Zoover
Hotel Elite Palace

Hotel Elite Palace

Hotelstersterster
8,8

Fantastisch hotel nabij het centrum

Henk Kiel
9-8-2019

Fantastisch hotel in de wijk Vasastan. Boek online een ticket bij Flygbusarna en je wordt zeer snel opgepikt en nagenoeg voor het hotel afgezet. Daar word je allerhartelijkst ontvangen en voor elke vraag is er een antwoord en hebben ze het niet dat zoeken ze ter plekke een oplossing. Kamers (althans de onze) zijn zeer ruim en de bedden zijn goed en volgens mijn dochter zelfs heerlijk. Badkamer piccobello met alle benodigde toiletartikelen aanwezig. Alleen de wastafel was zeer klein, maar dat is slechts een detail. Verder alles prima schoon. Ontbijt is werkelijk super, met keuze te over, tientallen soorten (Zweedse) brood(jes). Pannenkoekjes, diverse soorten fruit, affijn noem maar op. Zoveel keus dat je tot ver in de namiddag geen eten meer hoeft en dat komt in een qua eten eten en drinken vrij dure stad goed uit. Ligging t.o.v. centrum is te lopen, maar de bus is goedkoop en rijdt zeer frequent naar alle delen van de stad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima plek voor een bezoek aan Stockholm

Herman Linthuis
19-10-2013

Goed hotel, zeker prijs kwaliteit. Ligging tov vliegveld prima de lijn bus vanaf Arlanda AirPort stopt op 150m van het hotel. reistijd vanaf het vliegveld Arlanda 35 minuten. Metro St. Eriksplan is op ongeveer ongeveer 10 minuten lopen je bent dus in Max 15 minuten in hartje stockholm. Bedden waren prima en het ontbijt is uitstekend. Ik heb een naar mijn smaak prima waardering gegeven 10 en 9 vind ik vaak te snel gegeven vergelijk met andere waarderingen van zoover kom ik daar ook aan

het ontbijt maakt veel goed

Harma
31-7-2013

Op zich geen slecht hotel maar.........wat een slechte bedden.

Ik heb de eerste 4 dagen met rugpijn gelopen.

Gelukkig maakt het ontbijt veel goed.

Hoewel de metro ver weg is, is de bus vanaf Vanadisplan een goede optie.

Lijn 65, tegenover het hotel de straat in lopen, bij de eerste afslag rechtsaf.

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooi hotel

Terretje
17-9-2012

Mooi hotel met een heel uitgebreid en goed ontbijt. de kamers zijn netjes, de badkamer kan hier en daar een opknap klusje gebruiken maar alles is netjes schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Geen gehorige kamers. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat het een behoorlijk stuk lopen is naar de dichtst bijzijnde metro, als je doorloopt ongeveer 20 minuten. Hotel ligt ook te ver van het centrum om te lopen. Taxi's zijn wel in grote getalen aanwezig.

Ver beneden verwachting

Sennamax
2-9-2011

Voor een zakelijk verblijf geboekt. Kamers zijn erg klein en ongekend simpel. Op het toilet zit de toiletrolhouder tegen je arm aan zo smal is het. Douche was redelijk, ontbijt vond ik karig, hoewel er toch vrij veel uitgestald stond. Bij binnenkomst staat de televisie op de zweedse taal ingesteld (ze weten toch dat ik geen zweed ben?)

De elite zal zich hier zeker nooit vertonen.

Goed hotel met genoeg faciliteiten

George
7-5-2011

Hotel zelf is prima, kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt was prima verzorgd. Goede service. Iets uit het centrum maar met een bus voor de deur zit je daar zo. We hebben niet in het hotel zelf gegeten maar er waren prima alternatieven in de directe omgeving.

Gereisd Met partner in januari 2004

aardige plek

Oswald Peters
12-9-2010

Prima hotel, met een goed ontbijt en goede service. Alleen het was erg ver lopen naar het dichtsbijzijnde metrostation.

Gereisd Met partner in januari 2009

Mooi gerenoveerd hotel, nu alleen de kamers nog

Martijn
31-5-2010

Of we pech hadden met de kamer weet ik niet, maar het hotel heeft een mooie opfris beurt gehad, echter waren ze onze kamer vergeten. Klein, oud en zeker aan een opknap beurt toe.

Hotel zelf zag er goed en verzorgd uit, ontbijt buffet was prima en uit gebreid genoeg. Daarnaast ligt het hotel wel iets buiten het centrum maar door de bus die vrijwel voor het hotel stopt zit je zo in het centrum.

Goede prijs/kwaliteit

Griet Ascoop
20-10-2009

Hotel prima in orde : comfortabele kamer en badkamer, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime uren voor ontbijt en checkout, extra laat op zondag. Personeel beleefd maar nogal koeltjes. Minpunt : wij hadden 's nachts om half 1 een brandalarm (zonder brand overigens), en daarbij kwam geen enkele hulp of een woordje uitleg van het personeel. Iedereen stond daar maar te kijken hoe de manager rondliep met de brandweercommandant, maar we werden aan ons lot overgelaten. Alleen dat we terug naar bed mochten na een half uur, dat kwamen ze dan zeggen. Geeft toch te denken.

Goed hotel net even buiten het echte centrum

Diandra Hupkens
17-5-2009

Mooi hotel, goed ontbijt. De kamers waren voor een 4 sterren hotel ietwat krap. Idem voor de badkamer.

Gereisd Anders in mei 2009