Zoover

Sorteren

Super hip en cool hotel

N.
11-8-2016

Dit hotel is fantastisch als je tussen de 18 en 35 bent, een tof modern hotel in de hipster buurt van Stockholm . Het licht in her uitgaansgebied en is daarom perfect voor mensen die willen stappen zonder ver te hoeven lopen. In her hotel zit een bar waar snachts flink gefeest wordt!

Het ontbijt is fantastisch voor iedereen wat wils ook voor gluten vrij ontbijt kun je hier terecht.

De inrichting van het hotel is natuurlijk hip scandinavisch en ze verkopen ook een aantal leuke spulletjes in de lobby.

Fantastisch hotel ik zou er zo nog een keer heengaan.

centraal maar klein

Monique
31-12-2014

Stockholm is een top stad. Het hotel daarentegen vonden wij niet zo grandioos. Erg kleine kamers waar je na 5 nachten wel de balen van krijgt. En ook van de lawaaimakende cv. De medewerkers zijn aardig maar geven niets extra's. Bij het inchecken ging er iets mis waardoor wij dachten dat de boeking niet goed was doorgekomen. Nadat de receptioniste aantal minuten ons in verwarring liet, informeerde zij ons dat het aan hun reserveringssysteem lag. Kwam bij ons niet heel profi over. Ikea bokspring bedden ok en kamers goed schoon. Je kan niet met he raam open slapen door lawaai van het razende verkeer. Ontbijt is goed, zaal is ok, maar gaf ons niet een knus gevoel. Veel geroezemoes in de sfeerloze zaal, decoratie zou schelen voor de acoustiek. Deze zaal werd ook veelal gebruikt door zakenlui, sollicitaties afnemen tijdens het ontbijt of zakelijk gesprekje.... Nee als we weer naar Stockholm gaan dan kies ik dit hotel niet weer.

Prima hotel

Astrid
26-8-2011

Het hotel is prima. Een normaal driesterrenhotel. Wel wat duurder in vergelijking tot andere steden in Europa, maar voor Stockholm goed te doen. Om de hoek van het hotel is het metrostation. Ideaal. Maar ook lopend kom je vanaf dit punt heel eind. Het is een kwartiertje naar Gamla Stan.

Het ontbijtbuffet is goed en met een ruime keuze. De service in het hotel is prima, het personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim met goede bedden, een bureautje, een fauteuil, een badkamer met douche en toilet. Voor de ramen hangen gewone en donkere godijnen. Ideaal om het vroege zonlicht in de zomer tegen te houden. Ik had een kamer aan de achterkant, heerlijk rustig. Alleen in het weekend is er uitgaanslawaai, maar dat duurt niet de hele nacht (zoals ik sommigen heb zien schrijven). Beneden staan twee computers met internet waar men gratis gebruik van mag maken. Verder was er wifi, maar daar heb ik geen ervaring mee. In de omgeving van het hotel zijn veel restaurantjes en supermarkten.

Perfect ligging met prima eten!

Michel
9-6-2011

Dit hotel heeft een perfecte liggen tegen de sofo wijk (hippe buurt) aan. Dit is veel beter dan het drukke en toeristische gamla stan. Er ligt een metro station om de hoek, waarmee je snel de hele stad kan verkennen. Maar alles is ook prima te lopen. Het ontbijt is prima! Het hotel zelf zit er hip en schoon uit, alleen de hotel kamer was wat aan de kleine kant voor 2e personen.

Prima hotel met metro in de buurt

Martijn
3-8-2010

Gedurende een aantal dagen in dit hotel verbleven. Valt niets op aan te merken. Heeft prima kamers en ziet er verzorgd uit. Eten is ook prima. Kortom geen verkeerde keuze wanneer je een paar dagen in deze mooie stad wil verblijven.

Fantastische ligging

nook
30-8-2009

Hotel ligt in een super leuke wijk. Veel beter dan de erg toeristische binnenstad.

Alles is te lopen. Onder het hotel kun je overdag en 's nachts terecht voor lekker eten en drinken. Het is "hot" bij de locals en dat zegt wat!

2008

kleine kamers

I. van Zalingen
12-8-2008

Ik vond het kleine kamers voor 2 volwassenen het door te brengen.

Erg druk hotel in lawaaierige omgeving

Bert
4-8-2008

Gunstig gelegen hotel bovenop metrostation en vrij dichtbij centrum. Wel wat klimmen na terugkeer bezoek Gamla Stan. Hotel ligt in heel levendige jonge wijk met trendy winkels en eetgelegenheden. Tegenover hotel is een Mc Donalds die door junks als uitvalsbasis wordt gebruikt. Heuse vechtpartij met politieingrijpen vanuit hotelkamer gezien. Aanrader voor wie van avontuur houdt en die ook tegen de hitte kan (geen airco).

prima hotel voor een paar dagen

mirjam gruijs
16-7-2008

Jammer dat er naast overgordijnen niets was tegen het nachtelijke licht en dat er geen mogelijkheid was om zelf thee te zetten.

prima stadshotel! Kamers zijn niet heel groot maar waarom

Jenny
7-7-2008

prima stadshotel! Kamers zijn niet heel groot maar waarom heb je grote kamers nodig?? Gerenoveerde badkamer.

Wij sliepen met z'n drieen op één kamer op de 4e verdieping en nergens last van gehad. heerlijk ontbijt en nette service. Niets aan te merken op dit hotel. Lopen naar het centrum is een leuke wandeling van 10 minuten en met de metro is het 3 haltes terug.

We hebben met dit budget hotel mooi wat geld bespaard om een extra ( duur) wijntje te drinken!