Zoover
Hotel Da Bolsa

Hotel Da Bolsa

8,7

heel goed, komen nog een keer terug hier.

w peperkamp
10-7-2019

goed hotel, netjes, schoon en verzorgd. prima ontbijt, heel lekker centraal vlakbij het water De Douro

Gereisd Met partner in juni 2019

Goed hotel, centrale ligging.

Joyce
6-6-2019

Hotel ligt op een ideale plek in het centrum. Wij kwamen hier voor 3 dagen met de huurauto aangezien we door zouden reizen naar Lissabon& Algarve . Auto rijden/parkeren was niet makkelijk maar uiteindelijk parkeergarage gevonden in de buurt(duur). Wij hebben vanuit hotel Porto te voet verkend. Wel stijle straten, maar ziet zo wel veel. Eventueel sightseeingbussen voor alle highlights. Bezienswaardigheden in het centrum liggen ook relatief dicht bij elkaar. Echt mooie, gezellige stad. Ontbijt was eenvoudig maar goed. Zo ook de kamer (schoon). Nadeel dat het gehorig is en we miste een balkonnetje, maar geen must (zijn we gewoon gewend bakje koffie 's ochtends op balkon haha). Personeel vriendelijk.

Tips: oude tram richting strand, portproeverij overzijde rivier, kathedraal, brug en Leuke restaurantjes loopafstand(ribeira wijk)

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima hotel, fantastische stad

Rita
26-3-2019

Prima hotel, lekker centraal bij centrum en de Douro. Gezellige stad, mooie gebouwen . Leuke terrasjes aan de kade en in de stad. Neem de Hop on Hop of bus en doe een boottrip.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Porto is geweldig!

Burt van der Boom
21-3-2019

Deze stedentrip geregeld via touroperator! Echt geweldig! Met z'n drietjes (mijn vader en mijn zoon) in 1 hotelkamer. Heerlijk genoten van Porto! We zaten middenin de wijk Rebeira. Porto is ideaal voor ouderen maar ook voor kinderen! Discovery museum, Tramlijn 1 naar het strand of lekker eten in de diverse restaurantjes allemaal erg leuk voor kinderen! Volop live muziek op de kade en vergeet vooral niet de kade aan de andere kant van de Douro, nl. Villa Nova de Gaia met de portkelders. Van de ene kade naar de andere kade dmv de veerpont of de brug. Kortom: ik ben verliefd op Porto!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig leuk,lekker centraal.

Karin
13-3-2019

Makkelijke schoenen mee...tis veel klimmen in Porto, super gezellige stad veel muziek terrasjes en kleine straatjes met lekkere eet tentjes. Veel bezienswaardigheden.

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig superleuke stad!

Astrid Jongeneel
11-3-2019

Super hotel kamers zijn niet groot maar goede bedden en prima ontbijt en het hotel ligt super centraal ligt vlakbij de kade en in het centrum een echte aanrader voor een stedentrip! Ook prima service!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Handig

Hagiwi
25-10-2018

Vriendelijk ontvangst. We waren iets te vroeg aangekomen. Onze koffers veilig gesteld. Dan Porto maar bekijken. Na terugkomst een kamer aan gewezen. Wat klein maar schoon. Ook het sanitair. Het ontbijt was ook prima. Weliswaar een kleine ruimte, maar goed te doen. Alles aanwezig.

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima bezoek aan leuke stad

Sjoerd Dijkstra
9-5-2017

De ligging van Hotel Da Bolsa is uitstekend, helemaal in het centrum en vlak bij alle bezienswaardigheden.

Het hotel is vrij eenvoudig, maar heel netjes en de service is vriendelijk en goed.

Met het openbaar vervoer, zoals bus,metro en tram is bijna alles eenvoudig te bereiken, alleen is het werken met de elektronische oc-kaart wel veel lastiger dan in Nederland

Prima verzorgd en goede ligging hotel

van B.
6-3-2017

Goed mobiel zijn. Porto heeft veel trappen en ongelijke trottoirs

Gereisd Met partner in februari 2017

Tegenvallend hotel

Ruud
8-11-2016

Mede op basis van de vele goede beoordelingen voor dit hotel gekozen.

Centraal gelegen, makkelijk bereikbaar en een goed ontbijt, zijn zeker de pluspunten om voor dit hotel te kiezen.

Maar.... het kamertje wat wij kregen, pfff piepklein van afmeting met een twijfelaar van 130 cm, een kapotte airco, veel lawaai van de zowel van de naburige kamers als ook van de straat tot midden in de nacht. Nee, dat was een behoorlijke tegenvaller!

Toen wij om een andere kamer vroegen, kregen wij als antwoord dat dit de catagorie kamer was waar touroperator voor had gekozen en dat het hotel geheel was volgeboekt.