit op troosteloze huizen. Hotel zag er wel top uit,is net nieuw.

Ps. Toerisme ligt momenteel op zijn gat.

Het was weer thuis komen :)

Marga
21-12-2015

Voor de jaar in dit hotel. Net als voorgaande jaren een super vakantie gehad. Super animatie.(casper alp) eten heerlijk voor elk wat wils . Kamers schoon en mooi. Had uitzicht op zee. En de mooie berg:) personeel aardig zo als altijd. En waarderen het als je steeds terug komt. Ik weet hier ga ik natuurlijk in september weer heen. I love Antique Roman :)

super goed en vriendelijk hotel

danny
11-10-2015

het is een is een super mooi en goed hotel ook kwa prijs zeker de moeite waard eten is altijd belangrijk en hoe schoon het hotel is en dat hebben ze zeker vriendelijke mensen goede bediening

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Mooi hotel van alle gemakken voorzien

Kees
25-6-2015

Fijn hotel,vriendelijke mensen en alles goed verzorgd. Ligt direct aan de boulevard en in de buurt van Alanya. Eten is goed en voldoende.

Gereisd Met partner in juni 2015

weer een tevreden vakantie

Eltjoo
20-10-2014

ook dit jaar waren wij weer het hotel.het was weer een super vakantie, het personeel was weer vriendelijk net als voor gaande jaren mijn moeder was jarig.er werd van alles aangedaan om er een geslaagde verjaardag van te maken .de tafel was versierd,een mooie taart gemaakt voor haar, en werd het liedje happy bday voor haar gespeeld.het eten was lekker ,onbijt was ook ruime keus,iedere avond was er wel een show.als dat afgelopen was,gingen we nog gezamenlijk naar de green bar altyd gezellig ,we waren met een groepje Nederlanders wat regelmatig terug keerd in de zelfde periode...deze vakantie was weer goed gezellig.gewoon weg top...wil staf en personeel nog bedanken .voor allles..tot volgend jaar.

nooit meer

p_vande_bunt
21-9-2014

Om de woorden van Rob aan te halen hé Amigo your hot foodis to cold and yout colf food is to hot , kok doet ze best maar weing keuze patat ligt hele middag beneden in de green bar en gaat dan zo door naar boven het restaurant in 1 dag gegrilde kip dag 2 gebakken kip restant dag 3 kip in zure roomsaus kamers worden slecht schoon gemaakt en pas laat in de middag bij veel uit checkende mensen, ook touroperator toont zich hier van de slechtste kant dag 2 iemand gezien verder 9 dagen niemand geen exursie helemaal niets kortom mooie reclame maar slechte uitvoering in het echt

Goede service

Spanjersberg
29-8-2014

Hotel Antique roman palace is een heel gezellig en gemoedelijk hotel. De manager en zijn personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

De weg over steken en je zit op het strand.

Er is twee keer per week een grote markt en de winkels zijn dichtbij.

Voor 1 euro kun je met de bus naar Alanya.

De prijs kwaliteit verhouding is hier meer dan goed.

Het restaurant heeft een prachtig uitzicht op de zee.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon.

Kinderen zijn hier meer dan welkom .

Ook het animatieteam doet ontzettend zijn best.

Kortom een aanrader.

Weer een fantastische vakantie

Leo en Ellie van Oort
23-10-2013

Altijd het gevoel van een beetje thuis komen

Gereisd Met partner in september 2013

Mooi hotel

Keij
21-8-2013

Mooi, net hotel. Tegenover het strand, maar dan moet je wel een drukke weg (ze rijden er als bezetenen) oversteken.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2007