Zoover

Hotel Freys

Locatie

geert
4-8-2013

Degelijke middenklasser, geschikt voor citytrip of zakelijk verblijf. De ligging is ideaal, net naast de bus en trein-terminals. Vanuit Bromma ben je er met de bus op 20'. Het hotel ligt aan het begin van de verkeersvrije shoppingzone en ook de oude stad is op wandelafstand. Voor Vasa neem je best de tram.

Mijn kamer was duur, donker en klein. Vooral de badkamer viel tegen en was echt basic. Wil je beter, dan zul je allicht meer betalen of genoegen moeten nemen met een minder centrale ligging.

Het ontbijt is vrij ruim, maar kwalitatief niet echt hoogstaand. Leuk is de bierbar met terras.

Centraal gelegen middenklasser

Theo
4-10-2012

Hotel Freys, ook bekend als Lilla Radmannen, ligt zeer centraal. Zowel het centrum als veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Hotel is vrij gedateerd maar wel schoon en niet uitgeleefd. Kamers en vooral badkamer zijn vrij klein. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs van een kamer is naar onze maatstaven duur,,aar dat geld voor alles in Stockholm. Hotel heeft eigen garage. Parkeren kost ca. 40 euro per dag. Parkeren in de omgeving is na 19.00 u gratis. Ontbijt is redelijk gevarieerd.

Ideaal gelegen hotel

M.
6-4-2011

Het hotel is op een heel goede plek gelegen. Dichtbij de Arlanda Express en de belangrijkste winkelstraten/ Gamla Stan etc. Aan de overkant van de straat is een halte van de Hop on-Hop off bus. Ideaal om de stad te verkennen. Er is een speciale wintertour (bus en boot) van citysiteseeing daarmee konden we een rondvaart en bustour doen de andere maatschappijen deden dat nu niet.

We hadden een prima kamer, het was er wel erg warm. Gelukkig konden de ramen open!

Prima hotel, zeker aan te raden

Van Someren / Brand
5-4-2011

De ligging, anderen schreven het ook reeds, is optimaal. Van het vliegtuig in de speciale (Arlanda) trein, 20 minuten later in Stockholm, 3 minuten later in het hotel. Centrum op loopafstand, evenals de metro. Wij hadden een redelijk kleine kamer, maar wel met alles erop en eraan, mooie badkamer en alles zeer schoon. Dat geldt trouwens voor heel Stockholm. Eten kun je prima in het hotel, maar ook in de bistro iets verderop in de straat (iets verfijnder), in het restaurant London (gewoon goed) of de combinatie van Italiaans/Spaans de andere kant op. Prima ontbijtje in het hotel, enige wat ontbreekt is gebakken ei (wel 2 gekookte varianten en scrambled). Cafe is gespecialiseerd in Belgisch bier. Voor het avondeten is reserveren in het weekeinde nodig. Zeer aardig en behulpzaam personeel in het hotel. Geldt trouwens voor de meeste Stockholmers. Het vrolijke hey hey klinkt ons nog in de oren. Een aanbeveler deze stedentrip. Veel te zien en hoewel de boten nog niet voeren (ijs) erg leuk.

goede ligging Arlanda express

P C Bruchlee
1-7-2010

Zeer goed hotel tegen een redelijke prijs.

Ga van het vliegveld met de Arlanda express en je rolt zo van het eindpunt je Hotel in.

Ook belangrijk op het Station van de Arlanda express: kan je gratis je retour boeking doen. zelf service

Gereisd Met partner in juni 2010

prima stadshotel

van wesenbeeck
23-5-2010

Perfecte ligging:vlak bij centraal station en city terminal(bussen)

Op loopafstand van Gamla Stan.Hadden superiorkamer en die was ruim en van alle comfort voorzien.De kinderen hadden een kleinere kamer aan de overkant vd gang.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Verzorgd ontbijtbuffet.Niets op aan te merken.Aan te bevelen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

perfect hotel met perfete ligging

kimberley en leonie
15-12-2009

Hadden combi-kamer, op zich kleine kamer, maar knus, comfortabel en ruimte goed ingedeeld. Hotel ligt in een zijstraat van de enorme winkelstraat en ongeveer 10 minuten op Stureplan, waar de stapgelegenheden o.a. liggen. Erg centraal, ook dicht bij Cityterminal en treinstation en tegenover de Icebar...wat betreft ligging dus perfect! Personeel erg behulpzaam...zeker een aanrader, geboekt bij booking.com en goedkoper uit...ga zeker nog een keer terug naar Stockholm en weer in dit hotel.

Hotel heeft ook een sauna/solarium, echter geen gebruik van gemaakt...

2008

Ruime kamer geboekt, was prima, met balkon en zitje

ilse
7-5-2008

Ruime kamer geboekt, was prima, met balkon en zitje.

goed ontbijt en vriendelijk personeel. Ligging perfect, aan de ene kant v.d. straat een winkelstraat en aan de andere kant restaurants en het centraal station. (bij aankomst met de bus kun je door het station heen lopen naar de andere kant en de weg oversteken en dan ben je al bij het hotel). "s nachts raam open gehad en geen enkele geluidsoverlast.

Een aanrader!!

Freys is een heel goed hotel! Zeer mooi gelegen, tegenover

jantine
2-1-2008

Freys is een heel goed hotel! Zeer mooi gelegen, tegenover het station. Als je met het vliegtuig naar Stockholm gaat kun je de Arlanda Express nemen, deze trein gaat in 20 minuutjes naar het centrum. Even de straat oversteken en je bent bij Freys hotel.

De kamers zijn zeer netjes, niets op aan te merken.

Het ontbijt is zeer goed, heel uitgebreid en erg lekker.

Kortom, een hotel waar niets op aan te merken valt.

2007

Wij zijn hier naartoe geweest met 12 man, we hadden medium

Martin Wolf
30-5-2007

Wij zijn hier naartoe geweest met 12 man, we hadden medium kamers deze zijn ruim en modern ingericht, en schoon. Als ik nog eens naar Stockholm ga neem ik zeker weer dit hotel. De ligging is perfect, trein vanaf het vliegveld 150 meter lopen, metro om de hoek, bus voor de deur, centrum 5 min lopen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Anders in mei 2007