Zoover
Hotel Grande Hotel Do Porto

Hotel Grande Hotel Do Porto

Hotelstersterster

niet meer van deze tijd

vergane glorie die dringend een upgrade nodig geed
20-8-2017

mooi gebouw met ruime kamers

hotel is verouderd en dient dringend gerenoveerd

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Geweldig

Anita Lissenberg
29-6-2017

Mooi, authentiek hotel. Goede service en goed ontbijt. Kamer aan de kleine kant. Midden in centrum, gezellige winkelstraat vlak bij allerlei restaurantjes.

Gereisd Met partner in juli 2015

Super service

Annemarie van Zoest
7-6-2017

Via touroperator stedentrip geboekt met standaard- kamer op de eerste verdieping, welke enigszins tegen viel. Toen wij de eerste ochtend wakker werden van de (uiteraard nodige) verbouwing, hebben wij om een andere kamer gevraagd. Dit was totaal geen probleem. Na een dagje Porto stonden onze spullen netjes in een andere kamer, en omdat we onze huwelijks- verjaardag vierden, een heerlijke koele fles bubbels en verse (!) ananas als verrassing...super!

Ook heeft de receptie ons geholpen bij het inchecken van ons vliegtuig. Aangezien de WiFi niet optimaal is, lukte dit niet vanaf de kamer.

De bar is ook zeker een aanrader... gezellig hoekje om nog even te genieten van een drankje. Personeel verdiend een dikke pluim! Niets is teveel, en alles gebeurd met een lach.

Gewoon super en gezellig

Fam. Sieben
16-3-2017

De ligging is fantastisch. De bediening erg vriendelijk. Kamers pas gerenoveerd. Nostalgisch hotel met al zijn charmes.

Gereisd Met partner in maart 2017

prima hotel met uitstekende ligging

anoniem
31-10-2016

Het hotel ligt in een gezellige drukke winkelstraat in het centrum. Het ontbijt is prima en het personeel is vriendelijk.

De kamers zijn, net als de bedden, erg klein. Ook zijn de kamers redelijk gehorig.

Porto is een absolute aanrader!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Prima hotel met een mooi centrale ligging

Wim van der Velde
9-5-2016

Ontbijt is prima verzorgt, de koffie is ronduit uitmuntend te noemen, sfeer is van vroegere statie, en veel beroemdheden gingen ons voor.

de kamer die wij hadden was ietwat klein, maar als je er alleen gaat slapen is dat weer prima.

De mogelijkheid om deel te nemen aan het diner buffet is zeker een aanrader.

De gekozen huiswijn wordt door de gerant met stijl ontkurkt, en smaakt zoals je van een Portugese wijn mag verwachten.

Het hotel bezit over een fitnes ruimte en een pracht dak terras vanwaar je de planning voor de volgende dag kunt doen.

De bar, met aan de overzijde een rokers ruimte is voor velen een welkome ontspanning ruimte, verder is er een ruim opgezette lounge in oud Engelse stijl met de rust en uitstraling welke daar bij hoort

Geweldige ligging

S. Vermeer
5-5-2016

Het hotel ligt middenin de grote winkelstraat van Porto. Hier vind je grote merken, maar ook kleine locatie bedrijfjes. Het is een ontzettend gezellige leuke straat waar vooral 's avonds heel veel te beleven is. Alle toeristische attracties zijn op loopafstand.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Sjiek hotel in de winkelstraat

Roos
1-7-2015

Entree, bar, bibliotheek, restaurant sjiek. De kamer was groot met weinig witte meubels. Het 2-persoons bed was zeer smal. Badkamer met bad waarin de douche met een plastic gordijn.

Ontbijt niet echt uitgebreid.

Gereisd Met partner in juni 2015

Hotel midden in centrum

Jan
4-11-2014

Entree en lobby erg chic, kamers eenvoudig maar wel schoon

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Fantastische ligging alles superschoon

anja van hout
14-8-2014

Hotel ligt midden in de stad vlakbij metro en treinstation is perfect schoon en heeft dure uitstraling vriendelijk en behulpzaam personeel goed ontbijt kamers en badkamer aan de kleine kant jammer dat er geen terras bij is

Gereisd Met partner in augustus 2014