Zoover
Hotel Vila Gale Porto

Hotel Vila Gale Porto

Hotelsterstersterster
7,1

Oud hotel in fantastische stad.

Arie
4-7-2019

Budgethotel. Redelijk dicht bij het centrum van Porto. Oud interieur, kamer en eetzaal. Wij waren hier 3 dagen. Porto is een leuke stad waar veel te zien valt en gezellige terassen zijn. Wij waren hier tijdens een rondreis en hadden hier nog wel een dagje willen verblijven. Garage hotel 10 euro per dag. Zwembad op.19e verdieping.

Gereisd Met partner in juni 2019

zeer goed hotel met behupzame receptie

Wilfried Surmont
10-6-2017

Handige ligging aan de rand van de stad met direct ochtendvertrek van de hop-on bus.

Uitstekend ontbijt en diner in buffet of a la carte. Betaalbare , lekkere wijnen

Gereisd Met partner in mei 2017

Goed hotel!

Anne
11-2-2017

Prima hotel! Het is een 4-sterren hotel, komt overeen met een 3-sterren hotel in NL. Wij verbleven hier voor een stedentrip Porto. De ligging is ideaal: het hotel ligt vlakbij een metro station, dus je bent zo bij alle bezienswaardigheden. Handig: tegenover het hotel zit een kleine supermarkt en op 5min loopafstand zit een Lidl.

Wij hadden een superior kamer geboekt en die was prima. De badkamer (wij hadden met bad) was ook prima, netjes en schoon. Niks op aan te merken! De kamer werd dagelijks netjes schoongemaakt.

Personeel bij de receptie en in het restaurant is vriendelijk. Het ontbijt is prima, genoeg variatie: fruit, cornflakes, broodjes, croissants, cake, warm eten etc. Wij hadden 1 avond gekozen om te dineren in het restaurant tijdens een buffet, maar dat raad ik niet aan want ik vond dat eten niet lekker.

Op de bovenste etage zit een zwembad met sauna en turks stoombad. Dit was groot en netjes, heerlijk na een dagje stedentrip! (En is gratis!)

Goed hotel iets verder van het centrum

HenkR
8-10-2016

2 nachten in dit hotel gezeten. Eerste avond buffet restaurant bezocht en redelijk tot goede kwaliteit. Bar prijzen voor een hotel redelijk. Ruime kamer met goede bedden incl ruime badkamer. Goede WiFi.

Lopend naar de rivier is te doen en terug voor €7,50 met de taxi terug. Ontbijt best uitgebreid.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Uitstekend hotel!

goorhuis
23-9-2014

Wij hebben een goed verblijf gehad gedurende zes dagen in een junior suite. Heel prettig, vriendelijk personeel die goed met je meedenken. Wij hebben twee keer uitstekend a la carte gegeten. Het buffet vonden we niet zo geweldig. Goede prijs kwaliteitverhouding. Ligging van het hotel is niet geweldig maar je bent zo in het centrum met metro of taxi die niet duur is.

Mooi hotel!

Helma
2-8-2014

Het buffet 's avonds in het hotel is heel uitgebreid!

Erg vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Vlooien!

JJPJK
10-9-2013

Eén nachtje in Vila Galé. De volgende dag naar huis onder de vlooienbeten. Kamer 1004. Faye Dunnaway. Kwamen we thuis pas achter, maar het kan niet anders dan hier vandaan komen. Jammer.

Het diner à la carte was erg lekker en de bediening was heel vriendelijk.

Het ontbijt is niet slecht maar ook niet om naar huis te schrijven.

Ligt op loopafstand van de winkelstraat en het toeristisch gebied. Ong. 20 minuten.

Businesshotel

adincic
31-7-2013

De wijk waar dit hotel in ligt is niet geweldig. Het is een luxe hotel wat je niet direct verwacht in zo'n wijk. Allemaal prachtig met als thema "oude film(helden). Wife in de lobby waar tevens de bar is gevestigd. Prima voor nog even een drankje maar niet echt gezellig. Personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Kamers zijn prima evenals het uitgebreide ontbijt. Minpuntje is dat er weinig parkeerplaatsen zijn dus je bent verplicht gebruik te maken van de garage a 7,50 per 24uur. Hotel ligt ongeveer 25 minuten lopen van de gezelligheid. Healtclub, waaronder het mooie zwembad kost 11 euro pp. Jammer dat dit niet bij de prijs in zit.

Prima hotel

Roy
20-8-2012

Dit hotel is een prima keuze voor een trip naar Porto, het is modern en schoon. Kamers zijn standaard, maar wel goed. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het personeel is ook zeer behulpzaam en het receptiepersoneel spreekt prima Engels.

Het hotel is gelegen op 200 meter bij een metrostation vandaan, dus je zit ook zo midden in de stad.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Commerciële bedoeling

D
3-8-2012

Hotel ligt op loopafstand (8 min) van het winkelcentrum. Gezelligheid aan de rivier daar moet helaas wel steeds een taxi voor worden genomen. Personeel is alleraardigst. Kamer is ook prima. Zwembad (wat niet veel bijzonders is) wordt aangekondigd op websites maar daarvoor dient wel 11 euro!!! per persoon per zwembadbezoek voor betaald worden.

Gereisd Met partner in juli 2012