Zoover

Hotel Dom Henrique

8,9

Jacinta van Aken
10-10-2018

Mooie rustige en nette schone kamers

Gereisd Met partner in september 2018

Perfecte hotel voor city trip

Marleen Van Der Heijden
15-3-2016

Super hotel. Ruime kamers. Heerlijke bedden en fijn bad in de badkamer wat geen overbodige luxe is na al dat gesjouw in de stad met hoogteverschillen.

Metro station Bolhao om de hoek, alsmede de winkelstraat en de markt.

Het ontbijt is zeer divers en wordt om de paar minuten aan- en bijgevuld.

Het dakterras is geweldig mooi. Klein maar fijn. Drankjes ietwat aan dure kant maar dat is nou eenmaal zo in een hotel.

Ik zal dit hotel zeker aan een ieder aan bevelen die naar Porto gaat!

Het torent er bovenuit

Naam Naam
16-4-2013

Keurige ontvangst, schone kamers, voortreffelijk restaurant

Gereisd Met partner in april 2013

Bezoek zeker de hotelbar !

Daan
15-11-2010

Vanuit de hotelbar heb je een prachtig uitzicht op de stad. Mooi hotel, oogt behoorlijk chique. Pal aan de rand van het oude centrum, je loopt alleen maar langs bezienswaardigheden als je van het hotel naar de rivier (met sherryproverijen) loopt.

Gereisd Met partner in mei 2010
2007

Onze kamer op de 10de etage was heel ruim en comfortabel 1

Benny
31-10-2007

Onze kamer op de 10de etage was heel ruim en comfortabel met zelfs een balkon. Klein nadeel was de geluidsoverlast van de omliggende straten. We hebben 1 keer in het hotel gegeten en dat viel een beetje tegen. Goedkoop, dat wel maar kwaliteit povertjes. Het ontbijt was wel dik in orde.

Het vriendelijke en hulpvaardige personeel is vrij bescheiden maar dat siert hen.

Enkel de aanwezigheid van de "bellman" komt wat geforceerd over.

Maar dit is een zeer goed hotel voor een citytripje Porto !!!

2006

Wij waren hier alweer een aantal jaren geleden, maar we !

regina
4-10-2006

Wij waren hier alweer een aantal jaren geleden, maar we herinneren dit hotel als een prima hotel ! We hadden een kamer op de 7e of 9e etage , kamer was mooi , netjes en had een hele leuke vorm (geen vierkant of rechthoek ,maar "meerkantig" . Op de allerhoogste etage is een bar en daar hebben we s'avonds wat gedronken om van het sprookjesachtige uitzicht (allemaal lichtjes in het donker) te genieten. Ontbijt was (toen) redelijk -maar niet overdadig- in een mooie lichte ontbijtruimte.